اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار به حوزه اشتغال و کارگشایی کمیته امداد خوزستان

دسته ها: اخبار استان اخبار

اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار به حوزه اشتغال و کارگشایی کمیته امداد خوزستان

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت از اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال در حوزه اشتغال و کارگشایی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و نیازمندان استان خبر داد.
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مجید باجلان، مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در حاشیه نشست با روسای کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان و مدیران بانک مهر ایران در استان در سرسرای غدیر کمیته امداد گفت: اشاعه فرهنگ قرض الحسنه واقعی در استان‌ها از اولویت‌ها برای حمایت از مددجویان است.

وی بیان داشت: در ۹ ماه نخست سال جاری بیش از ۱۹۵ هزار فقره تسهیلات در حوزه جهیزیه، درمانی و سایر مشکلات نیازمندان پرداخت شده است.

باجلان تصریح کرد: پرداخت تسهیلات در حوزه اشتغال در راستای توانمندسازی مددجویان از دیگر اهداف این صندوق است که در این سفر ۱۵۰ میلیارد ریال به خوزستان اختصاص داده شد.

این مقام مسئول در ادامه افزود: در ۶ ماه گذشته باتوجه به مشکلات اقتصادی علاوه بر اعطای تسهیلات در حوزه ساخت و تعمیرات مسکن نیازمندان، ۱۵ میلیارد ریال نیز برای ودیعه مددجویان، و حدود ۵ میلیارد ریال نیز تسهیلات کارگشایی پرداخت شده است.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت اذعان داشت: تا ۱۵ اسفند امسال تسهیلات مربوط به مددجویان خوزستان در حوزه کارگشایی پرداخت می‌شود.

مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان بیان کرد: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت تاکنون ۷ هزار فقره تسهیلات کارگشایی با ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبار به مددجویان پرداخت کرده است.

وی اظهار داشت: تا پایان امسال ۱۵۰ میلیارد ریال دیگر به ۳ هزار نفر پرداخت می‌شود.

صندوق قرض الحسنه امداد ولایت زیرنظارت بانک مرکزی اسفند سال ۱۳۹۴ به تصویب هیات امنای کمیته امداد امام خمینی (ره) رسید و ۱۷ خرداد ۹۷ مجوز صندوق قرض الحسنه امداد ولایت از طرف بانک مرکزی صادر شد.

اخبار استان اخبار