ارزیابی مجدد مدرسین دانشگاه جامع علمی و کاربردی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

ارزیابی مجدد مدرسین دانشگاه جامع علمی و کاربردی

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی از ارزیابی مجدد سه چهارم مدرسین این دانشگاه در اغلب استان ها و زمان بر بودن مدرسین استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی در نشست خبری تشریح اقدامات این دانشگاه در جمع اصحاب رسانه گفت: ۴۶ هزار مدرس برای دریافت کد مدرسی ثبت‌نام کرده و آزمونی برای آنها برگزار شد که فقط ۸ هزار نفر توانستند کد مدرسی دریافت کنند و مابقی هم به دلیل نداشتن شرایط لازم نتوانستند مدرس دانشگاه جامع علمی و کاربردی شوند.

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی خاطرنشان کرد: ۷۵ درصد مدرسین در اغلب استان‌های کشور مورد ارزیابی مجدد قرار گرفته‌اند اما ارزیابی مدرسین استان تهران به دلیل تعداد زیادشان دو سال زمان می‌برد.

امید ارزیابی مدرسین دانشگاه جامع علمی و کاربردی که از سال ۹۵ آغاز و اجرای آن از سال ۹۶ شروع شد، بر اساس اسناد بالادستی نظام دانشگاهی صورت گرفته است. این در حالی است که در طول دو سال اخیر حتی یک مورد جذب مدرس جدید خارج از چارچوب نظام‌مند تعریف‌شده نداشته و قرار نیست کسی هم به جمع مدرسین جدید بر این اساس اضافه شود، زیرا قانون در این خصوص کاملاً مشخص است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار