ادغام واحدهای دانشگاهی نزدیک دانشگاه آزاد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

ادغام واحدهای دانشگاهی نزدیک دانشگاه آزاد

رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد گفت: در عین اینکه بنای تعطیلی هیچ واحدی وجود ندارد اما ممکن است بعضی واحدهای نزدیک با یکدیگر ادغام شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، علی اکبر ولایتی در حاشیه همایش «راویان دفاع مقدس» در واحد علوم و تحقیقات در جمع خبرنگاران، با تاکید بر اینکه ارتقای کیفی دانشگاه آزاد اسلامی بیشتر مدنظر است تا توسعه کمی، گفت: بالغ بر ۴۰۰ واحد دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر ایران فعال است و بنا این است که هیچ واحدی تعطیل نشود.

وی درباره سیاست دانشگاه آزاد اسلامی درباره ادغام واحدهای دانشگاهی نیز اظهار داشت: در عین اینکه بنای تعطیلی هیچ واحدی وجود ندارد اما ممکن است بعضی واحدهای نزدیک با یکدیگر ادغام شوند.

ولایتی در پاسخ به سوال خبرنگاری که درباره سفر مکرون به ایران پرسید، گفت: توصیه ما به فرانسه این است که کاری نکند منافع‌اش در منطقه دچار مشکل شود. موقعیت فرانسه با موضع گیری‌های بی حساب و غیرمنطقی در منطقه تضعیف خواهد شد و خوب است حرف‌های سیاست مداران آمریکا مانند ترامپ را تکرار نکند.

رئیس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد افزود: فرانسه باید رفتارش بر اساس احترام متقابل و عدم دخالت در امور داخلی باشد چراکه اظهارنظر در خصوص مسائل موشکی و حضور ما در منطقه، مداخله در امور ایران است.

ولایتی اظهار داشت: پیروزی در عراق، سوریه، لبنان و یمن در صورتی استمرار خواهد داشت که مجموعه مقاومت از دستاوردهایش مراقبت کند، ما تا زمانی که لازم باشد در این کشورها حضور خواهیم داشت، جمهوری اسلامی ایران حضور فعال خودش را دارد. باید به این کشورها کمک کنیم و سدی در مقابل نفوذ بدخواهان و توطیه گران تشکیل دهیم.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار