استخدام جوانان جوياي کار دزفول در کارخانه فولاد با رعايت عدالت و از طريق برگزاري آزمون انجام مي شود

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

عضو کميسيون کشاورزي مجلس شوراي اسلامي در خصوص جذب و استخدام افراد در اين شرکت توليد فولاد نيز گفت:در گام نخست 200 نفر در اين کارخانه مشغول بکار خواهند شد و استخدام جوانان جوياي کار دزفول در کارخانه فولاد با رعايت عدالت و از طريق برگزاري آزمون انجام مي شود تا حقي از کسي ضايع نشود.
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عباس پاپي زاده با بيان اينکه روند ساخت اين کارخانه از سه سال و نيم گذشته آغاز شده است افزود: کار ساخت کارخانه فولاد دزفول به عنوان يکي از کارخانه هاي بزرگ توليد فولاد کشور در شرايط تحريم و مشکلات موجود در حوزه صنعت آغاز شد و اکنون گام نخست آن آماده بهره برداري است.
وي از استقرار مهندسان و کارشناسان ايتاليايي در اين کارخانه به منظور بررسي نهايي خط توليد خبر داد و گفت: طبق برنامه ريزي انجام شده مهرماه امسال خط توليد اين کارخانه به طور آزمايشي راه اندازي مي شود.
عضو کميسيون کشاورزي مجلس شوراي اسلامي همچنين ظرفيت توليد اين کارخانه در گام نخست را 450 هزار تن عنوان کرد و افزود:نيمه دوم آبان ماه امسال خط توليد گام نخست اين شرکت بطور رسمي وارد مدار بهره برداري مي شود ضمن اينکه گام دوم اين کارخانه که شامل ذوب فولاد مي باشد سال 1396 به بهره برداري خواهد رسيد.
پاپي زاده در خصوص جذب و استخدام افراد در اين شرکت توليد فولاد نيز گفت:در گام نخست 200 نفر در اين کارخانه مشغول بکار خواهند شد و استخدام جوانان جوياي کار دزفول در کارخانه فولاد با رعايت عدالت و از طريق برگزاري آزمون انجام مي شود تا حقي از کسي ضايع نشود.
وي به توافق انجام شده با مدير عامل کارخانه فولاد در خصوص استخدام جوانان جوياي کار دزفول در اين کارخانه اشاره کرد و گفت:در نشستي که به تازگي با حضور فرماندار ويژه دزفول و مدير عامل اين کارخانه برگزار شد مقرر شد سقف سني افراد متقاضي استخدام در کارخانه فولاد اصلاح شده و افزايش يابد ضمن اينکه ظرفيت استخدام در اين کارخانه مختص جوانان بيکار شهرستان دزفول است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار