آموزشکده‌های دانشگاه فنی و حرفه ای رتبه بندی می شوند

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای از رتبه بندی آموزشکده و دانشکده های این دانشگاه خبر داد و گفت: براساس این رتبه بندی در راستای ارتقای آموزشکده های کم برخوردار اقدام می شود.

ابراهیم صالحی عمران در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نظارت و ارزیابی دانشکده و آموزشکده های دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: هدف از ارزشیابی و نظارت دانشکده و آموزشکده های دانشگاه، بهبود مستمر است.

وی ادامه داد: بهبود مستمر یعنی اینکه، با بررسی هایی که انجام می دهیم، نواقص آموزشکده و دانشکده های دانشگاه را در ابعاد، پژوهشی، آموزشی، اداری، مالی و غیره احصاء کرده و بتوانیم به ارتقاء کیفی آنها کمک کنیم.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای افزود: بر همین اساس شاخص هایی را مشخص کرده ایم که براساس آن شاخص ها، رتبه هر آموزشکده و دانشکده فنی و حرفه ای از نظر برخورداری امکانات مشخص شده و براساس آن برای رفع مشکل و ارتقاء آنها اقدام می کنیم.

وی ادامه داد: ما معتقدیم سیستم آموزش ما باید فرصت های برابری را برای همه دانشجویان در تمام نقاط کشور ایجاد کند، برخی دانشکده و آموزشکده های دانشگاه، مجهز بوده و از سطح  بالایی از امکانات برخوردار هستند، ولی برخی دیگر تجهیزات و سطح برخورداری بالایی ندارد که با نظارت و ارزیابی که صورت می گیرد، در جهت ارتقای کیفیت آنها حرکت می کنیم.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای افزود: تمام مسایل و مشکلات احصاء شده توسط تیم نظارت دانشگاه بایستی به طور دقیق و در اسرع وقت توسط معاونین و روسای آموزشکده و دانشکده ها مورد پیگیری قرار گرفته و اقدامات لازم بعمل آید.

صالحی عمران افزود: در واقع هدف ما این است که تمام دانشجویان فنی و حرفه ای در تمام دانشکده ها و آموزشکده های این دانشگاه در سراسر کشور از امکانات و تجهیزات یکسانی برخوردار باشند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار