احتمال برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در شهریور ماه جاری

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار آموزش و پرورش اخبار

احتمال برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در شهریور ماه جاری

مدیرکل امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش با اشاره به اینکه زمان دقیق برگزاری آزمون استخدامی این وزارتخانه مشخص نیست ولی احتمال دارد شهریور امسال برگزار شود، گفت: علاوه بر سهمیه امسال، 4 هزار «سهمیه باقی‌مانده از آزمون‌‌ قبلی» داریم.
یارمحمد حسین‌بر مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش وپرورش خبرگزاری فارس، در واکنش به درخواست تعدادی از مخاطبان این خبرگزاری در سامانه فارس من درباره «زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش وپرورش و مجری برگزارکننده آزمون» و «شرایط آزمون استخدامی آموزش و پرورش چیست؟» اظهار کرد:‌ زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش مشخص نیست ولی احتمالا در شهریور امسال برگزار شود.
وی درباره تعداد افرادی که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش پذیرفته خواهند شد، افزود: ابتدا باید توزیع ردیف شود، سپس تعداد پذیرفته شدگان اعلام خواهد شد؛‌ تا ردیف‌ها تأیید نشود نمی‌توانیم به صورت قطعی درباره موضوعات مربوط به آزمون استخدامی صحبت کنیم.
مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش ادامه داد:‌ ابتدا باید اعتبار تأمین و به ما اعلام شود سپس توزیع سهمیه و توضیحات را به صورت قطعی اعلام می‌کنیم.
وی اضافه کرد: تعداد ردیف‌ها برای امسال 12 هزار نفر اعلام شده است ولی هنوز تأمین اعتبار برای آنها صورت نگرفته است و ما نیز به دلیل مشکلات بودجه‌ای هنوز نتوانسته‌ایم موضوعی را قطعی اعلام کنیم.
حسین‌بُر درباره شرایط شرکت در آزمون استخدامی، اضافه کرد: هنوز تغییرات شرایط استخدام نوشته نشده و همچنین تنظیم دفترچه صورت نگرفته است اما سن و سال افراد شرکت کننده فرقی با سایر کارمندان دولت ندارد یعنی همه شرایط را سازمان امور اداری و استخدامی مشخص می‌کند و ما تنها رشته‌ها را اعلام می‌کنیم.
مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش در خصوص تحصیلات مورد نیاز برای شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش اظهار کرد: این شرایط مانند سال گذشته است و عینا تکرار شده است.
حسین‌بُر با بیان اینکه از سال گذشته 4 هزار سهمیه باقی مانده که اختصاص نیافته است، گفت: از سال گذشته تعدادی سهمیه‌های نیروی انسانی باقی مانده است؛ این سهمیه‌های باقی مانده از سال گذشته به سهمیه امسال منتقل و افزوده خواهد شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار آموزش و پرورش اخبار