اجرای طرح توانمندسازی مهارتی و اشتغال زنان در خوزستان

دسته ها: اخبار استان اخبار

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: طرح توانمندسازی مهارتی زنان با همکاری بنیاد تعاون، کارآفرینی و اشتغال زنان در استان اجرا می‌شود.

عبدالنبی سواعدی مدیرکل آموزش سازمان فنی و حرفه‌ای خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: اجرای طرح توانمندسازی مهارتی زنان با همکاری بنیاد تعاون، کارآفرینی و اشتغال زنان می‌تواند موجب توانمندسازی زنان، ایجاد شغل پایدار با بهره مندی از ظرفیت مشاغل خانگی و بهبود وضعیت معیشتی آنان شود.

او با اشاره به آشنایی جوانان با آموزش های مهارتی افزود: اشتغال و مهارت آموزی ۲ مقوله به هم وابسته‌اند و در شرایط امروز اقتصاد، آشنایی جوانان با آموزش‌های مهارتی و گسترش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در ورود به بازار کار موثر است.

سواعدی بیان داشت: پیشنهاد شد دوره آمادگی شغلی ۴۵ ساعته بعنوان پیش نیاز آموزش مهارتی ویژه بانوان برگزار تا پس از فراگیری مهارت فنی وحرفه‌ای منجر به کسب و کار شود.

مدیرکل آموزش سازمان فنی و حرفه‌ای خوزستان تصریح کرد: مسئول امور استان‌های بنیاد تعاون و توسعه کارآفرینی زنان ایران و هیات همراه از کارگاه‌های آموزشی مناطق حاشیه اهواز بازدید کردند.

اخبار استان اخبار