آموزش اشتغالزایی به جوانان شوش با کمک جهادگران

دسته ها: اخبار استان اخبار

جهادگران شوش به یاری بسیج سازندگی و فنی و حرفه‌ای این شهرستان کلاس‌های آموزشی برای جوانان برگزار کردند.

 

ستوان دوم پاسدار فرخی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شوش دانیال (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: جهادگران شوش با کمک بسیج سازندگی و فنی و حرفه‌ای این شهرستان به منظور ایجاد فعالیت‌های اشتغالزایی، کارگاه‌های آموزشی برای جوانان برگزار کردند.

او در خصوص برگزاری کلاس‌های آموزشی برای جوانان شوش بیان داشت: با همکاری گروه جهادی بسیج حوزه مقاومت شهدای فتح المبین بسیج سازندگی و اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان برای ایجاد اشتغال مولد پایدار، کمک به تامین معیشت روستاییان، حفظ یکپارچگی در زمینه راه اندازی کسب و کار و به منظور نهضت جهش تولید، کلاس مهارت آموزی، توانمند سازی و اشتغال در زمینه پرورش مرغ بومی با حضور ۳۰ نفر برگزار شد.

فرخی در ادامه افزود: همچنین کلاس‌های مهارت آموزی پرورش قارچ، بلدرچین، دام سبک و سنگین، خیاطی و… برای برادران و خواهران در این شهرستان اجرا می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شوش دانیال (ع)  با بیان اینکه آموزش‌ها از ابتدای امسال به صورت حضوری و مجازی آغاز شده است، ادامه داد: وام‌های مشاغل خانگی اقتصاد مقاومتی از سوی سازمان بسیج سازندگی خوزستان برای مهارت آموزان تخصیص داده شد.

اخبار استان اخبار