استان‌های برگزار کننده آزمون جبرانی اصلح 29 آذر اعلام شد

دسته ها: اخبار آموزش و پرورش اخبار

سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، استان های تهران، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس، خوزستان و آذربایجان غربی را به عنوان استان‌های برگزار کننده آزمون جبرانی اصلح معرفی کرد.

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، رضا کچوئیان سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، از برگزاری آزمون جبرانی اصلح در پایان ماه جاری، روز جمعه 29 آذر ماه خبر داد و گفت: با بررسی های به عمل آمده به منظور رفاه حال مهارت آموزان متقاضی شرکت در این آزمون 6 استان کشور به عنوان حوزه های برگزار کننده آزمون در نظر گرفته شده است تا مهارت آموزان بتوانند به دلخواه نزدیک ترین استان و محل آزمون خود را انتخاب کنند.

عضو هیأت رئیسه دانشگاه فرهنگیان، با معرفی استان‌های تهران، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس، خوزستان و آذربایجان غربی به عنوان استان های برگزار کننده آزمون جبرانی اصلح تصریح کرد: مهارت آموزانی که موفق به شرکت در آزمون های برگزار شده گذشته نشده و یا حد نصاب نمرات لازم را کسب نکرده اند، می توانند پس از ثبت نام، در این آزمون شرکت کنند.

وی به زمان شروع ثبت نام اشاره کرد وو افزود: مهارت آموزان می توانند روز سه شنبه 19 آذر ماه جاری برای شرکت در آزمون جبرانی اصلح، اقدام به ثبت نام در سامانه هدف به نشانی hadaf.cfu.ac.ir نمایند.

کچوئیان، روز جمعه 22 آذر ماه را زمان پایان ثبت نام اعلام و تاکید کرد: عدم ثبت نام مهارت آموزان در آزمون جبرانی اصلح به منزله انصراف از شرکت در آزمون است.

سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، در خصوص دریافت کارت ورود به جلسه مهارت آموزان خاطر نشان کرد: این افراد می توانند از روز دوشنبه 25 آذر ماه تا پایان روز چهارشنبه 27 آذر کارت ورود به جلسه آزمون را از طریق ورود به سامانه هدف دریافت کنند.

وی، خطاب به مهارت آموزان متقاضی شرکت در آزمون جبرانی اصلح تاکید کرد: قبل از ثبت نام در آزمون، اطلاعیه درج شده مرکز سنجش دانشگاه فرهنگیان را بر روی سامانه هدف با دقت مطالعه نمایند.

کچوئیان، در پایان اظهار داشت: اطلاعات مواد مولفه های کتبی آزمون جبرانی اصلح و دفترچه های راهنمای شرکت در آزمون برای رشته های مختلف در اطلاعیه شماره 3 مرکز سنجش این معاونت به نشانی cfu.ac.ir/fa/145997 قابل رویت است.

اخبار آموزش و پرورش اخبار