ابلاغ تسهیلات سربازی برای شرکت در کنکور ارشد و دکتری۹۹

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: تسهیلات تمدید برای شرکت در آزمون سراسری کارشناسی ارشد و دکتری سال ۹۹ ابلاغ شد.
به گزارش ایسنا، سردار تقی مهری دراین باره گفت:  مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی که برگه آماده به خدمت به تاریخ اول مردادماه امسال را دریافت کرده‌اند می توانند سریعا با ارائه درخواست از طریق دفاتر پلیس +۱۰ صرفا برای شرکت در آزمون دکتری و کارشناسی ارشد از تسهیلات تمدید یک ماهه استفاده کنند.
وی با اشاره به تعویق زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد و دکتری گفت: با توجه به تعویق آزمون های سراسری کارشناسی ارشد و دکتری، سازمان وظیفه عمومی ناجا این تسهیلات را به منظور کاهش دغدغه مشمولان و خانواده های آنها و در راستای ارائه تسهیلات ویژه در شرایط شیوع کرونا تمهیداتی را در نظر گرفته است.
به گفته رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا، تمامی مشمولان فارغ التحصیل مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد که برای پذیرش در مقاطع بالاتر در آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری ثبت نام کرده و دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم مرداد ماه هستند می توانند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک (پلیس +۱۰ ) و با ارائه برگ تاییدیه اطلاعات ثبت نام در سامانه سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت درخواست تمدید به مدت یکماه اقدام کنند.
مهری افزود:  موعد اعزام به خدمت این عزیزان تا تاریخ اول شهریورماه تمدید شده و نتیجه در خواست از طریق پیامک، به آنها اعلام خواهد شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار