آگهی آزمون جذب در دانشگاه های افسری ارتش سال 1401- 1400

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام سراسری

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

22 تیر 1400 – اطلاعیه اعلام نتایج نهایی آزمون جذب دانشگاه های افسری ارتش

استفاده داوطلبان درهنگام مراجعه از ماسک الزامی بوده وبا توجه به شیوع بیماری کرونا لوازم بهداشتی شخصی خود را همراه داشته باشند
توجه :(نکات بسیار مهم)
1-قبولین نهایی مدارک مورد نیاز را بادقت وبه طور کامل آماده نموده وحتما در روز مشخص شده خود جهت پذیرش وتکمیل مدارک مراجعه نمایند.بدیهی است کسری هرکدام از مدارک اشاره شده موجب عدم پذیرش می گردد
2-داوطلبان نظام آموزشی جدید (6-3-3) بایستی در هنگام پذیرش مدرک قبولی دیپلم خود را با معدل های مد نظر (درج شده در شرایط و ضوابط) ارائه نمایند.ضمنا از پذیرش داوطلبانی که دارای تجدیدی می باشند جلوگیری بعمل می آید.
3-داوطلبان بلافاصله بعد از پذیرش وتکمیل مدارک و به منظور سازماندهی ،ملبس شدن وانجام قرنطینه ، به دوره آموزشی اعزام می گردند، لذا امکان اعطای مرخصی آنان وجود نداشته و بایستی با آمادگی کامل و به همراه داشتن لوازم شخصی مورد نیاز و موارد ذکر شده در لینک زیر مراجعه نمایند.
مدارک و اقدامات لازم تکمیلی جهت دوره آموزشی در مرکز آموزش جواد الائمه نزاجا
4-داوطلبان از به همراه آوردن هرگونه لوازم غیر ضروری (موبایل، تبلت ، لپ تاپ ، ساعت هوشمند، دوربین و …) اکیدا خودداری نمائید.
5- -کلیه قبولین نهایی درهنگام مراجعه جهت پذیرش  بدلیل انجام آزمایش تکمیلی خون حتما بایستی ناشتا باشند(ضمنا لازم است از خوردن هرگونه دارو 5 روز قبل از پذیرش خودداری نمایند.)
ارائه مدارک زیر هنگام پذیرش توسط داوطلبان استخدامی الزامی است :
1- اصل و روگرفت شناسنامه و کارت ملی (5 سری)
2 – عکس :تعداد 18 قطعه عکس 4 * 3 ، زمینه سفید ، تمام رخ ، مربوط به سال جاری
3 – اصل و 3 سری روگرفت از مدرک دیپلم یا گواهی موقت فارغ التحصیلی و ریزنمرات سال آخر تحصیل
4 – اصل و 3 سری روگرفت از مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی ( برای داوطلبان نظام قدیم )
5- فرزندان نظامی، شاهد، آزادگان ، جانباز و دارنده کارت بسیج فعال می بایست اصل و روگرفت مدرک مربوطه رابه همراه داشته باشند.
6 – دانشجویان انصرافی از دانشگاه : داوطلبانی که دانشجو بوده اند بایستی از تحصیل در دانشگاه مربوطه انصراف داده و با  دانشگاه محل تحصیل تسویه حساب کامل نموده و یک نسخه نامه رسمی انصراف از تحصیل را همراه روگرفت فرم تسویه حساب که از تمام قسمت های دانشگاه محل تحصیل امضا گرفته اند ، ارائه نمایند.
ضمنا دانشجویان انصرافی بایستی با مراجعه به پلیس 10+ و ارائه برگ انصراف از تحصیل خود نسبت به دریافت گواهی معافیت تحصیلی اقدام و در هنگام پذیرش ارائه نمایند.
7 – وضعیت نظام وظیفه داوطلبان :
*داوطلبانی که خدمت مقدس سربازی را به اتمام رسانده اند بایستی در هنگام پذیرش اصل و روگرفت کارت پایان خدمت خود را تحویل دهند.
* کسانی که تحصیلات خود را به اتمام رسانده و گواهی اشتغال به تحصیل ندارند باید دفترچه اعزام به خدمت بدون مهر غیبت و تاریخ اعزام تا ابتدای شهریور سال 1400 پذیرش داشته باشند و یا چنانچه از اتمام یا ترک تحصیل آنان مدت بیش از یک سال نگذشته باشد پذیرش آنان  با ارائه معافیت تحصیلی از پلیس 10+ انجام خواهد شد.
*کسانی که مشغول انجام خدمت سربازی می باشند باید معرفی نامه یگان و همچنین برگه سفید اعزام به خدمت از پلیس 10+ مبنی بر عدم غیبت سنواتی در روی دفترچه اعزام به خدمت ارائه نمایند.
8- آن دسته از داوطلبان پایور که جزء قبول شدگان نهایی می باشند علاوه بر ارائه مدارک ذکر شده فوق بایستی مدارک زیر را نیز در هنگام پذیرش تحویل نمایند.
– خلاصه وضعیت خدمتی به تاریخ روز ممهور به مهر کارگزینی و عکس دار.
– معرفی نامه و رضایت نامه یگانی با امضاء فرمانده یگان.
– روگرفت آخرین  فیش حقوقی.
– اصل و روگرفت آخرین فیش حقوقی
– برگ تسویه حساب کامل یگانی
– ماده دستور انتقال یگان اعزام کننده
9 – فرم شماره 1 (ضامن یا تعهد خدمت) 🙁دانلود)
تکمیل فرم ضامن ( تعهد خدمت ) با توجه به نوع ضامن به شرح زیر است :
الف ) ضامن نظامی : ضامن نظامی (با درجه بالاتر از استوار یکم )، باید فرم ضمانت مربوطه را ممهور به مهر کارگزینی یگان نموده و همراه با یک نسخه روگرفت فیش حقوقی به پذیرشگر ارائه نماید.
ب ) ضامن نظامی بازنشسته: فرم ضمانت پر شده باید به مهر و امضاء کانون بازنشستگان و ساتا برسد ( ساتا به تنهایی قابل قبول نیست ) و همراه با یک نسخه روگرفت فیش حقوقی به پذیرشگر ارائه شود.
ج) ضامن کاسب و دارای پروانه کسب یا سند مالکیت :
فرم ضمانت پر شده بایستی توسط یکی از دفاتر اسناد رسمی کشور با ذکر شماره پروانه و سند مربوطه در قسمت های تعیین شده ثبت و با مهر برجسته تایید گردد. ضمنا ارائه کپی و اصل پروانه کسب و سند مالکیت در هنگام پذیرش الزامی است.
شرایط مقبولیت سند مالکیت یا پروانه کسب:
–    سند مالکیت باید شش دانگ باشد.
–    پروانه کسب باید دائمی و حداقل بیش از 6 سال اعتبار داشته باشد.
د ) ضامن کارمند و کارمند آموزش و پرورش:
فرم ضمانت تکمیل شده باید به تایید و امضاء و مهر کارگزینی اداره مربوطه برسد و همراه با یک نسخه روگرفت فیش حقوقی که ممهور به مهر کارگزینی است به پذیرشگر ارائه شود.
گواهی کسر از حقوق از ضامن با مهر و  امضاء کارگزینی اداره مربوطه تا مبلغ   80 میلیون تومان به پذیرشگر ارائه گردد.
کارمند بایستی رسمی و دائمی بوده و قراردادی نباشد. ( ارائه گواهی از سازمان مربوطه جهت تایید کارمند رسمی و دائمی بودن الزامیست)
10- فرم شماره 2(مشخصات بستگان):(دانلود)
داوطلبان بایستی فرم مربوطه را از وبگاه گزینش اجا دانلود و تکمیل نموده و در هنگام پذیرش ارائه نمایند.
11- فرم شماره 3 (مشخصات انفرادی داوطلب ):(دانلود)
داوطلبان بایستی فرم مربوطه را از وبگاه گزینش اجا دانلود و تکمیل نموده و در هنگام پذیرش ارائه نمایند.
12 – فرم شماره 4 (گواهی عدم سوء پیشینه): (دانلود)
داوطلبان باید فرم مربوطه را دانلود و چاپ نموده و به همراه پرینت قبولی به دفاتر استخدام و عضویابی محل سکونت خود(اینجا)
مراجعه و پس از امضا و ممهور شدن فرم مربوطه  به اداره تشخیص هویت ناجا مراجعه نمایند.لازم به ذکر است تحویل اصل گواهی عدم سوء پیشینه و روگرفت آن در روز پذیرش الزامی است.
جهت ارسال فرم سوء پیشینه با توجه به نیروی قبولی ، آدرس دفتر مدیریت گزینش و استخدام را از پائین صفحه به اداره تشخیص هویت ناجا ارائه دهید.
13– فرم شماره 5 – درخواست افتتاح شماره حساب بانک سپه(حکمت ایرانیان سابق) : (دانلود)
داوطلبان باید فرم مربوطه را دانلود و چاپ نموده و  به همراه پرینت قبولی به دفاتر استخدام و عضویابی محل سکونت خود (اینجا) مراجعه و پس از امضا و ممهور شدن فرم مربوطه به شعبه بانک سپه (حکمت ایرانیان سابق) مراجعه نمایند.ضمنا بایستی شماره حساب حقوقی خود را که دارای کد 802 می باشد از بانک سپه (حکمت ایرانیان سابق) اخذ ( حساب باز کنند ) و در روز پذیرش همراه داشته باشند.
14- فرم شماره 6 ترخیص موقت وظیفه (ویژه قبولین در حال خدمت وظیفه): (دانلود)
کارکنان وظیفه قبول نهایی با دریافت و چاپ این فرم ، پس از تکمیل توسط دفاتر استخدام به یگان مراجعه و ازخدمت وظیفه بطور موقت ترخیص و جهت پذیرش نهایی مراجعه نمایند.
نکته: چنانچه به هر دلیلی از ادامه گزینش محروم یا در طی دوره آموزشی انصراف یا اخراج شوید، می بایست جهت ادامه خدمت وظیفه به یگان قبلی خود مراجعه نمائید.
15 – درخواست تائیدیه تحصیلی
قبولین نهایی با استفاده از راهنما و لینک صفحه (منوی سمت راست صفحه)،نسبت به سفارش مجازی تائیدیه تحصیلی دیپلم خود اقدام نمایند.
16- قبولین نهایی نزاجا می بایست با در دست داشتن پرینت قبولی خود به بخش رادیوگرافی بیمارستان های ذکر شده ( نزدیکترین بیمارستان یه محل سکونت) مراجعه و نسبت به تهیه عکس قفسه سینه اقدام و در هنگام پذیرش به همراه خود داشته باشند.( لیست بیمارستان های نیروی زمینی)
آدرس محل مراجعه داوطلبان جهت انجام پذیرش:
داوطلبان قبولین نهایی می بایست راس ساعت 06:00 صبح  تاریخ اعلام شده در نتیجه ، به آدرس های مشروحه مدیریت گزینش و استخدام نیروها مراجعه نمایند:
آدرس مرکز فرآیند گزینش و استخدام نیروها:
نشانی محل مراجعه داوطلبان نیروی زمینی:
تهران- ميدان حُرّ – خیابان امام خميني(ره) غربی –  نرسيده به چهارراه كمالي – مديريت گزينش و استخدام نزاجا.
شماره تماس : 66973146-021
مسیر‌های دسترسی :
مسیر شماره 1:ترمینال غرب – به ایستگاه مترو میدان آزادی مراجعه و در ایستگاه شادمان تغییر خط داده و در ایستگاه میدان حر پیاده شوید.
مسیر شماره 2:ترمینال شرق – با اتوبوس‌های BRT به میدان انقلاب مراجعه و از آنجا در ضلع جنوبی با تاکسی یا خط واحد اتوبوسرانی به میدان حر   مراجعه نمایید.
مسیر شماره 3:ترمینال جنوب – به ایستگاه مترو ترمینال جنوب مراجعه و در ایستگاه امام خمینی (ره)  تغییر خط داده و در ایستگاه میدان حر پیاده شوید.
نشانی محل مراجعه داوطلبان نیروی پدافند هوایی :
تهران- بزرگراه بسیج – بزرگراه هجرت – ستاد فرماندهی نیروی پدافند هوایی ا.ج.ا ایران – جنب بانک سپه – مدیریت گزینش،عضویابی و استخدام
شماره‌های تماس: 35922198-021  **  35924459-021  **   33236788-021
نشانی محل مراجعه داوطلبان نیروی هوایی :
تهران- ميدان امام حسین – خیابان دماوند –  بعد از اتوبان امام علی (ع) – خیابان شهید غفاری نسب – دایره گزینش و استخدام شهید خضرایی
شماره‌های تماس :35743275_021    –     35743284_021     –     35743413_021
مسیر‌های دسترسی :
مسیر شماره1:ترمینال غرب – اتوبوس‌ BRT به سمت تهرانپارس –ایستگاه شهید فتحنایی – خیابان حجّت .
مسیر شماره 2:ترمینال شرق – اتوبوس‌ BRT به سمت  به سمت آزادی – ایستگاه شهید فتحنایی – خیابان حجّت .
مسیر شماره 3:ترمینال جنوب – سوار مترو به سمت تجریش شده و در ایستگاه مترو دروازه دولت پیاده شده و سپس سوار اتوبوس BRT  به سمت تهرانپارس – ایستگاه شهید فتحنایی – خیابان حجّت.
نشانی محل مراجعه داوطلبان  نیروی دریایی:
تهران- بزرگراه امام علی (ع) شمال – بزرگراه شهید زین‌الدین شرق – اولین خروجی جنب باشگاه صدف نداجا
شماره های تماس :73955351_021    –     77226003_021
مسیر‌های دسترسی :
مسیر شماره 1:ترمینال غرب – به ایستگاه مترو میدان آزادی مراجعه و به ایستگاه جانبازان آمده و از میدان رسالت به آدرس بالا مراجعه نمایید.
مسیر شماره2: ترمینال جنوب – به ایستگاه مترو ترمینال جنوب مراجعه و به ایستگاه جانبازان آمده و از میدان رسالت به آدرس بالا مراجعه نمایید.

جهت مشاهده راهنمای سفارش تاییدیه تحصیلی اینجا کلیک نمایید

فراموشی کد داوطلبی | فراموشی کدرهگیری خرید | فراموشی کد پرونده ثبت نام | چاپ اطلاعات ثبت نام


31 فروردین 1400 – اطلاعیه زمان اعلام نتایج نهایی آزمون جذب دانشجو در دانشگاه های افسری ارتش 

به اطلاع داوطلبان گرامی می رساند: زمان اعلام نتایج نهایی فرآیند گزینش و استخدام دانشگاه های افسری تاریخ 23 تیرماه می باشد.(1400/04/23)


29 دی 99 – اعلام نتایج آزمون جذب دانشجو در دانشگاه های افسری ارتش 

کارجویان گرامی به اطلاع می رساند؛نتایج آزمون کتبی جذب دانشجو در دانشگاه های افسری ارتش اعلام گردید.

فراموشی کد داوطلبی | فراموشی کدرهگیری خرید | فراموشی کد پرونده ثبت نام
جهت دانلود فرم مشخصات بستگان اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید


۱۴ دی ۹۹ – اطلاعیه محل برگزاری آزمون جذب دانشجو در دانشگاه های افسری ارتش

با توجه به شرایط محدودیت های تردد ایام کرونا، آب و هوای زمستانی و حوادث غیر مترقبه ، داوطلبان گرامی جهت حضور به موقع در محل حوزه آزمون (بالاخص ساکنین شهرستان ها و استان های مجاور حوزه آزمون مندرج در کارت ورود به جلسه) پیش بینی های لازم را اتخاذ نمائید. شایان ذکر است هرگونه تاخیر در جلسه آزمون متوجه شخص داوطلب می باشد . گزینش و استخدام آجا هیچ گونه مسئولیتی در این خصوص ندارد.
“به داوطلبان فاقد ماسک بهداشتی ، اجازه ورود داده نمی شود ”
از همراه داشتن موبایل ، ساعت هوشمند ، تبلت ، لپ تاب ، جزوه و هر گونه وسایل دیگر خودداری نمائید.حوزه برگزاری آزمون هیچ مسئولیتی در قبال نگهداری این وسایل ندارد.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ۹۹/۱۰/۱۵ الی ۹۹/۱۰/۱۸
آزمون کتبی جمعه ۹۹/۱۰/۱۹ ساعت ۰۸۰۰ صبح

(حضور در حوزه امتحان یک ساعت قبل از شروع آزمون می باشد)
آدرس محل برگزاری آزمون دانشگاه‌های افسری آجا – جمعه ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
اراک ، سه راه خمین ، بزرگراه شمالی ، دانشگاه پیام‌نور
اردبیل ، خیابان دانشگاه ، دانشگاه محق اردبیلی ، دانشکده کشاورزی
ارومیه ،بلوار شهید باهنر، نرسیده به چهار راه آپادانا ، موسسه آموزش عالی آذر‌‌آبادگان
اصفهان ، میدان آزادی (دروازه شیراز) ، خیابان هزار‌جریب ، درب شرقی دانشگاه اصفهان ، دانشکده ادبیات و علوم انسانی
اهواز ، اتوبان گلستان ، انتهای بلوار پردیس ، جنب دانشگاه پیام نور اهواز ، موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی
ایلام ، چهار راه پیام نور ، دانشگاه پیام‌نور مرکز ایلام
بجنورد ، خیابان دانشگاه ، رو‌به‌ روی بیمارستان امام‌علی (ع) ، پشت استخر کارگران ، خیابان فردوس ۱، دبیرستان پسرانه تلاش
بندرعباس ، بلوار پاسداران ، اسکله شهید باهنر ، جنب پمپ بنزین، درب غربی منطقه یکم امامت نداجا ، مجتع آموزشی ناوگان
بوشهر ، میدان باغ زهرا ، خیابان صلح آباد ، بعد از ناوگان هفتم آذر ، مرکز آموزش علمی رسته‌ای سکان
بیرجند، بلوار دانشگاه پیام‌نور ، دانشگاه پیام نور ، سالن شهید احمدی روشن
تبریز، انتهای خیابان منظریه، جنب سپاه عاشورا ، دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی
تهران، نظام جدید : میدان حر، خیابان امام خمینی (ره) شرقی ، ایستگاه مترو دانشگاه امام علی(ع)، دانشگاه افسری امام علی (ع)
تهران، نظام قدیم ، میدان حر، خیابان امام خمینی (ره) غربی، نرسیده به چهارراه کمالی، مدیریت گزینش و استخدام م ن ا نزاجا
خرم آباد ، کیلومتر پنج جاده خرم‌آباد، بروجرد ، دانشگاه لرستان (دانشکده‌های اقتصاد ، فنی و مهندسی ، علوم پایه)
رشت ، میدان نیروی دریایی ، فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع)
زاهدان ، میدان دکتر حسابی ، بلوار جنت ، رو به روی دانشگاه علوم پزشکی ، درب سالن امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی
زنجان ، روبه‌روی راهنمایی و رانندگی ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان ، سایت امام خمینی
سنندج ، خیابان امام ، میدان ارتش ، منازل سازمانی لشگر ۲۸ ، تالار گلستان
شاهرود ، میدان بسیج ، بلوار شهید مطهری ، جنب درب دوم پادگان ، تالار کوثر
شیراز، خیابان ارم ، میدان ارم ، دانشگاه دولتی شیراز
قزوین ، خیابان شهید بهشتی ، میدان ارتش ، لشگر ۱۶ زرهی، کوی سازمانی شهید علی صفوی ، تالار طاووس لشگر ۱۶ زرهی
کرمان، بلوار جمهوری اسلامی ، چهار راه فرهنگیان ، بزرگراه امام رضا (ع) ، بلوار امام حسن مجتبی (ع) (طاهر آباد) ، آموزشگاه فنی و حرفه‌ای حضرت فاطمه الزهرا (س)
کرمانشاه ، میدان فردوسی ، انتهای شهرک متخصصین ، دانشگاه آزاد اسلامی
گرگان، چهارراه گلها ، خیابان کوی علی محمدی ۱۲ ، دبیرستان مصطفی خمینی (ره) ودبیرستان معلم ۱
مشهد ، (رشته تجربی نظام قدیم و جدید) شهرک لشگر (قاسم‌آباد) ، فلاحی یک ، پردیس یک دانشگاه خیام
مشهد (رشته ریاضی نظام قدیم و جدید) بلوار الهیه ، بلوار محمدیه ، بین محمدیه ۶ و ۸ ، پردیس دو دانشگاه خیام
نوشهر، خیابان شهید عماد الدین کریمی ، جنب مصلای نوشهر ،دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره)
همدان، بلوار مدرس، شهرک مدرس،خیابان ابی طالب ، جنب دبیرستان بوعلی سینا، دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه بوعلی سینا


11 آذر 99 – تمدید مهلت ثبت نام آزمون جذب دانشجو در دانشگاه های افسری ارتش

کارجویان گرامی به اطلاع می رساند؛ مهلت تکمیل ثبت نام آزمون جذب دانشجو در دانشگاه های افسری ارتش تا 23 آذر ماه تمدید گردید. مهلت خرید کارت اعتباری ثبت نام تا 21 آذر 99 می باشد.
– زمان دریافت کارت آزمون: 15 الی 18/دی/99
– زمان برگزاری آزمون: 19/دی/99

جهت ثبت نام اینجا کلیک نمایید


ارتش جمهوري اسلامي ايران به منظور تكميل كادر افسري نيروهاي زميني، پدافند هوایی ، هوايي ، دريايي و سازمان هاي تابعه خود جهت پاسداری ازاستقلال وتمامیت ارضی ونظام جمهوری اسلامی ایران وادامه راه شهیدان ازبین جوانان متدین ،انقلابی و سلحشورهمرزم مي‌پذيرد. داوطلبان درحال تحصیل ودانش آموختگان رشته‌هاي رياضي‌فيزيك وعلوم تجربي از طريق آزمون اختصاصي و مصاحبه حضوري انتخاب و به منظور فراگيري آموزش‌هاي نظامي كاربردي در دانشگاه‌هاي افسري امام علي (ع)، خاتم الانبیاء (ص)، هوایی شهيد ستاری، علوم دريائي امام خميني (ره) و فارابي مشغول به تحصيل خواهند شد.
مهلت ثبت نام از 3 آبان الی 15 آذر 99 الی 23 آذر 99 می باشد. مهلت خرید کارت اعتباری جهت ثبت نام تا 21 آذر 99 می باشد.

1- داوطلبان به هنگام خرید کارت آزمون می بایست نیروی مورد علاقه جهت تحصیل و خدمت را انتخاب نمایند، بدیهی است این انتخاب بایست با توجه به آگاهی و شرایط نیرو،علایق های فردی ، وضعیت تحصیلی و جسمانی فرد انتخاب گردد. تغییر در این انتخاب در هیچ یک از مراحل و فرآیند ثبت نام امکان پذیر نمی باشد.
داوطلبانی که توسط هر یک از نیروها عضویابی گردیده و فرم عضویابی را تکمیل نموده اند،بایستی حتما در هنگام خرید کارت و انجام ثبت نام نیروی مربوطه را انتخاب نمایند.
2- فرآیند ثبت نام به صورت دو مرحله پیوسته (خرید کارت آزمون – تکمیل فرم ثبت نام ) می باشد.این دو مرحله توسط داوطلب می بایست با موفقیت کامل انجام گردد.
در پایان خرید موفق به داوطلب کد رهگیری خرید ارائه می گردد
در پایان تکمیل فرم ثبت نام شماره پرونده و اطلاعات کامل ثبت نام ارائه می گردد.
داوطلبانی که اقدام به خرید کارت نموده اند بایستی در اسرع وقت ثبت نام خود را کامل و شماره پرونده دریافت نمایند. و تکمیل ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول ننمایند.عواقب عدم تکمیل ثبت نام مشمول شخص داوطلب خواهد بود.
3 – داوطلبانی که فرآیند خرید و تکمیل ثبت نام را به اشخاص دیگر واگذار می نمایند(خانواده، دوستان – کافی نت و …)شخصا مسئول ثبت اطلاعات
می باشند.
4- به هنگام خرید کارت از فیلد انتخاب حوزه ثبت نام باکمال دقت با توجه به محل سکونت خود، استان و حوزه را انتخاب نمائید.
توجه:
داوطلبان ساکن استان های تهران – قم – البرز، حوزه آنها به صورت (نام استان، تهران) می باشد.
داوطلبان ساکن استان های اصفهان – یزد- چهارمحال بختیاری حوزه انتخابی آنها به صورت (نام استان ، اصفهان) می باشد.
داوطلبان ساکن استان های فارس – کهگیلویه و بویراحمد حوزه انتخابی آنها به صورت (نام استان ، شیراز) می باشد.
5- مشخصات فردی و تحصیلی ،استان محل سکونت – حوزه ، نیروی مورد علاقه پس از خرید کارت در هیچ مرحله ای از ثبت نام قابل ویرایش نمی باشد.
(به هنگام خرید کارت دقت لازم را داشته باشید)

نکات قابل توجه:

دانشجویان قبول شده نهایی سال های قبل که از خدمت و تحصیل در دانشگاه های افسری اجا انصراف ، رها یا اخراج شده اند ،حق خرید کارت و ثبت نام ندارند، لیست این نفرات در منوی سمت راست موجود است.
داوطلبان با سابقه بیماری ها و شرایط جسم و روان ذکر شده حق ثبت نام ندارند ، در صورت اقدام خرید کارت و ثبت نام علاوه بر مستردد نشدن هزینه ثبت نام از مراحل گزینش حذف خواهند گردید.
1- تالاسمی مینور
2- چاقی (BMI بالاتر از 30)
3- کوررنگی
4- سابقه جراحی های وسیع
5- مشکلات عمده ارتوپدی
6- سابقه هرگونه معافیت پزشکی از مراجع نظامی و انتظامی
7- هرگونه سابقه بیماری های مزمن اعصاب و روان
8-کلیه بیماری های صعب العلاج
9-هرگونه بیماری یا سابقه بیماری که نیاز به مصرف طولانی مدت دارو داشته باشد.
10- کاهش شنوایی متوسط و شدید (بر مبنای تست شنوایی سنجی)
11- هرگونه اعتیاد به مواد مخدر و روان گردان

زمان خرید و تکمیل فرم ثبت نام:

هزینه ثبت نام 1/000/000 ریال (صد هزار تومان)، و غیر قابل استرداد می باشد.
خرید کارت رشته های ریاضی فیزیک – علوم تجربی از ساعت 9 صبح 99/08/03 الی ساعت 8 صبح 99/09/13
تکمیل فرم اطلاعات ثبت نام از ساعت 9 صبح 99/08/03 الی ساعت 8 صبح 99/09/15
ویرایش اطلاعات : از ساعت 9 صبح 99/09/13 الی ساعت 8 صبح 99/09/15
دریافت کارت ورود به جلسه آزمون 99/10/02 الی 99/10/04
آزمون کتبی جمعه 99/10/05 ساعت 8 صبح
(حضور در حوزه امتحان یک ساعت قبل از شروع آزمون می باشد)
داوطلبان دارای سهمیه (شاهد،جانباز،آزاده،فرزند نظامی،بسیج فعال)بایستی مدارک مربوط به سهمیه را حداکثر تا تاریخ 99/10/05 به دفاتر محل سکونت خود تحویل نمایند. در غیر این صورت امتیاز مربوطه کم لم یکن تلقی می گردد.

شرايط عمومی:

1- متدين به دين مبين اسلام.
2- تابعيت جمهوري اسلامي ايران (عدم سابقه تابعيت بيگانه)
3- ايمان به انقلاب اسلامي و نظام جمهوري اسلامي ايران و آمادگي فداكاري در راه تحقق اهداف آن.
4 – اعتقاد و التزام عملي به ولايت مطلقه فقيه.
5- کسانی که به عنوان عضو به ارتش ج.ا.ا می پیوندند باید برای رزمنده شدن وارد شوند و جهت پاسداری ازاستقلال وتمامیت ارضی ونظام جمهوری اسلامی ایران آمادگی مأموریت درهرجایی راداشته باشند.
6- شاخصه های تدین وانقلابی بودن اصل بوده ودر همه مراحل موردتوجه قرارمی گیرد.
7- استخدام افراد برمبنای مرتفع نمودن مشکلات اقتصادی آنان نبوده وجذب واستخدام براساس نیازسازمان می باشد.
8- دراستخدام افراد به وجود انگیزه خدمتی ، روحیه ایثارو فداکاری توجه می گردد.
9- سپردن تعهد كافي مبني بر پرداخت دو برابر هزينه هاي دوره آموزشي درصورت استعفاء و يا اخراج برابر قوانين و مقررات ارتش ج.ا.ا.
10- دارابودن حداقل سن 16 سال تمام و حداكثر 22 سال (تا تاریخ 99/08/03) و در صورت انجام خدمت سربازي مدت خدمت ضرورت به حداكثر سن داوطلب اضافه مي شود(فرزندان شاهد، جانبازان از کار افتاده کلی ، آزادگان از کار افتاده کلی از شرط سن و معدل معاف می باشند)
11- حداكثر سن براي رشته خلباني هواپيما 20 سال مي‌باشد.
12- دارا بودن سلامت جسم و روان(برابر معاينات استخدام).
تبصره: حداقل قد براي عموم داوطلبان 165 سانتيمتر و ديد چشم براي رشته‌هاي خلباني 10/10 و براي ساير رشته‌ها حداقل 8/10 مي باشد.
13- فقدان محكوميت مؤثر كيفري و محكوميت ناشي از اقدام عليه امنيت كشور، انقلاب و نظام جمهوري اسلامي ايران.
14- نداشتن عضويت يا وابستگي و هواداري از احزاب ، گروه‌ها و سازمان‌هاي سياسي.
15- عدم معروفيت به فساد اخلاقي برابر ضوابط گزينش .

شرايط اختصاصی:

1-سپردن تعهد خدمتي برابر ضوابط قانون ارتش جمهوري اسلامي ايران.
2-داشتن حداقل معدل كل ديپلم براي فارغ التحصیلان رشته‌هاي علوم تجربي و رياضي‌فيزيك 14 و حداقل معدل کتبی 10 برای تمامی رشته ها می باشد.
و برای داوطلبان در حال تحصیل (نظام جدید آموزشی3-3-3-3) حداقل معدل 14 سال دوم متوسطه (سال یازدهم) ملاک بوده و بایستی مدرک قبولی سال آخر متوسطه ( سال دوازدهم) خود رابا شرط حداقل معدل کل 14 ومعدل کتبی 10حداکثرتا قبل از شروع دوره رزم مقدماتی مشترک(تا تاریخ 1400/5/09) ارائه نمایند در غیر اینصورت قبولی آنان نادیده تلقی می گردد.(فرزندان شاهد ،جانبازان از کار افتاده کلی ، آزادگان از کار افتاده کلی از شرط سن و معدل معاف می باشند).
3-جهت داوطلبان رشته خلبانی هواپیما حداقل معدل کل 15 و حداقل معدل کتبی 12 می باشد.
رشته خلبانی بالگرد و پهباد معدل کل حداقل 14 و معدل کتبی حداقل 10 می باشد.
4-قبولي در آزمون علمي ، معاينات پزشكي ، مقاومت جسماني و صلاحيت‌هاي گزينشي.
5-فرزندان شهدا، آزادگان، جانبازان ، ایثارگران و نظاميان از اولويت استخدام برخوردار مي‌باشند.
6-بسیجیان فعال ، حافظان کل قرآن کریم وداوطلبان عضویابی شده از اولویت استخدام برخوردار می باشند.
7-دانشجویان مشغول به تحصیل در سایر دانشگاه ها درصورت داشتن شرایط و ضوابط موردنظر می توانند ثبت نام نمایند.
8- از پذیرفته شدگانی که دانشجوی سایر دانشگاه ها می باشند مشروط به ارائه برگه انصراف از تحصیل ثبت نام نهایی بعمل خواهد آمد.
9- درجه داران رسمی و پیمانی (بين درجات گروهبان يكمي تا استواريكمي) می توانند پس از اخذ مجوز از نیرو یا سازمان مربوط درکنکور اختصاصی شرکت و فقط مجاز به پذیرش دردانشگاه نیرو/ سازمان متبوعه خود می باشند.
10- امکان استخدام دارندگان معافیت پزشکی درارتش ج.ا.ا وجودندارد.
11- امکان استخدام داوطلبان مشمول دارای اضافه خدمت سنواتی وجود ندارد.
12- با توجه به شبانه روزی بودن دوره آموزش، داوطلبان متأهل حق ثبت نام ندارند.
13- نداشتن تعهد خدمتي يا استخدامي به دستگاه هاي دولتي و بخش خصوصي.

امتيازات:

1-تحصيل در دانشگاه‌هاي افسري ارتش جمهوري اسلامي ايران(دانشگاه افسري امام علي(ع) ،دانشگاه خاتم الانبیاء (ص)، دانشگاه هوايي شهيد ستاري ، دانشگاه علوم دريايي امام خميني(ره) نوشهر و دانشكده علوم و فنون فارابي) شبانه‌روزي مي‌باشد.
2-پوشاك، تغذيه، آموزش ، بهداشت و درمان دانشجويان رايگان مي‌باشد.
3-به دانشجويان در طول تحصيل كمك هزينه تحصيلي پرداخت مي‌شود.
4-دانشجويان پس از طي 7 ترم موفقيت آميز تحصيلي به درجه ستواندومي نائل مي‌گردند و پس از دانش‌آموختگي به آنان دانشنامه كارشناسي در رشته مربوط اعطا مي‌گردد.
5-فارغ التحصيلان از تسهيلات ، وام هاي مصوب ، كارت اعتباري حكمت ، بيمه خدمات درماني و بيمه عمر براي خود و عائله تحت تكفل و ساير خدمات رفاهي برابر مقررات و ضوابط موجود برخوردار خواهند شد .
توجه 2: داوطلبان می توانند مشکلات مربوط به سامانه و فرآیند گزینش خود را از طریق منوی بالا گزینه ثبت مشکلات درج و پاسخ خود را دریافت نمایند.

رشته های تحصیلی:

دانشگاه افسری امام علی (ع) – رياضي‌فيزيك، علوم تجربي
رشته‌هاي عمومي نيروي زميني
شامل:
مدیریت دفاعی(گرايش هاي :اداري پرسنلي ،دارايي ، آماد،دژبان ، ترابري- مختص کلیه نیروها)
علوم دفاعي(گرايش هاي: پياده،زرهي،توپخانه صحرايي وموشكها،پدافندهوايي،ش.م.ه،بهداشت ودرمان)
مهندسي دفاعي(گرايش هاي:استحكامات وعمران،الكترونيك،مخابرات وجنگال،مكانيك والكترومكانيك ،مهمات)
مهندسی نگهداری وتعمیر بالگرد، مهندسی عمران و خلبانی بالگرد
دانشگاه افسری خاتم الانبیاء(ص) – رياضي‌فيزيك، علوم تجربي
رشته‌هاي عمومي نیروی پدافند هوایی
شامل:
مهندسي فرماندهي وكنترل (گرايش هاي: اطلاعات عمليات ، كنترل شكاري ، عمليات موشك)
مهندسي مكانيك (گرايش: تعميرو نگهداري سامانه هاي دفاعي هوايي)
مهندسي برق (گرايش هاي :الكترونيك ،مخابرات)
دانشگاه افسری هوایی شهید ستاری – رياضي‌فيزيك، علوم تجربي
رشته‌هاي عمومي نيروي هوایی
شامل:
مهندسي نگهداري و تعميرهواپيما ، مهندسي هوافضا
مهندسي برق(گرايش هاي : مخابرات، الكترونيك،جنگال)
ترافيك هوايي ، مديريت آماد هوايي
مهندسی رایانه(گرایش:نرم افزار- مختص کلیه نیروها)
خلباني پهپاد(مختص کلیه نیروها)
رشته های هوانوردي(گرايش های :خلبانی شکاری وناوبري هوايي)
دانشگاه افسری علوم دریایی امام خمینی(ره) – نوشهر- رياضي‌فيزيك، علوم تجربي
رشته‌هاي عمومي نيروي دریایی
شامل:
تفنگدار دریایی ، مهندسي كشتي ، مدیریت وکمیسر دریایی ،مهندسي ناوبري وفرماندهي كشتي ، مهندسی الکترونیک ومخابرات دريايي
دانشگاه افسری علوم و فنون فارابی- رياضي‌فيزيك، علوم تجربي
علوم كاربردي اطلاعات (گرايش:حفاظت اطلاعات)
مهندسي برق(گرايش: الكترونيك)

مواد، ضرایب و منابع آزمون ورودی:

نظام قدیم (دارندگان دیپلم و پیش دانشگاهی)
دروس عمومی( تمام رشته‌ها)

آزمون تعداد سوال ضرایب کتب منابع طرح سوال
زبان و ادبیات فارسی 20 3 ادبیات فارسی 2 و 3 – زبان و ادبیات فارسی عمومی پیش دانشگاهی – زبان فارسی 3
زبان عربی 10 1 عربی 2 و 3
فرهنگ و معارف اسلامی 20 3 قرآن و تعلیمات دینی 2 و 3 – معارف اسلامی پیش دانشگاهی
زبان خارجی (انگلیسی) 20 2 انگلیسی 3 – انگلیسی 1و 2 پیش دانشگاهی
هوش و استعداد تحصیلی 25 3

دروس تخصصی (ریاضی فیزیک)

 آزمون تعداد سوال ضرایب کتب منابع طرح سوال
ریاضی 40 3 هندسه 1و 2- آمار و مدلسازی سال دوم – ریاضیات 2 – حسابان و جبر و احتمال سال سوم – هندسه
تحلیلی، ریاضیات گسسته و حساب دیفرانسیل و انتگرال پیش دانشگاهی
فیزیک 35 3 فیزیک و آزمایشگاه 1 و 2 و 3 – فیزیک پیش دانشگاهی
شیمی 30 2 شیمی و آزمایشگاه 2 و 3 – شیمی پیش دانشگاهی

دروس تخصصی(علوم تجربی)

 آزمون تعداد سوال ضرایب کتب منابع طرح سوال
ریاضی 20 3 آمار و مدلسازی سال سوم – ریاضیات عمومی 1 و 2 پیش دانشگاهی – هندسه 1 – ریاضیات 2 و 3
فیزیک 20 3 فیزیک و آزمایشگاه 1 و 2 و 3 – فیزیک پیش دانشگاهی
شیمی 20 2 شیمی و آزمایشگاه 2 و 3 – شیمی پیش دانشگاهی
زمین شناسی 20 2 زمین شناسی سال سوم – علوم زمین پیش دانشگاهی
زیست شناسی 25 3 زیست شناسی و آزمایشگاه 1 و 2 – زیست پیش دانشگاهی

نظام جدید(3-3-3-3)
دارندگان دیپلم سال قبل نظام جدید می بایست تمام منابع را مطالعه نمایند.

محصلین پایه دوازدهم از منابع خوانده شده در نیم سال اول سال جاری و منابع سال های قبل
دروس عمومی( تمام رشته‌ها)

آزمون تعداد سوال ضرایب کتب منابع طرح سوال
زبان و ادبیات فارسی 20 3 ادبیات فارسی 1 و 2 – ادبیات فارسی 3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول خاص محصلین پایه 12)
زبان عربی 10 1 عربی 1 و 2  – عربی 3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول خاص محصلین پایه 12 )
فرهنگ و معارف اسلامی 20 3 دین و زندگی 1 و 2 – دین و زندگی 3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول خاص محصلین پایه 12)
زبان خارجی (انگلیسی) 20 2 انگلیسی 1 و 2 – انگلیسی 3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول خاص محصلین پایه 12)
هوش و استعداد تحصیلی 25 3

دروس تخصصی (ریاضی فیزیک)

 آزمون تعداد سوال ضرایب کتب منابع طرح سوال
ریاضی 40 3 ریاضی 1 – هندسه  1 و 2 – آمار و احتمال سال یازدهم – حسابان 1 – حسابان 2، هندسه 3، ریاضیات
گسسته (بخش خوانده شده در نیمسال اول خاص محصلین پایه 12 )
فیزیک 35 3 فیزیک 1 و 2 – فیزیک 3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول خاص محصلین پایه 12 )
شیمی 30 2 شیمی 1 و 2 – شیمی 3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول خاص محصلین پایه 12 )

دروس تخصصی (علوم تجربی)

 آزمون تعداد سوال ضرایب کتب و منابع طرح سوال
ریاضی 20 3 ریاضی 1 و 2 – ریاضی 3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول خاص محصلین پایه 12 )
فیزیک 20 3 فیزیک 1 و 2 – فیزیک 3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول خاص محصلین پایه 12 )
شیمی 20 2 شیمی 1 و 2 – شیمی 3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول خاص محصلین پایه 12 )
زمین شناسی 20 2 زمین شناسی سال یازدهم
زیست شناسی 25 3 زیست شناسی 1 و 2 – زیست شناسی 3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول خاص محصلین پایه
12 )

زمان آزمون ورودی:
 آزمون ورودی رأس ساعت 8 صبح مورخه 99/10/05 برگزار می‌گردد، به همراه داشتن کارت ورود به جلسه توسط داوطلبان الزامی می باشد.
درب ورودی حوزه ها یک ساعت قبل بسته خواهد شد.

جهت آگاهی از نشانی های محل برگزاری آزمون، ازمورخه 99/10/01 به سایت گزینش و استخدام اجا مراجعه نمایند.

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام سراسری

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.