آموزش و پرورش شادگان با کمبود نیروی انسانی مواجه است

دسته ها: اخبار استان اخبار

فرماندار شادگان بر لزوم حل مشکل کمبود نیروی انسانی آموزش و پرورش این شهرستان تاکید کرد.

بهروز فرج اللهی عصر روز دوشنبه در همایش بررسی اولویتهای توسعه آموزش و پرورش شهرستان که با حضور مدیران استانی و شهرستانی در محل سالن اجتماعات شهید مدرس برگزار شد، ضمن تاکید بر ضرورت حل مشکل کمبود نیروی انسانی اداره آموزش و پرورش این شهرستان، اظهار کرد: حل مشکل کمبود نیروی انسانی آموزش و پرورش این شهرستان نیازمند توجه ویژه مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان است.

وی در این گردهمایی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید فهمیده و فرا رسیدن هفته بسیج دانش آموزی، گفت: شهید فهمیده به گفته امام راحل، رهبر ۱۳ ساله کشور جمهوری اسلامی ایران است و آموزگاران در خصوص استفاده از الگوی شهید فهمیده و به ویژه شهید بهنام محمدی که از شهدای نوجوان استان خوزستان است بهره کافی را برده و به دانش آموزان معرفی کنند.

فرماندار شادگان با اشاره به هفته پدافند غیرعامل نیز عنوان کرد: بالاترین هدف در پدافند غیر عامل افزایش رضایتمندی مردم است که در حوزه آموزش و پرورش، فرهنگیان و آموزگاران می توانند با استفاده از شیوه های نوین تدریس و بالا بردن کیفیت آموزشی در این مهم مشارکت کنند.

فرج اللهی بیان کرد: از مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان انتظار می رود در استخدام های جدیدی که در آموزش و پرورش که بر اساس آزمون، سنوات خدمت و یا هر نوع شیوه استخدامی دیگر، آموزش و پرورش شهرستان شادگان را در اولویت قرار دهند و توجه ویژه ای به این شهرستان داشته باشند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شادگان با تاکید بر لزوم رفع مشکلات فضای آموزشی، اضافه کرد: انتظار می رود مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان خوزستان در رفع مشکلات، تامین امکانات و تجهیزات و افزایش فضای فیزیکی، آموزشی همکاری بیشتری داشته باشند.

وی در پایان، به اهمیت برگزاری کلاس‌های تقویتی آمادگی کنکور دانش آموزان این شهرستان اشاره کرد و افزود: امیدواریم با تشکیل این کلاس ها امسال سهم دانش‌آموزان شادگانی در کنکور سال آینده در رشته های مختل، به ویژه رشته های پزشکی و رشته های پیراپزشکی که نیاز شهروندان در درازمدت است، سهمیه خوبی کسب شود.

اخبار استان اخبار