اختیار ویژه به دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام‌نور/ در محل زندگی خود امتحان حضوری بدهید

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور با اشاره به برگزاری آزمو‌ن‌های پایان ترم این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد به صورت حضوری، گفت: دانشجویان این دانشگاه می‌توانند در محل زندگی خود آزمون‌های پایان ترمشان را بدهند.

علیرضا دل افکار معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری حضوری آزمون‌‌های پایان ترم این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد، گفت: با توجه به شرایط خاص ناشی از بیماری کرونا آزمون‌های دانشجویان در پایان نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در مقطع کارشناسی به صورت الکترونیکی و در مقطع کارشناسی ارشد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه آزمون‌های دانشگاه پیام‌نور متمرکز برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به رنگ‌بندی کرونایی شهرهای کشور تصمیم‌گیری درباره برگزاری آزمون‌ها کمی سخت است و بر همین اساس فعلا فقط آزمون‌های دانشجویان کارشناسی ارشد به صورت حضوری برگزار می‌شود.

دل‌افکار در مورد امکان تغییر محل برگزاری آزمون‌های پایان ترم تحصیلی جاری نیز اظهار داشت: دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام‌نور می‌توانند محل برگزاری آزمون خود را مشخص کنند، به عبارتی آنها می‌توانند در محل سکونت خود، آزمون‌های پایان ترمشان را بدهند.

* امکان تغییر محل برگزاری آزمون دانشجویان از اول تا هشتم آذرماه

وی ادامه داد: تغییر محل آزمون برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد از اول تا هشتم آذرماه سال جاری امکانپذیر خواهد بود و تمام مراکز و واحدهای دانشگاه پیام‌نور نیز موظف هستند با تعیین ظرفیت، امکان تغییر محل آزمون را برای دانشجویان فراهم کنند.

* شرط ثبت نمره پایان ترم تسویه شهریه است

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور تاکید کرد که ثبت نمره امتحانات پایان ترم دانشجویان منوط به تسویه حساب شهریه آنهاست و دانشجویان موظف هستند قبل از شروع امتحانات این نیم‌سال تحصیلی، نسبت به پرداخت کامل شهریه خود اقدام کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار