اختصاص ۱۴۰۰ میلیارد ریال به ایمنی‌سازی سطح فرودگاه اهواز

دسته ها: اخبار استان اخبار

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان خبر داد:
اختصاص ۱۴۰۰ میلیارد ریال به ایمنی‌سازی سطح فرودگاه اهواز
مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: ۱۴۰۰ میلیارد ریال جهت ایمنی‌سازی سطح فرودگاه اهواز برای پوشش شبکه‌های آبی اختصاص یافت.

محمدسعید شرفی اظهار داشت: 1400میلیارد ریال جهت خدمات‌رسانی و رفاه حال مسافران فرودگاه اهواز در عبور و مرور برای بالابردن سطح ایمنی شبکه‌های آبی و فاضلابی از طریق تعویض و ترمیم شبکه‌های فلزی اختصاص یافت.

وی افزود: فاز نخست این طرح پیشتر در فرودگاه اهواز اجرایی شده بود که با تخصیص اعتبار لازم فاز دوم این طرح اکنون در حال اجرا است.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: این شبکه‌های مشبک فلزی علاوه بر خواص کم وزن بودنشان دارای استحکام بالایی هستند و از این جهت مورد تایید ما بود.

وی عنوان کرد: طرح فرودگاه اهواز برای انتقال دنبال می‌شود اما تا آن زمان باید رفاه حال مسافران و امکانات لازم برای مسافران فرودگاه اهواز مورد توجه قرار گیرد.

شرفی اظهار داشت: تقریبا تمامی گام‌ها برای اعلام بین‌المللی شدن فرودگاه اهواز از سوی سازمان هواپیمایی کشور آماده شده و نواقص در حال برطرف شدن است. هدف ما ایجاد امکانات مناسب برای رفاه و آسایش مسافران فرودگاه اهواز است و تا کنون اقدامات خوبی در این راستا انجام داده‌ایم.

چندی پیش شرفی از ایجاد باجه شکایات به جرایم گرانفروشی بلیت و باجه الکترونیکی پرداخت عوارض در فرودگاه اهواز خبر داده بود.

اخبار استان اخبار