اجرای مجدد تکمیل ظرفیت در دانشگاه غیرانتفاعی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

پیش‌نویس خودکار

رئیس دانشگاه غیرانتفاعی از تکمیل ظرفیت مجدد این دانشگاه در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد خبر داد.

علی آهون‌منش‌ رئیس دانشگاه غیرانتفاعی و مؤسسات غیردولتی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: بر اساس ابلاغیه‌ وزارت علوم با در خواست تکمیل ظرفیت مجدد برای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه غیرانتفاعی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی‌ارشد صادر شده است.

وی ادامه داد: متاسفانه آغاز مرحله تکمیل ظرفیت برای دانشگاه غیر‌انتفاعی دیر شروع شده و به همین دلیل تعدادی از دانشجویان به سایر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی رفته و در آنجا اقدام به ثبت نام و انتخاب واحد کرده‌اند.

آهون‌منش با بیان اینکه این مرحله تکمیل ظرفیت برای دانشگاه غیر‌انتفاعی ثمره چندانی نداشته است، افزود: با توجه به اینکه تعدادی از دانشجویان قبلا ثبت نام کرده بودند با آغاز مرحله تکمیل ظرفیت جدید، برخی از دانشجویان در مؤسسه آموزش عالی دیگری قبول و در نتیجه از این دانشگاه انصراف داده‌اند.

وی تاکید کرد: برخی از دانشگاه‌ها اقدام به جذب دانشجو کرده، و همین مسئله باعث کاهش دانشجویان دانشگاه غیر‌انتفاعی شده است.

آهون‌منش ادامه داد: دانشجویانی که در مرحله تکمیل ظرفیت در این دانشگاه قبول شده می‌توانند از همین تر‌م تحصیل خود را شروع کنند و دانشگاه برای این افراد کلاس‌های جبرانی می‌گذارد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار