ارتقای سطح علمی کارمندان با سامانه آموزش مجازی محققان کشور

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

ارتقای سطح علمی کارمندان با سامانه آموزش مجازی محققان کشور

از سوی پژوهشگران برج فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر سامانه آموزش در فضای مجازی عرضه شد که قابلیت تبادل اطلاعات را برای کاربران فراهم کرده است.

به گزارش ایسنا، علی مرادی «نیما» را سامانه‌ بومی برای آموزش در فضای مجازی توصیف کرد و افزود: این سامانه با هدف ارائه محتوای آموزشی در بستر مجازی با کیفیتی بالاتر از نمونه‌های خارجی طراحی شده است.

وی با بیان اینکه این سامانه برای بهبود و ارتقای سطح علمی سازمان و ارگان‌ها قابل استفاده است، خاطرنشان کرد: نمونه‌های خارجی این سامانه کپی و در برخی از سازمان‌ها استفاده می‌شود، ولی نمونه ایرانی این سامانه، محتوای آموزشی را با حجمی کمتر، پهنای باند بیشتر و امکان تبادل اطلاعات برخط را برای کاربران فراهم کرده است.

مرادی ادامه داد: در این سامانه کاربران می‌توانند به صورت برخط مقالات و سؤالات خود را ارائه دهند و از کلاس‌های برگزار شده قبلی با حجم کم استفاده کنند.

مجری طرح با بیان اینکه این سامانه در حال حاضر در اختیار برخی از سازمان‌ها و ارگان‌ها و البته مراکز آموزشی قرار گرفته است، اظهار کرد: سامانه آموزشی «نیما» در یک شرکت دانش‌بنیان در برج فناوری دانشگاه امیر کبیر با هدف تبدیل ایده به محصول تجاری‌سازی‌شده طراحی شده است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار