ارتش سرخپوشان آماده صعود

دسته ها: اخبار

به گزارش جام جم ورزشی ، پرسپولیس که برخلاف لیگ برتر ایران در آسیا خوب نتیجه می گیرد فردا در قطر به مصاف لخویای قطر می رود. پرسپولیسی ها هم اکنون در صدر جدول گروه A رقابت ها قرار دارند. شاگردان برانکو ایوانکوویچ حتی اگر فقط یک امتیاز هم بگیرند به مرحله بعد لیگ قهرمانان صعود می کنند. پرسپولیسی ها تمام امتیازاتی را که تا امروز در لیگ قهرمانان آسیا به دست آورده اند با حمید درخشان بوده و حالا نوبت به برانکو ایوانکوویچ است تا به سرخ ها کمک کند تا در آسیا بدرخشند. اگر پرسپولیس ببرد و یا حتی یک امتیاز بگیرد به مرحله بعد می رود اما اگر شکست بخورد صدر را از دست می دهد و کارش برای صعود به روز آخر کشیده می شود که اصلا برای هواداران میلیونی پرسپولیس قابل پذیرش نیست. در هر حال هواداران میلیونی پرسپولیس آماده صعود تیمشان به مرحله بعد رقابت های لیگ قهرمانان آسیا هستند.

پرسپولیس با تیم کامل راهی قطر شده و محسن بنگر مصدوم هم به این بازی رسیده است.

لخویای قطر 2 برد یک مساوی و یک باخت در کارنامه‌اش دارد که تنها شکست لخویا مقابل پرسپولیس در تهران بود و هادی نوروزی، محسن بنگر و محمد نوری سه گل به این تیم قطری در ورزشگاه آزادی زدند و شروع رویایی سرخپوشان ایران را در آسیا رقم زدند، اکنون لخویا به فکر انتقام است اما اگر پرسپولیس فردا همان پرسپولیس همیشگی در آسیا باشد کار دشواری برابر این تیم قطری نخواهد داشت.

این در حالی است که گفته می‌شود حمیدرضا سیاسی مدیرعامل مستعفی باشگاه پرسپولیس ظاهرا قصد ندارد با برانکو ادامه همکاری بدهد و شاید این مسابقه در واقع شام آخر برانکو در پرسپولیس باشد و مربی که با قراردادی یک فصل و نیمه به پرسپولیس آمد شاید قبل از پایان همین فصل از جمع سرخپوشان جدا شود تا رکوردی منفی و بی‌نظیر دیگری در کارنامه این فصل پرسپولیس ثبت شود و برانکو سومین سرمربی اخراجی این فصل پرسپولیس شود!

برنامه مسابقات و جدول گروه A

چهارشنبه 2 اردیبهشت

18:30-بنیادکار-النصرعربستان

20:00-لخویا-پرسپولیس

1- پرسپولیس ایران 9 امتیاز

2- لخویای قطر 7 امتیاز

3- النصر عربستان 5 امتیاز

4- بنیادکار یک امتیاز

اخبار