اجرای ۱۰ طرح اشتغال با اعتبار ۲۰۰میلیون تومان در کمیته امداد شهرستان ماهشهر

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

اجرای ۱۰ طرح اشتغال با اعتبار ۲۰۰میلیون تومان در کمیته امداد شهرستان ماهشهر

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهشهر به منظور تقدیر و تشکر و هماهنگی در جذب اعتبارات و ارائه تسهیلات به مددجویان با سرپرستی شعب بانک تجارت شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، قیصر کُرد مدیر کمیته امداد شهرستان ماهشهر، با بیان این که پرداخت تسهیلات اشتغال به منظور توانمندسازی مددجویان یکی از مهمترین برنامه های کمیته امداد است، گفت: ۱۰طرح با اعتبار۲۰۰ میلیون تومان در ۱۰ ماهه سال جاری به بانک تجارت ارسال شد.

وی به اجرای ۱۰ طرح اشتغال با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان از منابع بانک تجارت برای مددجویان در ۱۰ ماهه سال جاری پرداخت گردیده است.

کُرد افزود: این نهاد در بخش های مختلف به مددجویان خدمت رسانی می کند و در این زمینه نیازمند همکاری دستگاه های اجرایی به خصوص بانک های عامل در بخش ارائه تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان است.

وی ضمن قدردانی از همکاری های بانک تجارت در جهت ارائه تسهیلات آسان و به موقع به مددجویان، از تلاش ها و پیگیری های مجدانه پرستش، سرپرستی بانک تجارت، ریاست شعبه مرکزی و شعبه هفده شهریور شهرستان ماهشهر و روسای اعتبارات این دو شعبه تقدیر و تشکر نمود.

پرستش در ادامه این دیدار گفت: همه با هم تلاش می کنیم تا فقر و محرومیت را از چهره شهرستان رفع کنیم وی در ادامه گفت: در جهت توانمندی و تجلی اقتصاد مقاومتی و برچیدن چهره فقر و محرومیت شهرستان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

کرد در پایان از مجموعه تلاش ها و همکاری بانک تجارت و سایر بانک های عامل تقدیر و تشکر نمود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار