آگهی آزمون مشاوره حقوقی و وکالت دادگستری سال ۹۶

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام سراسری

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

مهلت سه روزه ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون مشاوره حقوقی و وکالت

مرکز امور مشاروان حقوقی وکلاء و کارشناسان قوه قضاییه از مهلت سه روزه ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون مشاوره حقوقی و وکالت خبر داد.
به گزارش خبرنگار بازارکار مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلاء و کارشناسان قوه قضائیه با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: ثبت نام کنندگان آزمون مشاوره حقوقی و وکالت این مرکزی می توانند از تاریخ اول لغایت سوم آبان ماه از طریق وب سایت اینترنتی www.judiciarybar.ir نسبت به تصحیح و ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.


تمدید مهلت ثبت نام آزمون مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلا و کارشناسان قوه قضاییه 

ثبت نام آزمون مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلا و کارشناسان قوه قضاییه تا 31 شهریور ماه تمدید شد.
به گزارش مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلا و کارشناسان قوه قضاییه با انتشار اطلاعیه‌ای خبر از تمدید ثبت‌نام آزمون این مرکز تا 31 شهریور ماه داد.
بر اساس اطلاعیه فوق همچنین داوطلبانی که در زمان ثبت‌نام اطلاعات خود را ناقص ثبت‌ نموده‌اند می‌توانند تا تاریخ 31 شهریور ماه نسبت به ویرایش و اصلاح اطلاعات خود اقدام کنند.
لازم به ذکر است که رییس مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلا و کارشناسان قوه قضاییه پیش‌از این از برگزاری آزمون جذب وکیل توسط این مرکز در 10 آذر ماه خبر داد.


مركز امور مشاوران حقوقي، وكلاء و كارشناسان قوه قضائيه ، به منظور جذب و تأمين وكلای مورد نياز در نقاط مختلف كشور ، شرايط و ضوابط ثبت نام و شركت در آزمون متقاضيان وكالت سال 9316 را به شرح ذيل اعلام مينمايد و به متقاضيان محترم اكيداً توصيه مي گردد قبل از هر گونه اقدام به ثبت نام برای آزمون، كليه
مطالب اين اطلاعيه را با دقت مطالعه و در صورتيکه واجد همه شرايط مي باشند، با قبول مفاد اين اطلاعيه نسبت به ثبت نام اقدام نمايند.
الف) شرايط متقاضيان آزمون وكالت:
1- تابعيت دولت جمهوري اسلامي ايران.
2- داشتن حداقل 22 سال تمام شمسي و حداكثر 56 سال تمام شمسي در زمان ثبت نام آزمون
3- داشتن حداقل دانشنامه معتبر كارشناسي از دانشكده هاي معتبر داخلي يا خارجي (در حالت اخير، به شرط ارزیابي رسمي) درشاخه هاي رشته حقوق در زمان ثبت نام آزمون (مدارك معادل پذيرفته نمي شود)
4- داشتن كارت پايان خدمت يا معافيت دائم براي آقايان در زمان ثبت نام آزمون
5- عدم سوء پيشينه مؤثر كيفري و عدم محروميت از حقوق اجتماعي.
6- عدم اعتياد به مواد مخدر و سكرآور به تائيد سازمان پزشكي قانوني و عدم تجاهر به فسق.
7- نداشتن سوء شهرت.
8- داشتن وثاقت و تعهد به اصل نظام و قانون اساسي.
9- عدم محكوميت به انفصال دائم از خدمات قضايي يا خدمات دولتي يا وكالت دادگستري و يا سلب صلاحيت
10- عدم اشتغال (اعم از رسمي ، قراردادي ، پيماني) در وزارتخانه ها ، موسسات ، سازمانها و شركتهاي دولتي ، نهادهاي انقلاب اسلامي، شهرداريها و موسسات مامور به خدمات عمومي و عدم اشتغال به شغل مدير دفتري يا دفترياري درزمان صدور پروانه
11- پذيرش صرفاً از ميان داوطلبان بومي هر حوزه قضايي انجام ميشود.
تبصره : داوطلبان بومي به افرادي اطلاق مي شود كه داراي شرايط ذيل باشند :
أ. افرادي كه مقطع تحصيلي دوره متوسطه را در حوزه قضائي مورد تقاضا گذرانده یاشند (با ارائه گواهی مدرك ديپلم)
ب. افرادي كه در پنج سال اخير در حوزه قضائي مورد تقاضا سكونت داشته باشند. (با ارائه مدارك سكونت)
ت . در اولويت بعدي در صورتي كه ظرفيت حوزه قضايي توسط مشمولين بند الف و تكميل نشود از افرادي كه در پنج سال اخير در استان حوزه قضايي مورد تقاضا سكونت داشته باشند، پذيرش انجام خواهد شد.(با ارائه مدارك سكونت)
ب) نحوه ثبت نام:
1) متقاضيان آزمون وكالت مي بايستي از تاريخ 1396/6/12 تا پایان وقت اداری 1396/6/25 به وب سايت https://azmoon.23055.ir مراجعه و ضمن مطالعه دقيق شرايط مندرج در آگهي ، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

2) هزينه شركت در آزمون800000 ریال (80 هزارتومان) مي باشد كه لازم است در هنگام ثبت نام با استفاده از كارت هايبانكي عضو شتاب نسبت به پرداخت هزينه اقدام نمايند.

3)متقاضيان لازم است يک قطعه عكس 3*4 با زمينه روشن را اسكن و با حجم حداكثر 161 كيلوبايات در هنگام ثبت نام بارگذاري نمايند.

ج) زمان آزمون و نحوه اخذ كارت ورود به جلسه :
تاريخ توزيع كارت و زمان آزمون متعاقباً از طريق سايت ثبت نام اعلام مي گردد.

ه) نحوه انتخاب و آموزش:

1 ) مواد امتحاني براي داوطلبان وكالت عبارتند از: متون فقه در حد تحريرالوسيله، آئين دادرسي كيفري و مدني، حقوق مدني، امور حسبي، حقوق تجارت، حقوق جزاي عمومي و اختصاصي و حقوق ثبت اسناد و املاك.
2) از پذيرفته شدگان آزمون كتبي كه مدارك و شرايط آنان در ثبت نام حضوري تاييد شود ، مصاحبه شفاهي بعمل خواهد آمد. اين دسته از داوطلبان موظفند در تاريخ هاي اعلام شده در وبسايت مركز در مصاحبه شفاهي شركت نمايند. تاريخ هاي تعيين شده به هيچ وجه تمديد نخواهد شد و از كساني كه در تاريخ مقرر در مصاحبه علمي شاركت ننمايند،مصاحبه ديگري به عمل نخواهد آمدو قبولي آزمون آنان كان لم يكن خواهد بود.
3) پذيرفته شدگان مصاحبه علمي پس از تاييد صلاحيت هاي عمومي به كارآموزي معرفي مي شوند. ابن افراد موظفند كارآموزي را در زمان تعيين شده شروع و به پايان برسانند. درصورت تأخير غيرموجه بيش از يكسال در مجموع مراحل كارآموزي ، اختبار و تحليف قبولي آنان كان لم يكن خواهد شد. مرجع تشخيص موجه بودن غيبت اين مركز مي باشد.
4) پذيرش متقاضيان در حوزه هاي قضائي مورد نياز بر اساس جداول پيوست خواهد بود.

جهت مشاهده متن کامل اطلاعیه آزمون اینجا کلیک نمایید

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام سراسری

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.