استخدام از کارگر تا مهندس در طرح توسعه پالایشگاه آبادان/ جزئیات جذب 5 تا 8 هزار نفری در قالب کارمند قراردادی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

استخدام از کارگر تا مهندس در طرح توسعه پالایشگاه آبادان/ جزئیات جذب 5 تا 8 هزار نفری در قالب کارمند قراردادی

به گزارش خبرنگار انرژی نیوز، با همکاری شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران و فرمانداری آبادان و خرمشهر به زودی سامانه ثبت نام برای اشتغال در پروژه فاز دو پالایشگاه نفت آبادان به طور کامل طراحی و راه اندازی می‌شود.

پیش بینی می‌شود برای اجرای این طرح پالایشگاهی در یک دوره چهار ساله برای 5 تا 8 هزار نفر اشتغال ایجاد شود که با هماهنگی شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران به عنوان مجری توسعه فاز دوم (طرح تثبیت) پالایشگاه آبادان و فرمانداری مقرر شده در فاز اول نیروهای مورد نیاز از کارگر ساده تا مهندس در رشته‌های مختلف با اولویت بومیان خرمشهر و آبادان از مسیر این سامانه انجام شود.

از سوی دیگر در صورتی‌که استخدام در برخی از رشته‌های مهندسی و فعالیت های تخصصی نیروی مورد نیاز با استاندارد تعریف شده در سطح شهرهای خرمشهر و آبادان فراهم نشود امکان تامین این نیروها به صورت غیر بومی دیده شده است.

در سامانه ثبت اولیه اشتغال پروژه فاز دو پالایشگاه آبادان هم با انتشار اطلاعیه کوتاهی، آمده است: «بر اساس ضوابط مقررات و به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود و در چارچوب قانون کار و تامین اجتماعی به صورت قرارداد مدت موقت و از میان داوطلبان واجد شرایط بومی در مقاطع مختلف تحصیلی و یادآوری شرایط تجربی لازم دعوت به همکاری می کند.»

در ادامه اطلاعیه استخدامی، آمده است: «ثبت نام داوطلبان در سایت مذکور باعث ایجاد هیچ گونه تعهد استخدامی برای ثبت نام شده نیست. داوطلب باید شرایط لازم فنی را جهت استخدام در شغل مربوطه داشته باشد.»

در همین حال «جلیل مختار» نماینده مردم آبادان در مجلس هم اعلام کرده است: متقاضیان برای استخدام در فاز دوم پالایشگاه به سامانه آن به نشانی Www.phase2.ir مراجعه کنند. (این سایت هنوز به طور کامل طراحی و راه اندازی نشده و به‌زودی فرآیند ثبت نام با تکمیل طراحی سایت آغاز خواهد شد)

به گزارش انرژی نیوز، با اجرایی شدن طرح توسعه و تثبیت ظرفیت پالایشگاه آبادان یک واحد جدید با ظرفیت 210 هزار بشکه در روز ساخته خواهد شد که با احتساب واحد 150 هزار بشکه ای موجود، ظرفیت کل پالایشگاه به 360 هزار بشکه در روز تثبیت می‌شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار