آیین نامه ارتقا اساتید پزشکی دانشگاه آزاد به زودی ابلاغ می شود

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

آیین نامه ارتقا اساتید پزشکی دانشگاه آزاد به زودی ابلاغ می شود

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد گفت: آیین نامه ارتقا و ترفیع اعضای هیات علمی علوم پزشکی این دانشگاه به زودی به واحدهای مجری رشته های علوم پزشکی ابلاغ می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، محسن نفر از تنظیم آیین نامه ارتقا و ترفیع اعضای هیات علمی علوم پزشکی این دانشگاه خبر داد و گفت: این آیین نامه به زودی ابلاغ می شود.

وی تکمیل هر چه سریعتر پرونده های ارتقا اعضای هیات علمی، ترفیع درجه، نظام مند شدن فعالیت های آموزشی، پژوهشی و درمانی اعضای هیات علمی و ارزشیابی استادان رشته های علوم پزشکی را از اهداف این آیین نامه عنوان کرد.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: این آیین نامه به صورت مجزا برای گروه های مختلف علوم پزشکی تهیه و توسط افراد مختلف از جمله رئیس بیمارستان، رئیس بخش، معاون آموزشی بیمارستان، رئیس دانشکده، رئیس دانشگاه و دانشجویان تکمیل، مورد بررسی و ارزشیابی قرار گیرد تا از این طریق کمکی به کارآمدی هرچه بیشتر سطح آموزشی به ویژه سطح آموزش بالینی صورت پذیرد.

نفر گفت: قراردادهای واگذاری بخش های مختلف بیمارستان های دانشگاه آزاد توسط معاونت علوم پزشکی اصلاح و مجددا تنظیم می شود.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی دارای۱۰بیمارستان فعال و ۴ بیمارستان در دست احداث در شهرهای تبریز، کازرون، اردبیل و تهران است، افزود: قراردادهای واگذاری بخش های مختلف بیمارستان با در نظر گرفتن ضوابط مختلفی از جمله توجه به خدمات آموزشی دانشجویان تنظیم می شود.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: توجه به جنبه آموزشی بودن بیمارستان ها و خدمات مناسب به دانشجویان رشته های علوم پزشکی این دانشگاه از مهمترین دلایل اصلاح و تنظیم قرارداد جدید است که به زودی به بیمارستان های تابعه این دانشگاه ابلاغ می شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار