آگهی آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضائیه

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام سراسری

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

آگهی آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضائیه

1 مهر 99 – دریافت کارت آزمون وکالت قوه قضائیه سال 99

به اطلاع می رساند لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضائيه در سال 99 فعال گردید.

جهت دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید


30 شهریور 99: اطلاعیه زمان دریافت کارت و برگزاری آزمون وکالت دادگستری – قوه قضائیه سال 99 

بدينوسيله به اطلاع متقاضيان شركت در آزمون وکالت قوه قضائيه در سال 1399 مي‌رساند كه آزمون صبح روز جمعه مورخ 99/07/04 در 32 شهرستان كشور برگزار مي‌شود. فرآيند برگزاري آزمون صبح از ساعت 8:30 آغاز و درهاي ورود به جلسه امتحان نيم ساعت قبل از شروع فرآيند آزمون بسته خواهد شد، لذا همه متقاضیان مي‌بايست قبل از بسته شدن درهاي ورودي در محل حوزه امتحاني خود حاضر باشند.
الف‌ – نحوه‌ و زمان پرينت كارت شركت در آزمون
لينك مربوط به پرينت كارت و برگ راهنماي شركت در آزمون از روز سه شنبه 99/07/01 بر روي درگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org قرار مي‌گيرد و متقاضیان مي‌توانند با وارد كردن شماره پرونده واطلاعات شناسنامه‌اي (نام، نام‌خانوادگي، شماره ملی، سال تولد و …) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرينت كارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعيين شده بر روي پرينت كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحاني مربوط مراجعه نمايند. بديهي است براي شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و هم چنين اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامي است.
ب – آدرس و محل‌ رفع نقص كارت شركت در آزمون
1-در صورت مشاهده مغايرت در بندهاي 1 ،2 ،3 ،4 ،8،7، 9، 10، 11 و 12 كارت شركت در آزمون شما، لازم است براي اصلاح مورد يا موارد مذكور در قسمت ويرايش اطلاعات حداكثر تا تاريخ 99/07/04 منحصراً به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه و از آن طريق نسبت به اصلاح موارد اقدام نمائید.
تبصره: چنانچه مغايرتي در اطلاعات مندرج در بند 7 (سهميه ثبت نامي) كارت شركت در آزمون شما وجود دارد (براي متقاضیان متقاضي استفاده از سهميه بنيادشهيد- سپاه پاسداران-ستادكل نيروهاي مسلح و وزارت جهاد كشاورزي) لازم است جهت اعلام مغايرت حداكثر تا تاریخ 99/07/04 منحصراً به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش (قسمت ويرايش اطلاعات) مراجعه و نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایيد تا درصورت تاييد سهميه توسط ارگان مربوط، سهميه مورد نظر براي شما اعمال گردد؛ در غيراينصورت با سهميه آزادگزينش خواهيد شد و هيچگونه اعتراضي قابل قبول نمي‌باشد.
تذكر مهم در خصوص سهميه: متقاضیاني كه در زمان ثبت نام متقاضي استفاده از سهميه بوده اند و سهميه درخواستي آنان از طرف ارگان ذيربط مورد تاييد قرار نگرفته است، ضرورت دارد پس از مراجعه به قسمت ويرايش اطلاعات و اصلاح سهميه، عدم تاييد سهميه خود را از ارگان ذيربط پيگيري نمايند.
2- چنانچه مغايرتي در اطلاعات مندرج در بندهاي ذيل وجود دارد متقاضیان مي‌توانند از ساعت 8:30 الي12:00 ظهر و 14:00 الي 17:00 بعدازظهر روز پنجشنبه مورخ 99/07/03 به نماینده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط (مطابق جدول شماره 1 و 2 ذيل) مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشكال احتمالي کارت خود اقدام نمايند:
الف – چنانچه نسبت به بندهاي 5 و 6 (جنس و معلوليت ) معترض هستيد.
تبصره: درخصوص بند 6 (معلوليت) چنانچه نيازمند منشي مي باشيد و خواستار اعمال بندفوق مي‌باشيد، لازم است فرم مخصوص معلوليت تاييد شده را از سازمان بهزيستي دريافت و تحويل باجه رفع نقص نمائيد تا اقدامات لازم در اين خصوص بعمل آيد.
ب- چنانچه عكس روي كارت متقاضی داراي اشكالاتي از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عكس و يا اشتباه عكس مي باشد ضروري است ضمن همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون، 2 قطعه عكس 4×3 و كارت ملي يا شناسنامه عكسدار مطابق ساعت و تاريخ اعلام شده در بند «2» به نماينده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در باجه‌ي رفع نقص مراجعه نمايند، موضوع را پيگيري نموده تا مشكل برطرف گردد. در غير اين صورت فرد به عنوان متخلّف تلقي و برابر مقررات با وي رفتار خواهد شد.
ج- زمان و محل برگزاري آزمون
آزمون همه متقاضیان صبح روز جمعه مورخ 99/07/04 برگزار مي‌گردد و فرآيند برگزاري آزمون از ساعت 8:30 صبح همان روز خواهد بود. آدرس محل برگزاري آزمون بر روي پرينت كارت شركت در آزمون متقاضیان درج شده است.
د‍‍ ـ يادآوري هاي‌ مهم‌
1- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون‌، اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار و ماسک الزامي است.
2- در ورودي حوزه هاي امتحاني نيم ساعت قبل از شروع فرآيند آزمون بسته خواهد شد لذا متقاضیان لازم است قبل از بسته شدن درهاي ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحاني حاضر باشند.
3- هر متقاضی براي حضور در جلسه آزمون بايد علاوه بر پرينت كارت شركت در آزمون، اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار، چند مداد سياه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاكن، يك سنجاق يا سوزن و ماسک به همراه داشته باشد.
4- مخدوش نمودن و پاره نمودن پاسخنامه، عدم ارائه پاسخنامه در زمان مقرر و تعلل در ارائه مدارك امتحاني ماهيتاً از مصاديق تخلّف و تقلّب محسوب ميگردد و با متقاضیان متخلف برابر با قانون رسيدگي به تخلفات و جرايم درآزمونهاي سراسري رسيدگي و برخورد خواهد شد.
5- متقاضیان بايد از آوردن وسايل اضافي از جمله كيف دستي، ساك دستي، پيجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، كتاب، ماشين‌حساب، هرگونه نت و يادداشت و نظاير آن و همچنين وسايل شخصي به جلسه آزمون اكيداً خودداري نمايند. به همراه داشتن هر گونه وسيله غير مجاز از قبيل وسايل ارتباط الكترونيكي و دستگاه هاي حافظه دار از جمله تلفن همراه، ساعت هوشمند، انگشتر هوشمند و يا دستبند هوشمند حتی بصورت خاموش در جلسه آزمون طبق قانون رسيدگي به تخلفات و جرايم در آزمونهاي سراسري موجب محروميت از گزينش در آزمون مي شود.
هـ- دستورالعمل بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و الزامات بهداشتی
ضمن آرزوی سلامتی، تندرستی و موفقیت برای شما، براساس، آخرین اطلاعات درباره راه های انتشار ویروس کرونا و مخاطرات احتمالي آن در حوزه هاي برگزاري آزمون، انتظار می رود موارد زیر را مدنظر قرار داده و برای حفظ سلامتی خود، سایر متقاضیان و خانواده های محترم خود، آن را رعایت کنید:
– زمان مناسب منزل تا حوزه امتحانی را برآورد و به موقع در محل آزمون حضور یابید. حوزه برگزاری آزمون از ساعت 7:00 صبح روز برگزاری آزمون آماده حضور شما خواهد بود.
– برای پیشگیری از تجمع، حضور خود را به دقایق پایانی موکول ننمایید.
– از تردد بی مورد در محل آزمون جداً خودداری نمایید.
– هنگام ورود و خروج به حوزه با دیگر متقاضیان فاصله مناسب (حداقل یک متر) را حفظ نمایید.
– همراه داشتن ماسک 3 لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان زمان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی میباشد.
– حوزه های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافي از جمله تلفن همراه، ماشين حساب، كيف دستي، ساك دستي، كتاب، جزوه و … معذور می باشند، بنابراین اکیدا توصیه می شود به غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون و اوراق تشخیص هویتی از همراه داشتن سایر وسایل جداً خودداری شود.
– به همراه داشتن تلفن همراه حتی بصورت خاموش در جلسه آزمون موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد شد.
– در زمان استقرار در محل صندلی از صحبت کردن با سایر متقاضیان مجاور جداً خودداری نمایید.
– برای بازرسی بدنی و تطبیق عکس با فرد متولی همکاری کنید.
– از تماس دست ها با چشم، دهان و بینی در حین آزمون جداً خودداری نمایید.
– هنگام عطسه یا سرفه کردن از دستمال کاغذی استفاده نمایید. در صورتی که دستمال وجود نداشت از قسمت داخلی آرنج استفاده کنید.
– در صورت داشتن سوال ضروری از عوامل اجرایی در طول برگزاری آزمون حتما با رعایت فاصله مناسب و داشتن ماسک اقدام به صحبت نمایید.
– در پايان آزمون تا زمان اعلام خروج از سالن توسط عوامل اجرايي همچنان بر صندلي خود مستقر باشيد.
– به پیامهایی که حاوی نکات اجرایی و بهداشتی است و درجلسه آزمون از بلندگو پخش می شود با دقت گوش کرده و به آن عمل کنید.
– لوازم التحریر مورد نیاز از قبیل مداد، تراش و پاک کن به همراه داشته باشید. تاکید میشود رد و بدل کردن این لوازم در جلسه آزمون تخلف محسوب می شود.
– سعی کنید از تماس دست با سطوحی که اغلب لمس مي شود نظير صندلی ها، دستگيره درب ها و شیرآلات سرويس بهداشتي و… خودداری نموده و از دستمال کاغذی استفاده کنید.
و – تکمیل فرم خوداظهاری
– تکمیل فرم خوداظهاری ویژه همه متقاضیان آزمون:
همه متقاضیان این آزمون لازم است از روز چهارشنبه مورخ 99/07/02 به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری، اقدام نمایند. اطلاعات افراد تکمیل کننده فرم مذکور نزد وزارت بهداشت محفوظ است.
ز – نحوه اقدام متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا:
متقاضیانی که در حال حاضر با استناد به مدارک پزشکی مبتلای قطعی به ویروس کرونا هستند می‌بایست در تاریخ 99/07/03 با مراجعه به باجه رفع نقص (طبق مندرجات بند 2 همین اطلاعیه) گواهی یا تاییدیه بیمارستان را به مسئول باجه ارائه نمایند تا تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون آنها بعمل آید.
باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان می توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می شود. متقاضیان می توانند پس از دریافت شماره و کد رهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.
در خاتمه اضافه مي‌نمايد كه متقاضیان درصورت لزوم مي‌توانند سئوال يا سئوالات خود را در اين خصوص با بخش پاسخگويي اينترنتي اين سازمان و يا شماره ‌تلفن ‌42163 با پيش شماره 021 در ميان بگذارند.

جهت مشاهده محل رفع نقص كارت و برگزاری آزمون اینجا کلیک نمایید


13 مرداد 99 – تمدید مهلت ثبت نام آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه سال 99 

کارجویان گرامی به اطلاع می رسانید ثبت نام در آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه سال 99 تا روز یکشنبه 19 مرداد ماه تمدید شده است


مركز وكلاء، كارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائيه، در اجرای بند «ب» ماده 4 آئین نامه اجرایی ماده ۱۸۷ قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی مصوب 97/11/27 ‌از متقاضیان اخذ پروانه وکالت دادگستری جهت شرکت در آزمون ثبت نام به عمل می آورد.

شرایط:

1 )تابعیت جمهوری اسلامی ایران
2 )داشتن حداقل 24 سال تمام شمسی و حداکثر 65 سال تمام شمسی در زمان صدور پروانه
تبصره : شرکت در آزمون برای افرادی که در زمان آزمون شرط سنی را ندارند اما در زمان صدور پروانه (در صورت قبولی در فرایند های آزمون و احراز صلاحیت) شرط سنی را داشته باشند، بلامانع است.
3 )دارا بودن دانشنامه لیسانس یا بالاتر در رشته حقوق (از دانشكده های حقوق داخل یا خارج کشور که مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باشد) یا دانشنامه لیسانس در رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی یا معادل آن از دروس حوزوی و دانشگاهی با تایید مرجع صالح.
تبصره ۱ :کسانی که فاقد مدرک کارشناسی حقوق، فقه و مبانی حقوق اسلامی یا معادل آن از دروس حوزوی و دانشگاهی با تایید مرجع صالح بوده و فقط دارای مدارک بالاتر آن هستند حق شرکت در آزمون را ندارند؛ بنابراین از ارائه مدارک بالاتر به جز مدارك کارشناسی عنوان شده خودداری نمایند.
تبصره 2 : مدرك معادل حوزوی مدرکی است که مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باشد.
تبصره 3 :دارندگان مدارك کارشناسی ناپیوسته حقوق با مدرك کاردانی مرتبط به شرط آن که واحدهای دروس دوره کارشناسی حقوق را گذرانده باشند مجاز به شرکت در آزمون هستند.

جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید

جهت ثبت نام اینجا کلیک نمایید

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام سراسری

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.