ارائه ترم تابستانه برای ورودی‌های 91 و 92 دانشگاه فرهنگیان

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

رئیس دانشگاه فرهنگیان خوزستان با بیان این‌که امسال ترم تابستانه برای کلیه ورودی‌های 91 و 92 دانشگاه ارائه می‌شود، گفت: دانشجویان تا 15 تیرماه برای انتخاب واحد ترم تابستانه مهلت دارند.

دکتر محمد رضاپور اظهار کرد: امسال به‌منظور فارغ‌التحصیل شدن دانشجویان ورودی 91 دانشگاه، ترم تابستانه برای کلیه رشته‌های ورودی 91 و 92 ارائه می‌شود.

وی با بیان این‌که دانشجویان ورودی 91 این دانشگاه در 2 پردیس و 2 مرکز تربیت‌معلم سطح استان، امسال فارغ‌التحصیل شده و به احتمال زیاد از ابتدای مهرماه در آموزش‌وپرورش جذب می‌شوند، گفت: سال گذشته ترم تابستانه تنها برای دانشجویان رشته علوم تربیتی ورودی 91 ارائه شد که قرار بود این دانشجویان مهرماه امسال به آموزش‌وپرورش وارد شوند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان خوزستان تصریح کرد: امسال ظاهراً قرار است کلیه دانشجویان ورودی 91 دانشگاه تا مهرماه جذب آموزش‌وپرورش شوند به همین دلیل برای فارغ‌التحصیل شدن این دانشجویان هشت واحد دروس عمومی و تربیتی در ترم تابستان ارائه می‌شود.

رضاپور اخذ ترم تابستانه را اختیاری دانست اما در عین حال خاطرنشان کرد: اگر این دانشجویان بخواهند فارغ‌التحصیل شوند باید این ترم را اخذ کنند و تقریباً می‌توان گفت که برای فارغ‌التحصیل شدن و عقب نماندن از برنامه درسی باید همه دانشجویان این واحدها را اخذ کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار