استخدام شرکت پتروشیمی بندر امام

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام سراسری

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

6 مرداد 1400 – اطلاعیه اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت‌ پتروشیمی « بندرامام»

ضمن عرض تبریک به مناسبت اعیاد قربان و غدیر، اسامی پذیرفته‌شدگان مرحله مصاحبه تخصصی و شایستگی‌های حرفه‌ای شرکت کنندگان در آزمون جذب نیروی انسانی شرکت پتروشیمی بندرامام منتشر گردید.

جهت مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید

ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان، به اطلاع می رساند افراد واجد شرایط می بایست جهت شرکت در دوره‌های کارآموزی و کارورزی در روزهای ۲۰ و ۲۱ و ۲۲ مردادماه ۱۴۰۰  از ساعت ۰۹:۰۰ صبح لغایت ۱۲:۳۰ ظهر با در دست داشتن مدارک زیر به شرکت ره آوران فنون پتروشیمی به آدرس استان خوزستان- بندرماهشهر- شهر چمران- مجموعه مهمانسراهای مستقر در جنب بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر- مجموعه مهمانسراهای شرکت ره آوران فنون پتروشیمی مراجعه نمایند.

مدارک مورد نیاز

۱-ارائه معرفی نامه قبولی در آزمون از دانشگاه صنعتی امیرکبیر(واحد دانشگاهی ماهشهر)

(کلیه قبول شدگان در آزمون می توانند نسبت به اخذ معرفی نامه قبولی در آزمون استخدامی از روز یکشنبه ۱۷ مردادماه لغایت چهارشنبه ۲۰ مردادماه ۱۴۰۰ از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۲:۰۰ به این دانشگاه مراجعه نمایند.)

۲-اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه (یک سری)

۳- اصل و تصویر کارت ملی پشت و رو(یک سری)

۴- اصل و تصویر کارت پایان خدمت وظیفه و یا کارت معافیت دائم غیر پزشکی قانونی (یک سری)

۵- اصل و تصویر مدرک تحصیلی (یک سری)

۶- ۴ قطعه عکس پرسنلی۴*۳   

ضمناً لازم به ذکر است همراه داشتن لوازم شخصی برای استفاده در طول مدت کارآموزی الزامی می‌باشد.

پذیرش نهایی، متقاضیان واجد شرایط این مرحله منوط به حصول اطمینان از موارد مشروحه زیر می‌باشد.

۱- تأیید مدارک شناسایی و تحصیلی، کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت دائم غیر پزشکی قانونی با استعلام از سازمان‌های ذیربط

۲- اخذ گواهی عدم سوء پیشینه با استعلام از نیروی انتظامی

۳- اخذ گواهی سلامت متناسب با نوع شغل از مراکز رسمی طب صنعتی مورد تایید شرکت

۴- موفقیت در گذراندن مراحل مختلف دوره‌های‌ کارآموزی و کارورزی (۱۸ ماهه) و ا

خذ صلاحیت حرفه‌ای از شرکت ره‌آوران فنون پتروشیمی

۵– پذیرفته شدگانی که در سایر سازمان ها و شرکت‌ها  تعهد خدمت دارند مجاز به حضور و شرکت در دوره‌های کارآموزی و کارورزی و ادامه فرآیند جذب نمی‌باشند.

۶- داوطلبینی که از طریق آزمون های قبلی شرکت های تابعه صنایع پتروشیمی خلیج فارس جذب و اشتغال به کار دارند مجاز به حضور در دوره‌های کارآموزی و کارورزی و ادامه فرآیند جذب نمی‌باشند.

۷- داوطلبینی که نقص پرونده پرسنلی دارند، در صورت عدم ارائه مدارک مورد نیاز، مجاز به شرکت در دوره‌های کارآموزی و کارورزی نمی‌باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به یکی از طرق زیر حداکثر تا تاریخ چهارشنبه  ۱۳ مردادماه ۱۴۰۰  اقدام فرمایید:

١- ارسال فكس به شماره  ۰۶۱۵۲۳۴۱۵۴۶

٢- ارسال ايميل به آدرس mahchpe@aut.ac.ir

 3- تماس  با شماره تلفن ۱۷-۰۲۱۶۴۵۴۵۵۱۶  در ساعات ۰۸:۰۰ الي۱۲:۰0


29 خرداد 1400 – دریافت کارت ورود به جلسه مصاحبه تخصصی-روانشناختی آزمون استخدام شرکت پتروشیمی بندر امام

کارجویان گرامی به اطلاع می رساند لینک دریافت کارت ورود به جلسه مصاحبه تخصصی-روانشناختی آزمون استخدام شرکت پتروشیمی بندر امام (BIPC) فعال گردید.

جهت دریافت کارت مصاحبه اینجا کلیک نمایید

۱۸ خرداد ۱۴۰۰-اعلام نتایج ۲.۵ برابر ظرفیت آزمون استخدام شرکت پتروشیمی بندرامام ۱۴۰۰

به اطلاع  کاربران شرکت کننده در آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی بندرامام میرساند،نتایج ۲.۵ برابر ظرفیت آزمون اعلام گردید.

برای مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک کنید


27 اردیبهشت 1400 – دریافت کارت آزمون استخدام شرکت پتروشیمی بندر امام

به اطلاع می رساند لینک دریافت کارت آژمون فعال شد.جهت دریافت کارت به لینک زیر مراجعه کنید.

جهت دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید


25 اردیبهشت 1400_ اعلام زمان دریافت کارت آزمون استخدام شرکت پتروشیمی بندر امام

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی بندرامام از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۲۷ اردیبهشت الی ساعت ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ می‌باشد.
لذا خواهشمند است داوطلبان گرامی در ساعت مقرر به سایت مراجعه و کارت خود را دریافت نمایند.
هرگونه تغییر در برنامه صدور کارت و برگزاری آزمون از طریق همین سامانه اطلاع رسانی خواهد شد.


19 اردیبهشت 1400 – زمان برگزاری آزمون استخدام شرکت پتروشیمی بندر امام

به اطلاع داوطلبان محترم شرکت کننده در آزمون استخدامی پتروشیمی بندرامام می رساند برگزاری آزمون در روز پنجشنبه 30 اردیبهشت ماه سال جاری برنامه ریزی شده و ان شاءالله با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا خواهد شد.

تاریخ صدور و دریافت کارت ورود به جلسه؛ روز شنبه 25 اردیبهشت ماه از طریق همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

بدیهی است با توجه به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و احراز شرایط مطلوب در مراکز برگزاری آزمون؛ هر گونه تغییر در تاریخ های فوق صرفا از طریق همین سامانه اطلاع رسانی شده و معتبر خواهد بود.


16 فروردین 1400 – اطلاعیه لغو آزمون استخدام شرکت پتروشیمی بندر امام

به اطلاع داوطلبان محترم شرکت کننده در آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام می رساند علی رغم هماهنگی های بعمل آمده و آماده سازی مراکز برگزاری ازمون ؛ متاسفانه به دلیل اینکه شهرهای تهران و شیراز از حوزه های برگزاری آزمون توسط ستاد ملی مقابله با کرونا،  در وضعیت قرمز اعلام گردیده بنابراین به منظور رعایت بهداشت عمومی و حفظ سلامت جامعه و شرکت کنندگان  و مطابق اعلامیه مندرج در  اطلاعیه شماره ۱۱ برگزاری آزمون در روز پنج شنبه نوزدهم فروردین ملغی اعلام میگردد.

برنامه و تاریخ جدید آزمون متعاقبا و در همین سایت و به محض بهبود شرایط و خروج تمام مراکز ازمون از وضعیت قرمز اطلاع رسانی خواهد شد.

لذا توصیه می نماید متقاضیان محترم با مراجعه مکرر به همین سایت  از اطلاعیه های بعدی آگاه و در جریان برنامه جدید قرار بگیرند.

لازم به ذکر است هرگونه تغییر در برنامه صرفاً از طریق همین سایت، اطلاع‌رسانی و مبنای عمل می‌باشد.


16 فروردین 1400 – زمان دریافت کارت آزمون استخدام شرکت پتروشیمی بندر امام

به اطلاع داوطلبان محترم شرکت‌کننده در آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی بندرامام می‌رساند کارت ورود به جلسه آزمون، روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ از طریق همین سایت ارائه و داوطلبان نیز می‌‌بایست کارت خود را حداکثر تا پایان ساعت اداری روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ دریافت و ضروری است نسخه چاپی آن را اخذ و در روز آزمون به همراه داشته باشند.

لازم به ذکر است آزمون مذکور در روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ در دو نوبت صبح یا عصر(رسته های شغلی بهره برداری سایت، تعمیرات برق، بهره برداری نیروگاه و تعمیرات ابزار دقیق در نوبت صبح و سایر رسته های شغلی در نوبت عصر) با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در محل و زمان مندرج در کارت ورود به جلسه برگزار خواهد شد.

تذکر۱: در صورتیکه وضعیت هریک از شهرهای محل برگزاری آزمون تا ساعت ۱۵ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ توسط ستاد ملی مقابله با کرونا قرمز اعلام گردد به منظور رعایت بهداشت و حفظ سلامت جامعه و شرکت کنندگان، با درج اطلاعیه در همین سایت، برگزاری آزمون در کلیه شهرهای محل برگزاری ، ملغی و در اطلاعیه‌های بعدی برنامه و تغییرات زمان و محل برگزاری آزمون اعلام خواهد شد.

تذکر۲: هرگونه تغییر در برنامه صرفاً از طریق همین سایت، اطلاع‌رسانی و مبنای عمل می‌باشد.


14 فروردین 1400 – اعلام زمان برگزاری آزمون استخدام شرکت پتروشیمی بندر امام

به اطلاع داوطلبان محترم شرکت کننده در آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی بندرامام می رساند پیرو اطلاعیه شماره ۹ و لزوم بررسی شرایط مطلوب و اعلام نظر جهت برگزاری آزمون توسط ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، زمان دریافت کارت ورود به جلسه و تاریخ آزمون در تاریخ ۱۶ فروردین ماه سال جاری اعلام میگردد.
همچنین تاکید می نماید؛ هر گونه تغییر احتمالی در زمان برگزاری و یا ارائه کارت؛  صرفا از طریق این سامانه اطلاع رسانی شده و معتبر خواهد بود.


۹ اسفند ۹۹ _ اطلاعیه تعویق زمان برگزاری آزمون استخدام شرکت پتروشیمی بندر امام

کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ با توجه به مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و اعمال محدودیت‌ها در اکثر شهرهای استان خوزستان و به ویژه به منظور رعایت سلامت و بهداشت هرچه بیشتر داوطلبان و جامعه، آزمون مذکور در روز پنج‌شنبه تاریخ 99/12/14 برگزار نمی‌گردد و درصورت وجود شرایط مطلوب روز پنج‌شنبه مورخ 1400/01/19 برنامه‌ریزی و برگزار خواهد شد.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه نیز، از تاریخ 15 لغایت 17 فروردین ماه سال 1400 برنامه‌ریزی و ارائه خواهد شد.


25 بهمن 99 – تعویق آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی بندرامام

به اطلاع داوطلبان محترم  شرکت‌کننده در آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی بندرامام می رساند باتوجه به مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و اعمال محدودیت ها در اکثر شهرهای استان خوزستان و به ویژه به منظور رعایت سلامت و بهداشت هرچه بیشتر داوطلبان و جامعه ، آزمون مذکور در روز جمعه مورخ ۱ اسفندماه ۱۳۹۹برگزار نمی‌گردد و درصورت وجود شرایط مطلوب روز پنج شنبه مورخ ۱۴ اسفندماه ۱۳۹۹برنامه‌‌ریزی و برگزار خواهد شد.

ضمنا پیرو تغییر اعلامی؛ زمان دریافت کارت ورود به جلسه نیز، از تاریخ ۹ لغایت ۱۱ اسفند ماه سال جاری برنامه‌ریزی و ارائه خواهد شد.

همچنین تاکید می‌نماید؛ هر تغییر احتمالی در زمان برگزاری و یا ارائه کارت؛  صرفا از طریق این سامانه اطلاع‌رسانی شده و معتبر خواهد بود.


14 بهمن 99 – تمدید مهلت ویرایش اطلاعات آزمون

به اطلاع آن دسته از ثبت نام کنندگان محترمی که تاکنون نسبت به ویرایش اطلاعات خود و انتخاب محل حوزه امتحانی اقدام ننموده اند می‌رساند مهلت ویرایش اطلاعات تا روز سه شنبه تاریخ 1399/11/14 ساعت 12 شب تمدید شد و در صورت عدم انتخاب محل حوزه امتحانی خود در زمان اعلام شده، محل حوزه امتحانی افراد مذکور در کمیته آزمون بر اساس استان محل سکونت انتخاب خواهد شد.

جهت ویرایش اطلاعات اینجا کلیک نمایید


11 بهمن 99 – تعیین حوزه های امتحانی آزمون استخدام شرکت پتروشیمی بندر امام

به اطلاع آن دسته از ثبت نام کنندگان محترمی که تاکنون نسبت به ویرایش اطلاعات خود و انتخاب محل حوزه امتحانی اقدام ننموده اند می‌رساند حداکثر مهلت ویرایش اطلاعات تا روز شنبه تاریخ 1399/11/11 ساعت 12 شب می‌باشد و در صورت انتخاب نداشتن محل حوزه امتحانی خود در زمان اعلام شده، محل حوزه امتحانی افراد مذکور در کمیته آزمون بر اساس استان ثبت نام کننده انتخاب خواهد شد.


۹ بهمن ۹۹ – اعلام حوزه های امتحانی آزمون استخدام شرکت پتروشیمی بندر امام

به اطلاع کلیه داوطلبان می رساند با توجه به جلسه کمیته آزمون شرکت پتروشیمی بندرامام در تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ مقرر شد با توجه به تعداد ثبت نام کنندگان و انتخاب محلهای آزمون شهرهای نهایی آزمون به شرح زیر باشد.

متقاضیان میتوانند با توجه به بعد مسافتی خود یکی از مکانهای مربوطه را انتخاب نمایند، زمان ویرایش اطلاعات تا روز جمعه تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۱۰ ساعت ۲۴ تمدید میشود.

مکانهای برگزاری آزمون:

۱- ماهشهر

۲- اهواز

۳- تهران

۴- شیراز


۷ بهمن ۹۹ – اطلاعیه ویرایش حوزه های امتحانی آزمون استخدام شرکت پتروشیمی بندر امام

به اطلاع ثبت نام کنندگان محترم می‌رساند حوزه امتحانی خود را در زمان ویرایش اطلاعات مطابق توصیه زیر تکمیل نمایند.

۱- به ساکنین استان‌های تهران، قم، البرز، قزوین، زنجان، سمنان، گلستان، گیلان، مازندران، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی توصیه می‌گردد شهر تهران را به عنوان محل آزمون انتخاب نمایند.

۲- به ساکنین استان‌های مرکزی، لرستان، کردستان، کرمانشاه، ایلام و اصفهان توصیه می‌گردد شهر اراک را به عنوان محل آزمون انتخاب نمایند.

۳- به ساکنین استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و شهر بهبهان توصیه می‌گردد شهر بهبهان را به عنوان محل آزمون انتخاب نمایند.

۴- به ساکنین استان‌های فارس، بوشهر، هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان و یزد توصیه می‌گردد شهر شیراز را به عنوان محل آزمون انتخاب نمایند.

۵- در استان خوزستان به ساکنین شهرهای ماهشهر، هندیجان، خرمشهر، آبادان و شادگان توصیه می‌گردد شهر ماهشهر را به عنوان محل آزمون انتخاب نموده و بقیه شهرهای استان ( به غیر از بهبهان ) شهر اهواز را انتخاب نمایند.


24 دی 99 – اطلاعیه حوزه های برگزاری آزمون استخدام شرکت پتروشیمی بندر امام

به اطلاع داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی بندرامام می‌رساند در صورتیکه در پایان دوره‌ی ثبت نام آمار داوطلبان در هریک از استان‌ها به تعداد کافی رسیده و از جهت محدودیت های پیشگیری از انتشار بیماری کرونا شرایط لازم فراهم گردد، مرکز آن استان به حوزه‌های فعلی اضافه خواهد گردید.


با استعانت از خداوند متعال و با راهبرد توسعه کیفیت و کمیت تولید محصولات پتروشیمی و کمک به خودکفایی ایران اسلامی؛ شرکت پتروشیمی بندر امام، واقع در استان خوزستان، منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر، در نظر دارد نیروی انسانی مورد نیاز خود را از بین متقاضیان واجد شرایط سراسر کشور، پس از کسب موفقیت در آزمون های کتبی (عمومی و تخصصی)، مصاحبه تخصصی- رفتاری و اخذ نتایج معاینات پزشکی، مطابق با قوانین و مقررات کار و تأمین اجتماعی (مقررات اداره کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر) و بر اساس شرایط ذکر شده در این آگهی و دفترچه راهنما دعوت به همکاری نماید.
ثبت نام در آزمون 1399/10/23 تا 1399/11/04 می باشد.

برنامه زمان بندی برگزاری آزمون

برنامه زمان بندی برگزاری آزمون برنامه زمان بندی ثبت نام و برگزاری آزمون براساس جدول شماره 1 می باشد.

عنوان برنامه‌ زمان‌بندی
ثبت نام در سامانه و اخذ شماره پرونده 1399/10/23 تا 1399/11/04
 ویرایش اطلاعات 1399/11/05 تا 1399/11/08
مراجعه به سایت و دریافت کارت ورود به جلسه 1399/11/25 تا 1399/11/27
برگزاری آزمون کتبی 1399/12/01

در صورت تغییر زمان بندی برگزاری آزمون، مراتب از طریق سایت آزمون اطلاع رسانی خواهد شد.
• مکان، ساعت و محل برگزاری آزمون (در بندرماهشهر، اهواز و تهران) در زمان دریافت کارت ورود به جلسه و از طریق سامانه فوق الذکر اعلام خواهد شد.
تبصره: الزم به ذکر است با توجه به شیوع ویروس کرونا، در صورت تغییر در محل و یا تاریخ برگزاری آزمون، مراتب در کارت ورود به جلسه و همچنین از طریق سامانه ثبت نام، اطلاع رسانی خواهد شد .

جدول نیروی انسانی مورد نیاز

نیازمندیهای نیروی انسانی شرکت براساس جدول شماره 2 می باشد.

جدول شماره 2 : نیازمندیهای نیروی انسانی

ردیف گروه مشاغل مقطع تحصیلی حداقل معدل رشته تحصیلی گرایش
(براساس نیازمندی)
تعداد مورد نیاز پذیرش
مرد زن
1 بهره برداری سایت کارشناسی 13/50 مهندسی شیمی،
مهندسی پلیمر،
مهندسی نفت
کلیه گرایش ها (به استثنای صنایع
غذایی، بیوتکنولوژی، محیط زیست،
زیست پزشکی، داروسازی)
289 *
2 تعمیرات مکانیک کارشناسی 13/50 مهندسی مکانیک طراحی جامدات،
حرارت و سیالات
10 * *
کارشناسی ارشد 15
3 تعمیرات برق کارشناسی 13/50 مهندسی برق قدرت 5 * *
کارشناسی ارشد 15
4 بهره برداری نیروگاه کارشناسی 13/50 مهندسی برق قدرت 14 *
کارشناسی ارشد 15
5 تعمیرات ابزار دقیق کارشناسی 13/50 مهندسی برق، مهندسی کنترل و
ابزاردقیق
الکترونیک،
ابزاردقیق،
کنترل
10 * *
کارشناسی ارشد 15
6 فناوری اطلاعات کارشناسی 13/50 مهندسی کامپیوتر نرم افزار،
شبکه های کامپیوتر
4 * *
کارشناسی ارشد 15
7 آزمایشگاه کارشناسی 13/50 شیمی کاربردی، محض، معدنی، شیمی
فیزیک، آلی، کاتالیست، تجزیه
2 * *
کارشناسی ارشد 15
8 مالی کارشناسی 13/50 حسابداری،
مدیریت مالی
حسابداری ،
مدیریت مالی،
مهندسی مالی
3 * *
کارشناسی ارشد 15
9 برنامه ریزی تعمیرات کارشناسی 13/50 مهندسی صنایع صنایع، سیستم و بهره وری، برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها، بهینه سازی سیستمها، تکنولوژی صنعتی، مدیریت مهندسی، تولید صنعتی، کیفیت و بهره وری 5 * *
کارشناسی ارشد 15
10 منابع انسانی کارشناسی 13/50 مدیریت (دولتی،
اجرایی، استراتژی/
MBA)
منابع انسانی، رفتارسازمانی ،دولتی (*صرفاً گرایش های ذکر شده مجاز به ثبت نام می باشند) 3 * *
کارشناسی ارشد 15
11 بازرگانی کارشناسی 13/50 مدیریت بازرگانی،
مدیریت صنعتی
کلیه گرایش ها 3 * *
کارشناسی ارشد 15
12 حقوق کارشناسی 13/50 حقوق حقوق قضایی، حقوق تجارت، حقوق
بین الملل، جزا و جرم شناسی
2 * *
کارشناسی ارشد 15

تبصر ه 1 : برای رشته های تحصیلی مورد نیاز ذکر شده در جدول شماره 2، مدارک تحصیلی متقاضیانی که عنوان رشته تحصیلی آنها، بدون گرایش در دانشنامه یا گواهینامه موقت ذکر شده (به استثنای ردیف 10) قابل پذیرش می باشد.
تبصره 2 :متقاضیانی که براساس نیازمندی های اعالم شده با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد، در آزمون ثبتنام می نمایند، ضروریست درصورت ورود به مرحله مصاحبه تخصصی – رفتاری، اصل و تصویر مدرک تحصیلی مقطع کارشناسی خود را به همراه سایر مدارک مورد نیاز ارایه نمایند.
تبصره 3 : برای دارندگان مدارک تحصیلی دانشگاهی )به استثنای دوره های مجازی و پردیس خودگردان( از دانشگاههای صنعتی شریف ، صنعتی امیرکبیر، علم و صنعت، تهران، صنعتی اصفهان، صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، عالمه طباطبایی، تربیت مدرس ، شهید بهشتی، شهید چمران اهواز، فردوسی مشهد ، شیراز، تبریز و نفت، یک نمره تقلیل در حداقل معدل کل، جهت ثبت نام مورد پذیرش می باشد.

شرایط عمومی 

متقاضیان ثبت نام در آزمون میبایست شرایط عمومی زیر را دارا باشند.
1 .تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران؛
2 .التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران؛
3 .اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی؛
4 .داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمانی و روانشناختی با تأیید پزشک متخصص طب کار؛
5 .عدم سوء پیشینه و سابقه محکومیت کیفری؛
6 .عدم اعتیاد به مصرف مواد مخدر؛
7 .عدم اشتغال به کار به صورت رسمی، پیمانی و یا آزمایشی در سازمانهای دولتی و همچنین نداشتن تعهد خدمتی در سایر شرکت ها و سازمان ها؛
تبصره: چنانچه در هر مرحله از فرایند آزمون، مکاتبه ای از طرف شرکت ها و سازمانهای ذیربط مبنی بر دارا بودن تعهد خدمتی متقاضی شرکت در آزمون مطرح گردد، از ادامه روند ارزیابی و بکارگیری متقاضی ممانعت به عمل خواهد آمد.
8 .عدم پذیرش و اشتغال بکار از طریق آزمون های استخدامی قبلی شرکت های تابعه صنایع پتروشیمی خلیج فارس ؛
9 .دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه یا داشتن کارت معافیت دایم غیرپزشکی برای متقاضیان مرد؛
تبصره 1 :تاریخ ترخیص از خدمت وظیفه و یا صدور کارت معافیت دایم غیر پزشکی باید حداکثر تا تاریخ 1399/11/04 (آخرین روز ثبت نام) باشد.
تبصره 2 :متقاضیانی که از طریق بنیاد ملی نخبگان در حال گذراندن خدمت نظام وظیفه می باشند، براساس ضوابط مربوطه و با ارایه مکاتبه رسمی از بنیاد ملی نخبگان، ثبت نام آنها در آزمون امکانپذیر می باشد. این گروه از متقاضیان در صورت پذیرش در مرحله آزمون کتبی ، در صورتی می توانند در آزمون مصاحبه تخصصی – رفتاری شرکت نمایند که کارت پایان خدمت نظام وظیفه خود را در این مرحله ارایه نموده و یا به صورت مکتوب متعهد شوند کارت پایان خدمت خود را حداکثر 45 روز پس از تاریخ برگزاری آزمون کتبی به مجری آزمون ارایه نمایند.
10 .دارا بودن حداکثر 33 سال سن (متولدین 23/ 10/ 1366 به بعد) برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی و حداکثر 35 سال سن (متولدین 23/10 /1364 به بعد) برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد (تا تاریخ 23/ 10/ 1399 اولین روز ثبت نام ).
تبصره: حداکثر سن اعلام شده، برای تمامی مقاطع تحصیلی با احتساب خدمت نظام وظیفه منظور گردیده است.
11 .دارا بودن دانشنامه یا گواهینامه موقت فراغت از تحصیل مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای کلیه متقاضیان مقاطع مختلف دانشگاهی، بدون ذکر کلمه معادل و ارزش استخدامی؛
تبصره 1 :تاریخ فراغت از تحصیل داوطلبان می بایست حداکثر تا تاریخ 04/ 11/ 1399( آخرین روز ثبت نام) باشد.
تبصره 2 :آخرین مدرک تحصیلی ارایه شده در زمان ثبت نام ملاک استخدام خواهد بود و شرکت هیچ گونه تعهدی نسبت به پذیرش و تعدیل مدارک تحصیلی بالاتر در طول دوران خدمت کارکنان را ندارد.
بدیهی است در صورتیکه متقاضیان استخدام، قبل از ثبت نام، مدارک تحصیلی بالاتری نسبت به مدرک ثبت شده در آزمون را داشته باشند، مدارک تحصیلی مورد نظر تحت هیچ شرایطی قابل پذیرش نمی باشد.
تبصره 3 :دانشنامه تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور می بایست به تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسیده باشد.

امتیازات ویژه

5-1 .امتیاز متقاضیان بومی
برای متقاضیان بومی براساس جدول شماره 3 امتیاز ویژه منظور خواهد شد.

جدول شماره 3: امتیاز متقاضیان بومی

ردیف متقاضیان بومی امتیاز ویژه (ضریب امتیاز)
1 شهرستان بندر ماهشهر و بخش مرکزی، بندر امام خمینی (سربندر)، چمران 1/4
2 سایر شهرستان های استان خوزستان 1/15

