آگهی جذب و عضو یابی افسر پیمانی و کارمندی علمی و تجربی نیروی پدافند هوایی ارتش

دسته ها: متفرقه

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

در ادامه راه نورانی شهیدان والامقام و به منظور حفظ تمامیت ارضی و تامین نیروی انسانی خود از بین جوانان متدین ، مومن ، علاقه مند به رزمندگی و دارای روحیه انقلابی ، ولایتمداری ، سلحشوری ، استکبار ستیزی ، از جان گذشتگی ، ایثارگری و بسیجی و متعهد به حفظ ارزش های انقلابی نظام جمهوری اسلامی ایران که دارای یکی از مدارک دکتری ، کارشناسی و دیپلم در رشته های مندرج در این آگهی می باشد ، در طیف افسری پیمانی و کارمند علمی و تجربی ، جهت انجام خدمت در تمامی نقاط پدافندی واقع در جغرافیای کشور عزیزمان ایران اسلامی به صورت رسمی و پیمانی هم رزم می پذیرد .

الف) شرایط استخدام:
شرایط عمومی:
۱- تابعیت جمهوری اسلامی ایران ۲- متدین به دین مبین اسلام ، دارای روحیه انقلابی ، سلحشوری ، رزمندگی ، ایثار و شهادت طلبی و اعتقاد و التزام به ولایت فقیه و احکام اسلامی ۳- نداشتن سوء پیشینه کیفری، سیاسی و اخلاقی ۴- عدم سابقه اعتیاد به مواد مخدر و محرومیت از خدمات دولتی ۵- داشتن سلامت روانی و جسمانی برابر گواهی اداره بهداشت و درمان(حداقل قد ۱۶۰ سانتیمتر)۶- موفقیت در مراحل گزینش(روان سنجی، مصاحبه حضوری فرماندهی، عقیدتی و امنیتی و آزمون آمادگی جسمانی) ۷- داشتن مدرک فارغ التحصیلی معتبر در رشته‌های مورد نیاز در مقطع دیپلم، کارشناسی و دکتری(فرزندان معظم شهداء، جانبازان از کار افتاده کلی و آزادگان از کار افتاده کلی با ارائه مدرک معتبر و مورد تائید نهادهای مراکز استانها از امتیازات مصوب بهره مند می گردند.) ۸- نداشتن تعهد خدمت به سازمان‌های دولتی و غیردولتی به صورت رسمی، آزمایشی و یا پیمانی ۹- محل خدمت پس از خاتمه دوران آموزشی و برطبق نیاز سازمان تعیین می گردد ۱۰- داشتن کارت پایان خدمت، گواهی اشتغال به خدمت سربازی و یا برگه اعزام به خدمت بدون مهر غیبت ۱۱- سپردن تعهد خدمتی ۵ ساله برای نظامیان و ۶ ساله برای کارمندان برابر ضوابط قانون ارتش جمهوری اسلامی ایران ۱۲- آمادگی انجام ماموریت در هر منطقه ای که سازمان تعیین نماید.
شرایط اختصاصی:
۱-الف)شرط سن برای داوطلبان دکتری پزشکی حداکثر ۳۰ سال (متولدین ۰۱/۰۸/۱۳۷۰ به بعد ) می باشد .
ب)شرط سنی برای داوطلبان کارمندان تجربی(حداکثر مدرک دیپلم)۲۶ سال (متولدین۰۱/۰۸/۷۴ به بعد)می باشد.
ج)شرط سنی برای داوطلبان افسری پیمانی و کارمندی علمی(مدرک کارشناسی)حداکثر ۲۸ سال (متولدین ۰۱/۰۸/۷۲ به بعد)می باشد.
تبصره الف: داوطلبانی که خدمت دوره ضرورت را انجام داده‌اند طول مدت خدمت انجام شده به حداکثر سن آنان اضافه خواهد شد.
تبصره ب : فرزندان معظم شهدا، جانبازان از کار افتاده کلی و آزادگان از کار افتاده کلی از شرط سن و معدل معاف می باشد.
۲-استخدام مشمولین وظیفه عمومی مستلزم ارایه مدرکی دال بر رسیدگی به وضع مشمولیت آنان از اداره وظیفه عمومی می‌باشد.(تبصره: استخدام مشمولین غایب و دارای اضافه دفترچه اعزام به خدمت که در سیستم ناجا ثبت گردیده و دارندگان کارت معافیت پزشکی ممنوع است).
۳- داشتن دیپلم مورد تایید وزارت آموزش و پرورش و گواهینامه مهارت فنی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای کشور برای تخصص های کارمندان تجربی (جدول ب) الزامی می باشد.
۴- داشتن حداقل معدل کل برای رشته های فنی/ مهندسی معدل ۱۳ ، برای رشته های غیرفنی/ مهندسی معدل ۱۴و برای کارمندان تجربی معدل کل ۱۴ و معدل کتبی ۱۰ الزامی می باشد.
۵- فرزندان کارکنان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با ارائه مدرک معتبر از امتیازهای مصوب از جمله یک نمره تخفیف معدل کل برخوردار می شوند.
تبصره ۱ : متقاضیانی که قبلا بصورت پیمانی در نیرو های مسلح خدمت نموده اند واجد شرایط استخدام مجدد بعنوان پیمانی نمی باشند.
تبصره ۲ : دارندگان مدارکی که مشمول طرح می باشد، به هنگام ثبت نام روگرفت گواهی اتمام طرح و یا معافیت از آن را ارائه نماید.
۶- در هر مرحله از گزینش که مشخص گردد داوطلب فاقد شرایط اعلام شده می باشد، بلافاصله از ادامه ی مراحل گزینش وی جلوگیری بعمل خواهد آمد.
ب) امتیازها:
۱-داوطلبان با مدرک دکتری(نظامیان به درجه ستوانیکمی و کارمندان علمی به رتبه ۱۲ )و کارشناسان (نظامیان به درجه ستواندومی و کارمندان علمی به رتبه ۱۱ ) نائل شده و ضمن برخورداری از حقوق و مزایای درجه مذکور ،برابر قوانین و مقررات ارتش جمهوری اسلامی ایران به خدمت ادامه خواهند داد(حداکثر مدت آموزش رزم مقدماتی برای نظامیان ۹ ماه و برای کارمندان حداقل ۲ ماه به صورت شبانه روزی خواهد بود).
۲- استخدام شدگان از تسهیلات وام‌های مصوب، کارت اعتباری حکمت، بیمه خدمات درمانی و بیمه عمر برای خود و عائله تحت تکفل(تنها همسر و فرزند مستخدم) و سایر خدمات رفاهی برابر مقررات و امکانات موجود برخوردار خواهند شد.
۳-مدت قرارداد خدمت پیمانی برای نظامیان(جدول الف) ۵سال و برای کارمندان(جدول ب) ۶ سال بوده که پس از اتمام خدمت پیمانی مقرر با توجه به نیاز سازمانی و سهمیه های موجود به یکی از دو روش زیر با شخص ذینفع رفتار خواهد گردید :
الف) تبدیل به رسمی ب) رهایی از خدمت
۴- کارکنان پیمانی پس از خاتمه مدت قرارداد خدمت پیمانی ، استحقاق دریافت کارت پایان‌خدمت دوره ضرورت را خواهند داشت.
پ)مدارک مورد نیاز برای ثبت نام:
۱- دو قطعه عکس ۴×۳ .
۲-اصل شناسنامه و کارت ملی.
۳- مدرکی که نشان دهنده وضعیت خدمتی داوطلب باشد. شامل کارت پایان خدمت ، گواهی اشتغال به خدمت، کارت معافیت دائم غیر پزشکی برگه اعزام به خدمت، گواهی اشتغال به تحصیل در مقطع بالاتر.
تبصره: فارغ التحصیلان نیمه اول سال جاری به علت برخورداری از معافیت تحصیلی،از ارائه مدرک یاد شده معاف می باشند.
۴- اصل گواهینامه مدرک تحصیلی و گواهینامه مهارت فنی حرفه ای ویژه کارمندان تجربی.
۵- خانواده درجه یک معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، فرزندان نظامی و بسیجیان فعال هنگام ثبت نام، اصل و روگرفت مدرک معتبر از سازمان مربوطه در مراکز استان ها جهت برخورداری از امتیازات مصوب ارائه نمایند. در غیر اینصورت امتیازی محاسبه نخواهد شد.
۶- واریز مبلغ ۱/۰۰۰/۰۰۰ ریال (یک میلیون ریال) به حساب جاری ۵۱۵۱۵۷۹۰۹۱۰۰۵ بانک سپه (به نام حساب غیرقابل برداشت جذب و استخدام نیروی پدافند هوایی آجا) و ارائه اصل برگه واریزی در زمان ثبت نام.
نکته قابل توجه اینکه: با توجه به عدم استرداد مدارک تحویلی، ارائه اصل مدارک صرفاً جهت رویت و مطابقت با روگرفت مدارک دریافتی بوده و از تحویل اصل مدارک به مسئولین دفاتر عضویابی جهت ثبت نام اکیداً خودداری گردد.
نکته قابل توجه اینکه: با توجه به غیر قابل برگشت بودن وجوه واریزی، به داوطلبان توصیه میگردد قبل از واریز وجه از دارا بودن کلیه شرایط ثبت نام، اطمینان حاصل نمایند.
ت) نحوه ثبت نام
۱- داوطلبان لازم است با در دست داشتن اصل مدارک خواسته شده از تاریخ۱۴۰۰/۸/۲۲ الی۱۴۰۰/۹/۱۸ در ساعات اداری(۸:۰۰ الی ۱۳:۰۰) به صورت حضوری به محل های مندرج در آگهی مراجعه وضمن تحویل مدارک نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.
۲-در صورت تکمیل سهمیه در هر رشته ، ثبت نام متوقف خواهد شد.
۳- پذیرش به استناد ارائه مدارک تحصیلی صورت میگیرد.
۴- از داوطلبان استخدام کارمند تجربی برابر تخصص مربوطه آزمون مهارت بعمل خواهد آمد.
۵-دفاتر استخدام و عضویابی فقط مجاز به وصول روگرفت مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام از متقاضیان می باشند.
ث) نشانی محل های ثبت نام
۱ – تهران : تهرانسر – بلوار گلها – جنب بانک سپه – منطقه پدافند هوایی امام حسن مجتبی (ع) – دفتر استخدام – تلفن: ۶۴۴۸۵۵۷۰-۰۲۱
۲- مشهد : انتهای خیابان نخ ریسی – منطقه پدافند هوایی شمال شرق – جنب بانک سپه – دفتر استخدام – تلفن: ۳۳۴۴۲۸۲۸-۰۵۱
۳- کرمانشاه : بلوار شهید کشوری – نرسیده به میدان امام – مهمانسرای نگین – دفتر استخدام – تلفن : ۴۷۳۳۴۴۴-۰۸۳۳
۴- بوشهر : میدان حر – جنب بیمارستان تامین اجتماعی – دفتر استخدام منطقه پدافند هوائی جنوب –تلفن: ۴۵۵۱۴۳۹-۰۷۷۱
۵- اهواز : اتوبان شهید ستاری – گروه پدافند هوایی اهواز – دفتر استخدام – تلفن : ۳۹۰۹۰۱۵-۰۶۱۱
۶-کرمان: بلوار جمهوری اسلامی – جنب فرودگاه- گروه پدافند هوایی کرمان- تلفن: ۳۲۸۱۸۵۱۹-۰۳۴
۷- زاهدان: کیلومتر ۳ جاده میرجاوه – گروه پدافند هوایی زاهدان – تلفن: ۳۳۲۱۶۰۰۲-۰۵۴
۸- بندرعباس : شهرک شقو-دفتر استخدام منطقه جنوب شرق(بندرعباس)تلفن ۳۳۷۰۱۵۱۵-۰۷۶
۹-اراک : کیلومتر ۴ جاده خمین – جنب پادگان مالک اشتر- فرماندهی آموزش‌های درجه داری حضرت علی اکبر(ع) – دفتر استخدام- تلفن: ۳۴۱۳۲۷۶۰-۰۸۶
۱۰- اصفهان : خانه اصفهان- حدفاصل۴ راه نیروی هوایی و میدان شهید علیخانی- جنب آموزشگاه رانندگی کوروش- دفتراستخدام تلفن: ۳۴۳۸۰۰۳۴-۰۳۱
۱۱- شهرکرد: کوی فرهنگیان – خیابان هلال احمر – خیابان لقمان – کوچه ۴- دفتر استخدام – تلفن: ۳۲۲۲۳۹۰۴-۰۳۸
۱۲- تبریز : جاده آذر شهر – منطقه پدافند هوایی شمال غرب – دفتر استخدام– تلفن: ۳۴۳۰۱۳۷۰-۰۴۱
۱۳- بیرجند کیلومتر ۱۰ جاده بیرجند/زاهدان- روبروی روستای بجد-منطقه پدافند هوایی قائم آل محمد(عج)( شرق )،تلفن: ۳۱۸۵۵۶۰۵-۰۵۶ و ۳۱۸۵۵۶۰۱-۰۵۶
۱۴- آبدانان: جنب فرمانداری –گروه پدافند هوایی شهید ملکی آبدانان- دفتر گزینش،عضویابی و استخدام –تلفن:۳۳۶۲۸۳۰۹-۰۸۴
۱۵-قم: چهارراه گلزار شهدا- مجتمع امام خمینی- طبقه دوم- دفتر استخدام و امور ایثارگران -تلفن: ۳۷۸۳۳۲۱۱-۰۲۵

جهت مشاهده آگهی در سایت ارنش اینجا کلیک نمایید

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
متفرقه

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.