اخذ مجوز 2 رشته جدید ارشد در دانشگاه پیام‌نور خوزستان

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

رییس دانشگاه پیام‌نور خوزستان از اخذ مجوز 2 رشته جدید در مقطع کارشناسی‌ارشد این دانشگاه خبرداد و گفت: امسال ظرفیت پذیرش دانشگاه در مقطع کارشناسی‌ارشد 362 نفر در 16 رشته‌محل مراکز و واحدهای پیام‌نور استان است .

دکتر علیرضا رازقی‌زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: شورای گسترش وزارت علوم با ایجاد دو رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه موافقت کرد.

وی افزود: رشته‌های الهیات و معارف اسلامی گرایش علوم قرآن و حدیث در مرکز دزفول و رشته اقتصاد انرژی در مرکز آبادان در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد ارایه شده‌اند که رشته اخیر برای اولین بار در دانشگاه پیام‌نور استان راه‌اندازی شده است.

رییس دانشگاه پیام‌نور خوزستان با بیان این‌که توسعه تحصیلات تکمیلی طی چند سال اخیر در سطح مدیریت استان با جدیت دنبال شده است، تصریح کرد: با پیگیری‌های مضاعف از شورای گسترش وزارت علوم درصدد دریافت مجوز چند رشته دیگر در مقاطع تحصیلات تکمیلی هستیم.

رازقی‌زاده با اشاره به آغاز ثبت‌نام تکمیل ظرفیت دوره‌‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته از 12 مهرماه، ادامه داد: آن دسته از داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند می‌توانند تا 16 مهرماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانیwww.sanjesh.org نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار