آگهی انتخاب سردفتر ازدواج سال 1394 | اهواز نیاز|آگهی استخدام|نیازمندی های اهواز|آگهی تبلیغاتی

آگهی انتخاب سردفتر ازدواج سال 1394

کاربر گرامی!

خواهشمند است جهت ارتباط با آگهی دهنده و کسب اطلاعات بیشتر، از اطلاعات تماس موجود در خود آگهی، شامل شماره تلفن، نشانی، ایمیل و وبسایت آن، استفاده نمایید.

"اهواز نیاز" هیچ اطلاعات بیشتری ندارد.

آگهی های موجود در "اهواز نیاز" توسط اشخاص و شرکت هایی درج می شوند که هیچ نوع رابطه ی حقیقی و یا حقوقی با این سایت ندارند.

مسئولیت مستقیم آگهی ها، با آگهی دهندگان آن می باشد و صحت و سقم آن توسط "اهواز نیاز" ادعا و یا تضمین نمی شود.

دانلود فیلم دانلود فیلم ایرانی دانلود سریال تیک فیلم زیرنویس فارسی دانلود زیرنویس فارسی دانلود زیرنویس
کانال تلگرام اهوازنیاز

آگهی انتخاب سردفتر ازدواج سال ۱۳۹۴

کد آگهی: 12277 | تاریخ شروع نمایش آگهی: ۰۳ دی ۱۳۹۴

آگهی انتخاب سردفتر ازدواج سال ۱۳۹۴ ویژه آقایان – آذر ۹۴

اطلاعیه : مهلت ثبت نام تا ساعت ۲۴ روز هفتم دی ماه تمدید شد.

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور حسب مفاد نظامنامه انتخاب سردفتری ازدواج در نظر دارد با توجه به اعلام نیاز واحدهای ثبتی در سراسر کشور از بین آقایان از طریق آزمون کتبی و اختبار، سردفتر ازدواج برای نقاط مورد نیاز انتخاب نماید.
* داوطلبین در زمان ثبت نام الزاماً باید واجد شرایط ذیل باشند:
الف ـ شرایط عمومی
– متدین به دین مبین اسلام و متعهد به نظام جمهوری اسلامی ـ ملتزم به احکام شرعی ـ متأهل ـ دارا بودن حداقـل ۲۵ سال تمام ( متولدین قبل از تاریخ۱۳۶۹/۹/۳۰ )
– حسن شهرت وتوانایی انجام کار وبرخورداری از سلامت کامل جسمانی و روانی ـ داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم از خدمت نظام وظیفه .
ب ـ شرایط اختصاصی
دارا بودن یکی از مدارک تحصیلی ذیل:
۱)دارندگان مدرک علمی حداقل سطح دو ( اتمام رسائل و مکاسب )صادره از شورای عالی مدیریت حوزه های علمیه قم، خراسان رضوی و اصفهان و یا از دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت و دانشکده الهیات دانشگاه تهران.
۲)دارندگان مدرک افتاء از مراجع مسلم اهل سنت که به تائید رئیس قوه قضائیه رسیده باشد.

۳) دارندگان مدرک کارشناسی یا بالاتر در یکی از رشته های حقوق، الهیات و معارف اسلامی ( گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی )، علوم ثبتی، حقوق ثبت اسناد و املاک، حقوق سردفتری اسناد رسمی و مدیریت ثبت
۴) روحانیون در صورت دارا بودن مدرک تحصیـلی حداقل کارشناسی ( لیسانس) در یکی از رشتـه های ادبیات ( فارسی و عرب )، فقه و اصول، تفسیر، علوم قرآنی، حدیث، الهیات و معارف اسلامی .
مواد امتحانی و ضرائب آن :
عبارت است از ادبیات فارسی (۱) ، عربی(۲) ، متون فقهی (۳)، حقوق مدنی و خانواده (۳)، احکام شرعی(۳)، اطلاعات عمومی(۱)، مقررات ثبت اسناد و املاک و دفاتر ازدواج و طلاق(۳)

نحوه ثبت نام :
متقاضیان پس از مطالعه دقیـق و کامل آگهی ثبت نام درصــورت واجد شــرایط بودن می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی www.modiriat.org نسبت به انجام ثبت نام اینترنتی و اخذ شماره رهگیری به نحو ذیل اقدام نمایند و در این مرحله نیازی به ارسال مدارک نیست .
۱-ثبت نام در سایت مذکور از تاریخ ۹۴/۹/۱۸ لغایت ۹۴/۹/۳۰.
۲-اسکن عکس پرسنلی ۴×۳، با عرض ۱۵۰ و ارتفاع ۲۰۰ پیکسل و با فرمت JPG و حجم حداکثر ۲۰۰ کیلو بایت (عکس روحانیون لازم است ملبس به لباس روحانیت باشد)
۳- پرداخت حق ثبت نام :
ـ هزینه برگزاری آزمون به مبلغ ۳۵۰،۰۰۰ ریال به حساب سیبا شماره ۱- ۳۷۸۵۳۸۱- ۲-۱۴۲ بانک اقتصاد نوین
کد (۱۴۲ ) بنام مؤسسه معین اداره قابل واریز درکلیه شعب که اطلاعات فیش واریزی و سایر موارد ( مطابق نمونه نمایش داده شده در سایت فوق ) را در قسمت مربوط به پرداخت وجوه وارد و نهایتاً پس از بررسی مجدد صحت اطلاعات درج شده و تائید مراتب توسط سایت ، شماره رهگیری خود را جهت پیگیری مراحل بعدی آزمون و در یافت کارت ورود به جلسه اخذ و نزد خویش نگهداری نمایند .
توّجـــه:
-قبل از واریز وجه ثبت نام لازم است متقاضیان از انطباق شرایط خود با مفاد آگهی ثبت نام اطمینان حاصل نمایند . بدیهی است هزینه ثبت نام به هیچ وجه برگشت داده نمی شود .
-شماره سریال موجود در رسید فیش واریزی که به وسیله رایانه بر روی آن درج گردیده را در قسمت مربوط به تائید پرداخت وجه ثبت نام عیناً وارد نمائید .
-از آنجائی که کلیه اطلاعات مربوطه طی تشریفات و تکمیل پرونده سردفتری ازدواج از طریق ارسال پیامک به تلفن همراه یا به نشانی پست الکترونیکی اعلامی ارسال خواهد شد، لذامتقاضیان موظفند بندهای ۱۴ و ۱۵ تقاضانامه را تکمیل نمایند. بدیهی است عواقب ناشی از عدم تکمیل بخش های مزبور متوجه متقاضی محترم خواهد بود.
-ثبت نام زمانی تکمیل می باشد که داوطلب با استفاده از کد رهگیری به صفحه مشاهده و چاپ اطلاعات مراجعه و پس از اطمینان از صحت اطلاعات فرم تقاضای شرکت در آزمون را چاپ و نزد خود نگهداری کنند .
تاریخ برگزاری آزمون و نحوه توزیع کارت :
این آزمون در روز جمعه مورخ ۹۴/۱۰/۲۵ برگزار خواهد شد آدرس و محل برگــزاری آزمون همزمان با توزیع کارت ورود به جلسه طی اطلاعیه های آتی در سایت www.modiriat.org به اطلاع داوطلبین خواهد رسید.
اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول که حائز حد نصاب نمره در آزمون کتبی شده باشند حداکثر ظرف یکماه پس از برگزاری آزمون در سایت سازمان ثبت اسناد و املاک به نشانی www.ssaa.ir اعلام خواهد شد و به مدت ۲۰ روز قابل دسترسی است این افراد می بایست تصویر مصدق مدارک مشروحه ذیل را حداکثر ظرف ۲۰ روز از تاریخ اعلام نتیجه از طریق پست پیشتاز به صندوق پستی ۱۱۳۶۹۳۴۶۱۱ ارسال نمایند
۱-تصویر مدرک تحصیلی مطلوب.(مندرج در شرایط اختصاصی)
۲-تصویر دو طرف کارت پایان خدمت سربازی یا معافیت دائم از خدمت نظام وظیفه عمومی.
۳-تصویر تمام صفحات شناسنامه .
۴-تصویر دو طرف کارت ملی .
۵-۶ قطعه عکس (۴× ۳) پشت نویسی شده.
تذکّرات مهّم :
۱ ) انتخاب سردفتر ازدواج برای اقلیت های دینی از شمول این آزمون خارج است و حسب اعلام نیاز مراجع دینی مزبور بررسی لازم معمول خواهد شد.
۲) سران دفاتر اسناد رسمی و دفتریاران اول مادام که در این سمت اشتغال دارند نمی توانند به عنوان سردفتر ازدواج انتخاب شوند.
۳) برابر تبصره الحاقی به ماده ۲ نظام نامه مربوط به انتخاب سران دفاتر ازدواج و طلاق و نقل و انتقال آنان مصوب ۲۲/۸/۱۳۷۸ ریاست قوه قضائیه دارندگان پایه های قضائی، وکلای رسمی دادگستری و کارکنان رسمی و پیمانی دستگا ههای دولتی مادام که به مشاغل مذکور اشتغال دارند، نمی توانند به سردفتری ازدواج منصوب شوند.
۴) سؤالات مربوط به متون فقه متقاضیان اهل سنت از کتب فقهی آنان استخراج خواهدشد . بنابراین لازم است اینگونه متقاضیان در برگ درخواست نوع مذهب را صریحاً قید نمایند .
۵) هرمتقاضی حق انتخاب یک محل را دارد و لازم است نام و کد محل مورد تقاضا را در فرم تقاضانامه ثبت نام اینترنتی درج نمایند.
۶) داوطلبان باید محل مورد تقاضا را طبق اعلام نیازهای ذکر شده در آگهی از جهات مختلف مورد بررسی قرار داده و انتخاب نمایند پس ازثبت نام تغییر محل مورد تقاضا به منظور جلوگیری از تضییع حقوق سایر متقاضیان به هیچ وجه امکان پذیرنمی باشد .
۷) ثبت نام و شرکت در آزمون و احراز نمره کتبی ایجاد حقی برای متقاضی نمی نماید احرازصلاحیت برای انتخاب سردفتری ازدواج مطابق مقررات به تشخیص سازمان ثبت اسناد واملاک کشور خواهد بود.
۸) متقاضیان در صورت قبولی حق درخواست تغییر محل را تحت هیچ عنوان نخواهند داشت .

 

جهت مشاهده جدول اعلام نیاز استان ها و ثبت نام اینجا کلیک کنید

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.

همچنین مشاهده کنید

استخدام همکار کافی نت

به یک همکار خانم مسلط به کامپیوتر جهت کار در کافی نت واقع در کمپلو ...

تاریخ ثبت: ۲۰ تیر ۱۳۹۵

استخدام بازاریاب در بهبهان

به تعدادی بازاریاب جهت امور چاپ تقویم دیواری ۹۴،سر رسید،کارت ویزیت و کلیه امور چاپ و ...

تاریخ ثبت: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

استخدام چند عنوان شغلی

شرکت همراه پارس تتیس به افراد ذیل نیازمند است : کارشناس حسابداری : آشنا به نرم ...

تاریخ ثبت: ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

استخدام بازرگانی عدل

بازرگانی عدل پخش قطعات یدکی خودرو در استان خوزستان به افراد زیر نیازمند است: کارگر انبار ...

تاریخ ثبت: ۲۷ دی ۱۳۹۳

استخدام شرکت اکسین نیرو

شرکت اکسین نیرو واقع در آبادان در نظر دارد بمنظور تأمین بخشی از نیروی انسانی ...

تاریخ ثبت: ۲۳ فروردین ۱۳۹۵

استخدام همکار فست فود

به یک همکار خانم جهت کار در فست فود واقع در کیانپارس در تایم بعد ...

تاریخ ثبت: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵

استخدام در آژانس امین

به دو نفر خانم جهت کار در آژانس امین،ساکن کیانپارس و کیان آباد نیازمندیم. شماره تماس:09162880091