آموزش‌های فنی و حرفه‌ای کوتاه‌ترین مسیر رسیدن به اشتغال سربازان

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

آموزش‌های فنی و حرفه‌ای کوتاه‌ترین مسیر رسیدن به اشتغال سربازان

معاون اداره کل فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: اگر کشور به دنبال اشتغال سربازان بعد از خدمت مقدس سربازی است، کوتاه‌ترین مسیر رسیدن به اشتغال سربازان آموزش‌های فنی و حرفه‌ای است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، پس از عقد تفاهم نامه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ستاد کل نیروهای مسلح، صبح امروز نشستی به منظور بررسی تعهدات اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان برگزار شد.

در این نشست معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان اظهار کرد: ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به نیروهای مسلح، به طور حتم تربیت نیروی انسانی ماهر و اشتغال آنان را به دنبال دارد.

شهرام ملایی با اشاره به اهمیت آموزش‌های مهارتی افزود: اگر کشور به دنبال اشتغال سربازان بعد از خدمت مقدس سربازی است، کوتاه‌ترین مسیر رسیدن به اشتغال سربازان آموزش‌های فنی و حرفه‌ای است.

وی بیان کرد: آموزش گروه‌های هدف از رسالت‌های مهم آموزش فنی و حرفه‌ای و یکی از گروه‌های هدف سازمانی آموزش سربازان است.

مهاون آموزش اداره کل فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: اجرایی کردن این تفاهم‌نامه برای مهارت آموزی سربازان وظیفه در طول دوران خدمت سربازی می‌تواند نقش مهمی را در آِینده و زندگی سربازان ایفا کند.

وی با تاکید اهمیت آموزش‌های بازار محور عنوان کرد: افرادی که در آموزش‌های مهارتی شرکت کرده و کار تولیدی انجام می‌دهند، موضوع بازاریابی و فروش محصولات این افراد در دستور کار سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای قرار دارد.

ملایی اظهار کرد: در حال حاضر استان خوزستان دارای ۵۵ مرکز ثابت در بخش دولتی و ۶۰۶ آموزشگاه آزاد در بخش غیر دولتی است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار