ارائه وام‌های کار‌آفرینی 10 میلیون تومانی به نخبه‌های مهارتی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

ارائه وام‌های کار‌آفرینی 10 میلیون تومانی به نخبه‌های مهارتی

رییس اداره فنی و حرفه‌ای آموزش و پرورش تهران گفت: در مسابقات علمی – کاربردی برگزیدگان از وام‌های کارآفرینی‌ برای پیشبرد کسب و کار خود بهره‌مند می‌شوند.

احسان‌الله‌ جمالی رییس اداره فنی و حرفه‌ای آموزش و پرورش تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص توجه به آموزش‌های مهارتی عنوان کرد: برای توجه به این نوع آموزش مسابقات و جشنواره‌هایی برگزار شده که در این برنامه‌ها مهارت‌ آموزان نخبه شناسایی می‌شوند.

وی ادامه داد: چندی پیش مسابقه‌ای علمی – کاربردی در آذربایجان غربی برگزار شد و با توجه به رشته‌های در نظر گرفته شده برای آن هنرجویان به ارائه دستاوردهای خود پرداختند و در نهایت برای برگزیدگان سیاست‌های تشویقی در نظر گرفته شد.

رییس اداره فنی و حرفه‌ای آموزش و پرورش تهران از ارائه وام کارآفرینی 10 میلیون تومانی به نخبه‌های مهارتی خبر داد و گفت: افراد می‌توانند با استفاده از این وام در حوزه کسب و کار وارد شوند.

وی تصریح کرد: علاوه بر برگزاری چنین مسابقاتی بازارچه‌های فروش دستاوردهای هنرجویان جزو برنامه‌ها قرار گرفته تا هنرجویان به تدریج وارد کسب و کار شوند.

جمالی به برگزاری جشنواره کاردانش‌ اشاره کرد و گفت: از اول تا سوم مرداد ماه افراد برگزیده به استان گلستان اعزام می‌شوند تا به ارائه دستاوردهای خود بپردازند.

وی ادامه داد: در این برنامه از 135 هنرستان 950 اثر به استان‌ها رسیده که 16 اثر به مرحله کشوری راه یافته است و شهر تهران در این حوزه رتبه اول را کسب کرده.

رییس اداره فنی و حرفه‌ای آموزش و پرورش تهران یادآور شد: با توجه به اینکه آموزش‌های مهارتی فرصت خوبی برای کسب و کار نسل آینده را ایجاد می‌کند با برگزاری چنین برنامه‌هایی می‌توان سیاست‌های تشویقی برای جذب دانش‌آموزان ایجاد کرد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار