استخدام شرکت صنایع شیر ایران

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام سراسری

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

۶ شهریور ۹۹ – اطلاعیه زمان بندی مصاحبه استخدام شرکت صنایع شیر ایران

به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان مرحله اول (آزمون کتبی) شرکت صنایع شیر ایران می رساند داوطلبین می بایستی دو ساعت قبل از زمان مقر ر در جدول زمانبندی مصاحبه(که در ادامه آمده است) در شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران به نشانی: تهران کیلومتر ۴ جاده قدیم کرج (۶۵ متری بزرگراه فتح ) تلفن ۹ – ۶۶۸۰۸۳۷۲ به منظور بررسی اصل و کپی مدارک مثبته (مدارک مندرج در دفترچه راهنمای آزمون) و همچنین انجام مصاحبه تخصصی حضور داشته باشند

مدارک مورد نیاز شامل :
۱ .اصل و کپی مدرک تحصیلی داوطلب
۲ .اصل و کپی کارت ملی و تمام صفحات شناسنامه داوطلب (در صورت تاهل کارت ملی و تمام صفحات شناسنامه افراد تحت تکفل)
۳ .اصل و کپی کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم داوطلب (برای آقایان)
۴ .گواهی معتبر سابقه کار مرتبط برای آن دسته از داوطلبانی که از شرایط ویژه سنی استفاده کرده اند به همراه پرینت سابقه بیمه که در آن نام کارگاه و شغل ثبت شده باشد. (تشخیص مرتبط بودن سابقه کار با شرکت صنایع شیر ایران است)
۵ .اصل و کپی مدارک ایثارگری (ویژه داوطلبان استفاده از امتیازات ایثارگری)
۶ .مدارک، سوابق و تحقیقات علمی و آموزشی (به ویژه در زمینه کامپیوتر و زبان انگلیسی)

تذکر: اعتبار کلیه مدارک ارائه شده از مراجع قانونی ذیصلاح استعلام خواهد شد. در صورتی که مشخص شود داوطلب با اطلاعات نادرست اقدام به ثبت نام نموده باشد موضوع بکارگیری داوطلب منتفی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد. لازم به ذکر است از کلیه پذیرفته شدگان مرحله اول پس از تحویل و راستی آزمایی مدارک، در محل یاد شده، مصاحبه علمی و تخصصی بعمل خواهد آمد و از میان سه برابر ظرفیت پذیرفته شدگان مرحله اول و بررسی نمرات آزمون و مصاحبه تخصصی، نفرات برتر انتخاب خواهند شد.

برای مشاهده زمان بندی مصاحبه اینجا کلیک نمایید


۲۵ مرداد ۹۹ – اطلاعیه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی درخصوص اعلام نتایج آزمون تامین نیروی انسانی شرکت صنایع شیر ایران

به اطلاع داوطلبان آزمون تامین نیروی انسانی شرکت صنایع شیر ایران می‌رساند، کارنـامه نتـایج اولیـه آزمون مذکور از روز شنبـه مورخ ۲۵ مردادماه ۱۳۹۹ بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قابل مشاهده بوده و داوطلبان پس از ورود به پروفایل خود با استفاده از کد ملی و کد رهگیری، به کارنامه خود دسترسی خواهند داشت.

شایان ذکر است آن دسته از داوطلبانی که در بخش وضعیت داوطلب؛ عبارت : «شما جهت بررسی مدارک معرفی می گردید» را ملاحظه می‌کنند، می‌توانند با توجه به برنامه زمان‌بندی که متعاقبا از طریق سایت شرکت صنایع شیر ایران اعلام خواهد شد، برای بررسی مدارک به مکان اعلام شده مراجعه نمایند.

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید


 17 تیر 99 – دریافت کارت آزمون استخدام شرکت صنایع شیر ایران

کارجویان گرامی به اطلاع می رساند لینک دریافت کارت آزمون استخدام شرکت صنایع شیر ایران فعال گردید.
زمان برگزاری آزمون صبح روز جمعه 20 تیر 99 می باشد.

جهت بازیابی کدرهگیری اینجا کلیک نمایید
جهت دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید


۲۲ خرداد ۹۹ – اطلاعیه در خصوص تغییر زمان برگزاری آزمون تامین نیروی انسانی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)

به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون تامین نیروی انسانی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) می رساند با توجه به مجوز صادره وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، زمان برگزاری این آزمون به روز جمعه ۲۰ تیرماه ۱۳۹۹ تغییر پیدا کرده است.

برنامه زمان‌بندی جدید این آزمون به شرح زیر اعلام می‌گردد:

۱- ویرایش محل پیشنهادی داوطلب برای حوزه برگزاری آزمون : از روز یکشنبه اول تیرماه ۱۳۹۹ تا پایان روز چهارشنبه ۴ تیرماه ۱۳۹۹

۲- توزیع کارت ورود به جلسه از طریق سایت www.hrtc.ir: از روز دوشنبه ۱۶ تیرماه
۳- زمان برگزاری آزمون: صبح روز جمعه ۲۰ تیرماه ۱۳۹۹
ساعت شروع آزمون و محل برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه آزمون اعلام می‌شود.

برای مشاهده  متن اطلاعیه اینجا کلیک نمایید


۱۱ خرداد ۹۹ – تمدید ثبت نام استخدام شرکت صنایع شیر ایران در سال ۹۹

بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون تامین نیروی انسانی شرکت صنایع شیر ایران میرساند، این شرکت با توجه به شرایط موجود در کشور و تقاضای داوطلبان، اقدام به تمدید مهلت ثبت نام این آزمون نموده است. دوره ثبت نام جدید این آزمون از روز چهارشنبه ۷ خردادماه ۱۳۹۹ و از طریق سایت اینترنتی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی آغاز خواهد شد و در پایان روز جمعه۱۶ خردادماه ۱۳۹۹ خاتمه خواهد یافت.
همچنین داوطلبانی که قبلا موفق به ثبتذنام شده بودند، در این دوره زمانی امکان ویرایش اطلاعات خود را خواهند داشت. متقاضیان ثبتنام میتوانند جهت آگاهی از اطلاعات و جزئیات مربوط به این آزمون به دفترچه راهنمای آن که بر روی سایت اینترنتی قرار دارد، مراجعه نمایند.
لازم به ذکر است کلیه فرآیندهای مربوط به ثبتنام، دریافت کارت ورود به جلسه داوطلبان تا اعلام نتیجه نهایی، انحصارًا از طریق سایت اینترنتی ir.hrtc.www انجام میشود و به مراجعات حضوری و تلفنی پاسخ داده نخواهد شد.


شرکت صنایع شیر ایران در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از میان واجدین شرایط از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی و گزینش، به صورت قرارداد کار موقت (مدت معین) انتخاب نماید.

بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در این آزمون می‌رساند؛ ثبت‌نام این آزمون از روز چهارشنبه 24 اردیبهشت‌ماه 1399 و از طریق سایت اینترنتی مركز آزمون جهاد دانشگاهی آغاز خواهد شد و در پایان روز پنجشنبه اول خردادماه 1399 خاتمه خواهد یافت.
داوطلبان متقاضی ثبت‌نام در این آزمون، توجه داشته باشند که مهلت ثبت نام تمدید نخواهد شد و ثبت‌نام در سایت مربوطه پس از اتمام مهلت یادشده، غیرفعال خواهد گردید.

مقدمه

با استعانت از خداوند متعال، شرکت صنایع شیر ایران(پگاه) به منظور تامین و تکمیل بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز، بر اساس ضوابط، مقررات و آیین نامه داخلی خود، از بین متقاضیان مرد و زن واجد شرایط، پس از کسب موفقیت در آزمون کتبی متمرکز عمومی و تخصصی، مصاحبه های تخصصی و عمومی و طی مراحل گزینش و معاینات پزشکی، با انعقاد قرارداد کار با مدت معین و بیمه درمان و بازنشستگی تامین اجتماعی به کارگیری مینماید. دارندگان بالاترین امتیازات براساس نتایج آزمون کتبی و مدارک ارسالی برای انجام مصاحبه های عمومی و تخصصی دعوت خواهند شد.

مراحل به کارگیری

مرحله اول : ثبت نام در آزمون از طریق سایت جهاد دانشگاهی
مرحله دوم : شرکت و موفقیت در آزمون علمی کتبی
مرحله سوم : کنترل مدارک داوطلبان مطابق با الزامات قیدشده در متن آگهی
مرحله چهارم : ارزیابی شایستگیها و توانمندیها و مصاحبه فنی و تخصصی
مرحله پنجم : بررسی صلاحیتهای عمومی (گزینش)
مرحله ششم : ارزیابی سلامت جسمانی و روانی از طریق انجام معاینات پزشکی و روانشناسی
مرحله هفتم : موفقیت در دوره های آموزش شغلی بدو استخدام

شرایط عمومی

۱ .داشتن تابعیت ایرانی و متعهد بودن به نظام جمهوری اسلامی ایران
۲ .التزام به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی
۳ .دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائم قانونی برای آقایان (به تقاضای داوطلبانی که دارای کارت یا برگه معافیت موقت تحت هر عنوان هستند به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد)
۴ .عدم سابقه وابستگی یا عضویت در احزاب و گروه های سیاسی معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران
۵ .دارا بودن مدرک تحصیلی فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس و بالاتر در رشته های تحصیلی مرتبط با پستهای سازمانی (طبق جدول شرایط احراز مشاغل) از دانشگاههای معتبر کشور
تبصره : مدارک فاقد معدل، یا مدارک صادره از سوی دانشگاه مبنی بر گذراندن واحدهای درسی یا ریز نمرات همچنین برگه تسویه حساب قابل قبول نمی باشد.
۶ .عدم اشتغال به کار رسمی – نداشتن تعهد خدمت – عدم بازخریدی از دستگاههای دولتی – نداشتن منع استخدامی به موجب آراء مراجع قضایی ذیصلاح.
۷ .عدم اعتیاد به مواد مخدر، عدم سوء پیشینه کیفری، عدم اشتهار به فساد اخلاقی
۸ .داشتن تندرستی و توانائی کامل جسمی و روانی برای شغل مورد نظر بر اساس نظریه پزشک معتمد شرکت
تبصره : برای دارندگان کارت معافیت پزشکی، در صورت قبولی در مراحل سنجش، تایید پزشک معتمد در مورد توانایی انجام کار الزامی است.

شرایط اختصاصی

* شرایط سنی :
– حداکثر سن تا تاریخ شروع ثبت نام (۱۳/۰۲/۱۳۹۹ )برای مقطع فوق دیپلم ۲۵ سال، برای مقطع کارشناسی ۳۰ سال و برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا ۳۵ سال تمام میباشد.
تبصره ۱ : تجربه مفید و مرتبط با رشته شغلی مورد تقاضا میتواند حداکثر سن را به میزان سابقه کاری تا ۱۰ سال افزایش دهد.
تبصره ۲ : برای آقایان، میزان خدمت سربازی به سقف سنی اضافه میشود.

*شرایط تحصیلی :
– حداقل معدل متقاضیان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا ۱۵ و برای مقاطع کاردانی و کارشناسی ۱۴ میباشد.
– مدارک دانشگاهی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشنامه یا گواهی موقت تحصیلات دانشگاهی میباشد که از لحاظ ارزش علمی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده و مقطع، رشته و گرایش تحصیلی، معدل و تاریخ فراغت از تحصیل در آن ذکرشده باشد. (هیچگونه گواهی تحصیلی یا گواهی لغو معافیت تحصیلی صادره برای حوزه نظاموظیفه موردپذیرش نخواهد بود.)
– مدرک معادل و همچنین مدارک تحصیلی با عناوین دوره های فراگیر، آموزش باز و مکاتبهای با توجه به نحوه پذیرش دانشجو خارج از آزمونهای سراسری دانشگاهها موردپذیرش نخواهد بود.
– مدارک داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل یا تاریخ پایان خدمت نظام وظیفه و یا کارت معافیت دائم آنان بعد از تاریخ برگزاری آزمون کتبی باشد، مورد پذیرش نخواهد بود.
– در هر یک از رشته های امتحانی صرفاً دانش آموختگان همان رشته، گرایش و مقطع تحصیلی مندرج در شرایط احراز میتوانند ثبت نام کنند و پذیرش دیگر رشته ها یا گرایش ها امکانپذیر نمی باشد.
– اصالت مدارک تحصیلی پذیرفته شدگان نهایی از مراجع ذیصلاح استعلام خواهد شد و در صورت عدم صحت مدارک در هر مرحله (حتی در صورت پذیرش در آزمون و اشتغال به کار) به کارگیری داوطلب منتفی خواهد بود.
تذکر : ملاک عمل در محاسبه تاریخ فراغت از تحصیل، تاریخ مندرج در گواهینامه موقت یا دانشنامه تحصیلی میباشد.
نکته مهم : شرایط احراز هر شغل از لحاظ مدرک و رشته تحصیلی و همچنین، شغل محلهای مورد نیاز، در بخش دهم و یازدهم همین دفترچه تشریح شده است.

مواد آزمون

الف- مواد آزمون عمومی
مواد آزمون عمومی برای تمامی مشاغل عبارتند از :
۱ .فناوری اطلاعات (مهارتهای هفتگانه ICDL )
۲ .زبان انگلیسی عمومی
۳ .اطلاعات عمومی
۴ .هوش و استعداد تحصیلی

ب- مواد آزمون تخصصی
مواد آزمون تخصصی، بر اساس شغل انتخابی و طبق جدول موجود در بخش نهم همین دفترچه خواهد بود.
تذکر ۱ : دروس عمومی با ضریب یک و دروس تخصصی با ضریب دو محاسبه و اعمال خواهند شد.
تذکر ۲ : کلیه سوالات مواد آزمون عمومی و اختصاصی به صورت چهار گزینه ای با ضریب یک (۱ )میباشند. ضمناً به ازای هر پاسخ اشتباه به سوالات، یک سوم نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد.

امتیازات و سهمیه های قانونی

* معدل و ایثارگری
در شرایط مساوی، دارندگان معدل بالاتر از حداقل ذکر شده در بخش«شرایط اختصاصی» و همچنین ایثارگران، خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، در صورت ارائه مدارک معتبر از مراجع ذیصلاح، مطابق دستورالعمل جذب متمرکز و سایر ضوابط شرکت، از امتیاز مربوطه برخوردار خواهند شد.

* بومی :
به افراد بومی، پنج نمره از ۱۰۰ نمره نهایی(پس از انجام مصاحبه تخصصی) تعلق خواهد گرفت.
بومی به شخصی اطلاق میگردد که دارای حداقل یک شرط از دو شرط ذیل باشد :
– محل تولد وی استانی که شرکتهای گروه پگاه در آن استان درخواست جذب نیرو داده است، باشد.
– حداقل در سه سال گذشته به طور پیوسته در یکی از شهرهای آن استان ساکن بوده باشد(با ارائه مدرک معتبر سند مالکیت یا اجاره نامه با کد رهگیری)

مراحل ثبت نام

ثبت نام به صورت اینترنتی از روز چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ انجام خواهد شد و تا پایان روز پنجشنبه اول خردادماه ۱۳۹۹ ادامه خواهد داشت.
داوطلب باید در زمان ثبت نام در آزمون، شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در این دفترچه را داشته باشد.
الف) تهیه فایل اسکن شده از مدارک :
۱ .عکس پرسنلی : داوطلب باید یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر، اسکن نموده و فایل آن را برای ارسال از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی در اختیار داشته باشد :
– عکس ۳۴) تمام رخ) که در سال جاری گرفته شده باشد.
– با فرمت JPG باشد. اندازه عکس اسکن شده باید حداقل ۲۰۰۳۰۰ پیکسل و حداکثر ۳۰۰۴۰۰ پیکسل باشد.
– تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
– حجم فایل ذخیره شده باید حداقل ۱۵ کیلوبایت و حداکثر ۷۰ کیلوبایت باشد.
– حاشیه های زائد عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.
– حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.
تذکر (۱ : (اسکن و استفاده از عکس روی کارتهای شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و …) قابل قبول نیست و لازم است داوطلبان از اصل عکس پرسنلی و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.
تذکر (۲ : (در صورت ارسال عکس غیر معتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب میگردد. لازم به ذکر است با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمونهای قبلی، درخصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که در کافینت ثبت نام میکنند رخ داده است، تاکید میگردد چنانچه ثبت نام خود را توسط کافینت ها انجام میدهید، علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباه از طرف داوطلب، تخلف محسوب شده و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.
۲ .کارت ملی تصویر کارت ملی باید :
– تصویر با وضوح و کیفیت لازم باشد.
– حداقل ۳۰ کیلوبایت و حداکثر ۲۰۰ کیلوبایت باشد.
– حاشیه های زائد حذف و ترجیحاً رنگی باشد.

ب) مطالعه شرایط آزمون
دفترچه آزمون در صفحه اول سامانه جهت دریافت و مطالعه داوطلبین قرار گرفته است. اکیداً توصیه میشود داوطلبین محترم، قبل از هرگونه اقدام بر روی سامانه، شرایط و ضوابط آزمون را مطالعه و سپس نسبت به پرداخت هزینه و ثبت نام در آزمون اقدام نمایند.

پرداخت وجه

متقاضیان واجد شرایط، پس از مطالعه دقیق شرایط آزمون، باید با مراجعه به منوی «آزمون» در صفحه اول سامانه، بر روی گزینه «پرداخت هزینه» کلیک کرده و مبلغ( ۹۰۰۰۰۰ نهصد هزار) ریال هزینه ثبت نام در آزمون را به اضافه ۰۰۰. ۵ ریال خدمات پیامکی از طریق درگاه الکترونیک، پرداخت نمایند. جهت این امر، کارت بانکی به همراه رمز اینترنتی، تاریخ انقضا و کد CVV۲ مورد نیاز میباشد.

شروع فرآیند ثبت نام

فرآیند ثبت نام در سامانه، در هفت مرحله انجام میپذیرد تا داوطلب بتواند در هر مرحله، به راحتی اطلاعات خود را وارد سامانه نماید.

ویرایش اطلاعات

در زمانی که سامانه جهت ویرایش اطلاعات داوطلبان باز میباشد، داوطلبان میتوانند با مراجعه به پروفایل کاربری خود و کلیک بر روی بخش «ویرایش اطلاعات» اقدام به ویرایش اطلاعات ثبت شده خود نمایند.

نکته بسیار مهم : در صورتی که داوطلب جهت ویرایش وارد سامانه شود، حتماً میبایست دوباره تمامی ۷ مرحله را به صورت کامل طی نموده و کد رهگیری خود را مشاهده نماید، در غیر این صورت، تغییرات مورد نظر ایشان اعمال نخواهد گردید و همان اطلاعات قبل از ویرایش برای داوطلب معتبر خواهد بود.

 زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت 

کارت شرکت در آزمون مذکور، از تاریخ دوشنبه ۲۶ خردادماه ۱۳۹۹ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهیقرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه ۳۰ خردادماه ۱۳۹۹ در تهران و با توجه به آمار شرکت کنندگان، حسب مورد در مراکز استانها برگزار خواهد شد. ملاک تعیین حوزه امتحانی داوطلبان، نزدیکترین حوزه برگزاری آزمونبه «شهرستان اعلام شده داوطلب در فرم ثبت نام جهت روز آزمون» میباشد که در فرم ثبت نام درج خواهند نمود. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون، به منزله تایید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و اصل مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون توسط شرکت صنایع شیر ایران، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مراحل و نحوه اعلام نتیجه

تعیین حد نصاب علمی، اعلام نتایج و معرفی افراد جهت بررسی مدارک و آزمون عملی به شرح زیر صورت می پذیرد :

الف) کسب حدنصاب علمی:
معرفی داوطلبان جهت شرکت در سایر مراحل بهکارگیری، منوط به کسب حدنصاب لازم در آزمون علمی بوده و انتخاب افراد پذیرفته شده بر اساس ترتیب نمرات مکتسبه، و با رعایت سایر مبانی مقررات جاری مطابق قواعد زیر میباشد :
پس از برگزاری آزمون نمرات داوطلبان به تفکیک مواد عمومی و تخصصی محاسبه و حد نصاب آزمون، معادل پنجاه درصد(۵۰%)بالاترین نمره مکتسبه در آزمون با ضریب یک برای نمره عمومی و ضریب ۲ برای نمره تخصصی در هر شغل محاسبه و مبنای سایر مراحل انتخاب داوطلبان قرار میگیرد.

ب) انتخاب و اعلام فهرست ۳ برابر ظرفیت جهت بررسی مدارک از بین دارندگان حد نصاب علمی:
انتخاب افراد سه برابر ظرفیت جهت بررسی مدارک، صرفاً از بین داوطلبینی که حد نصاب لازم را کسب نمودهاند، بر اساس نمره کل آنان با ضریب یک برای نمره عمومی و ضریب ۲ برای نمره تخصصی افراد به ترتیب نمره فضلی به تعداد سه برابر ظرفیت پذیرش در هر شغل محل صورت میپذیرد.
تذکر: نمره کل افراد در کارنامه اولیه صادر شده، صرفاً بر اساس اطلاعات خوداظهاری داوطلب بوده و نتیجه نهایی نمرات آنها پس از بررسی، انطباق و اعمال مستندات مربوط به امتیازات و سهمیه های قانونی و تایید آن، اعلام خواهد شد.
ج) بررسی مدارک
پس از انجام آزمون کتبی، پیرو اطلاعیه درج شده در سایت اینترنتی، پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت مورد نیاز باید مدارک زیر را اسکن و ارسال نمایند.
۱ .مدرک تحصیلی داوطلب
۲ .کارت ملی و تمام صفحات شناسنامه داوطلب
۳ .کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم داوطلب
۴ .گواهی معتبر سابقه کار مرتبط برای آن دسته از داوطلبانی که از شرایط ویژه سنی استفاده کرده اند به همراه پرینت سابقه بیمه که در آن نام کارگاه و شغل ثبت شده باشد. (تشخیص مرتبط بودن سابقه کار با شرکت صنایع شیر ایران میباشد).
۵ .مدارک ایثارگری (ویژه داوطلبان استفاده از امتیازات ایثارگری)
۶ .مدارک، سوابق و تحقیقات علمی و آموزشی(به ویژه در زمینه کامپیوتر و زبان انگلیسی)
تذکر: اعتبار کلیه مدارک ارسالی از مراجع قانونی ذیصلاح استعلام خواهد شد. در صورتی که مشخص گردد داوطلب با مدارک جعلی اقدام به ثبتنام نموده است موضوع بهکارگیری داوطلب منتفی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.

د) ارزیابی شایستگی ها و توانمندیها و مصاحبه فنی و تخصصی
– پس از تایید مدارک ارسالی داوطلبان، از طریق سایت اینترنتی از بین دارندگان حد نصاب به ترتیب رتبه علمی کسب شده به میزان چند برابر ظرفیت مورد نیاز جهت ارزیابی شایستگیها و توانمندیها و مصاحبه فنی دعوت به عمل میآید. نمره نهایی داوطلب، از۶۰ درصد نمره آزمون کتبی، ۳۵ درصد نمره مصاحبه و ۵ درصد امتیاز بومی بودن محاسبه خواهد گردید.
– در صورت عدم تکمیل ظرفیت موردنیاز، مجدداً از بین داوطلبان دارای حد نصاب به ترتیب رتبه علمی کسب شده جهت ارزیابی شایستگی ها و توانمندیها و مصاحبه فنی دعوت به عمل میآید.
تذکر: معرفی و یا موفقیت در مرحله «ارزیابی شایستگی ها و توانمندی ها و مصاحبه فنی و تخصصی» هیچگونه حقی برای داوطلب ایجاد نمیکند و پذیرش نهایی منوط به موفقیت در سایر مراحل به کارگیری میباشد

تذکرات مهم

۱ .کلیه داوطلبان به کارگیری در صورت قبولی در آزمون به هنگام تشکیل پرونده ملزم به ارائه اصل کارت پایان خدمت (صرفاً آقایان) و مدرک تحصیلی (یا گواهی نامه موقت معتبر) میباشند و در صورت عدم ارائه مدارک به کارگیری آنان منتفی خواهد شد.
۲ .صرفا فارغ التحصیلان رشته و گرایشهای تحصیلی مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد و بالاتر مندرج در جدول شرایط احراز مشاغل میتوانند در فرآیند به کارگیری شرکت نمایند و پذیرش دیگر رشته ها یا گرایشها امکانپذیر نمیباشند.
۳ .به کارگیری در شرکت، مستلزم دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی و همچنین قبولی در آزمون، مصاحبهها، معاینات پزشکی و تایید گزینش شرکت صنایع شیر ایران میباشد. و ثبت نام، ارائه مدارک و شرکت در هر یک از مراحل فوق هیچگونه تعهدی را برای این شرکت جهت به کارگیری ایجاد نمی نماید.
۴ .چنانچه خلاف هریک از شرایط اشاره شده در آگهی به کارگیری در مورد هر یک از داوطلبان به اثبات برسد، از به کارگیری و اشتغال به کار وی ممانعت به عمل آمده و حتی در صورت بهکارگیری، اقدامات لازم جهت قطع رابطه بهکارگیری انجام خواهد شد.
۵ .مسئولیت هرگونه اشتباه در اطلاعات ارسالی یا تفسیر اشتباه شرایط اعلام شده در آگهی، با متقاضی می باشد.
توجه : از آنجا که از نفرات برتر در مرحله آزمون کتبی جهت شرکت در مصاحبه تخصصی دعوت به عمل میآید، لذا مقتضی است داوطلبان دقت لازم را در خصوص درج تلفنهای ضروری تماس در فرم تقاضای ثبت نام مبذول نمایند.
۶ .بدیهی است در صورتی که در هر مرحله مشخص گردد تاریخ فارغ التحصیلی، پایان یا معافیت از خدمت داوطلب در زمان ثبت نام، بعد از تاریخ مدنظر در این آگهی بوده است تخلف محسوب گردیده و از به کارگیری و اشتغال به کار وی در هر مرحله ای ممانعت به عمل خواهد آمد
۷ .استرداد وجه واریزی ثبت نام تحت هیچ شرایطی امکانپذیر نمیباشد.
۸ .ثبت نام داوطلبان صرفاً به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اینترنتی معرفی شده میباشد.
داوطلبان عزیز میتوانند سوالات خود را از طریق پست الکترونیک ir.hrtc@support مطرح نمایند.

جهت دانلود دفترچه آزمون استخدام (PDF) اینجا کلیک نمایید

جهت ثبت نام در آزمون اینجا کلیک نمایید

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام سراسری

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.