1 .امتیاز تخصیص داده شده به متقاضیان بومی صرفاً در مرحله آزمون کتبی (با ثبت اطلاعات بومی در سامانه الکترونیکی براساس مستندات موثق توسط متقاضی) منظور خواهد شد.
2 .بومی به متقاضیانی اطلاق میشود که حداقل دارای یکی از شرایط زیر باشند :
الف. محل تولد متقاضی، یکی از شهرستانهای استان خوزستان باشد .
ب. محل صدور شناسنامه متقاضی، یکی از شهرستانهای استان خوزستان باشد .
پ. متقاضیانی که محل اخذ مدرک تحصیلی مقطع دیپلم آنها یکی از شهرستان های استان خوزستان باشد.
ملاک شناسایی شهرستانهای مورد اشاره؛ بر اساس آخرین تقسیمات جغرافیایی کشور میباشد.
5-2 .سهمیه خانواد هه ای معظم شهدا و ایثارگران
خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در کلیه رشته های شغلی مورد نیاز به شرح زیر از سهمیه ویژه برخوردار خواهند شد:
1 -بیست و پنج درصداز ظرفیت استخدامی به خانواده های معظم شاهد، جانبازان و آزادگان، همسر و فرزندان شهدا، همسر و فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر، همسر و فرزندان آزادگان دارای یک سال و بالای یک سال اسارت، خواهر و برادر شهید تخصیص می یابد.
2 -پنج درصد از ظرفیت استخدامی به رزمندگان با سابقه حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها، همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان کمتر از بیست و پنج درصد و آزادگان کمتر از یکسال اسارت تخصیص می یابد.
تبصره 1 :جهت استفاده از امتیاز تخصیص داده شده برای خانوادههای معظم شهدا و ایثارگران ارائه کد ایثارگری و یا تأییدیه از بنیاد شهید و امور ایثارگران الزامی است.
تبصره 2 :جهت استفاده از سهمیه برای رزمندگان با سابقه حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها، ارایه مدرک معتبر از سازمان ها و نهادهای ذیربط مورد تأیید ستاد کل نیروهای مسلح در سطح شهرستان الزامی می باشد.

مراحل آزمون

مراحل برگزاری آزمون به شرح زیر می باشد:
1 .این آزمون در دو مرحله برای گروه مشاغل مورد نیاز برگزار خواهد شد . در مرحله اول شرکت کنندگان از طریق آزمون کتبی عمومی و تخصصی مورد سنجش قرار می گیرند و براساس نتایج مرحله اول آزمون 2/5 برابر ظرفیت نیروی انسانی مورد نیاز در هر گروه شغلی به مرحله دوم جهت مصاحبه تخصصی- رفتاری دعوت خواهند شد و پس از انجام مصاحبه تخصصی – رفتاری متناسب با ظرفیت مورد نیاز، دارندگان بالاترین نمرات جهت انجام سایر مراحل اداری دعوت می گردند ، بدیهی است اسامی نفرات اعلام شده در این مرحله به منزله پذیرش قطعی محسوب نمیگردد؛
2 .در آزمون کتبی به هر یک از داوطلبان، یک دفترچه حاوی سوال های عمومی و تخصصی داده خواهد شد ؛
3 .کلیه دروس آزمون عمومی و تخصصی به صورت چهارگزینه ای می باشند.
ضمناً به ازای هر پاسخ غلط، یک سوم نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد ؛
4 .نمره کل آزمون کتبی بر اساس 50 درصد نمره آزمون عمومی و 50 درصد نمره آزمون تخصصی محاسبه می گردد؛
5 .محاسبه نمره نهایی هر داوطلب با درنظر گرفتن ضریب 60 درصد برای مرحله آزمون کتبی (عمومی، تخصصی) و ضریب 40 درصد برای مرحله مصاحبه تخصصی – رفتاری صورت می پذیرد؛

مواد آزمون

مواد آزمون کتبی (عمومی و تخصصی) براساس توضیحات ارایه شده در زیر می باشد:

7-1 .مواد آزمون کتبی عمومی مواد آزمون کتبی عمومی برای هریک از گروه های شغلی به شرح جدول شماره 4 می باشد :

جدول شماره 2: مواد آزمون کتبی عمومی

عنوان  ضریب
زبان و ادبیات فارسی 1
مهارتهای هفتگانه فناوری اطلاعات (ICDL) 1/5
زبان انگلیسی عمومی 1
هوش و توانمندیهای ذهنی 2

7-2 .مواد آزمون کتبی تخصصی
مواد آزمون کتبی تخصصی برای هریک از گروه های شغلی مورد نیاز به شرح جدول شماره 5 می باشد:

جدول شماره 5: مواد آزمون کتبی تخصصی

ردیف گروه مشاغل مواد آزمون
1 بهره برداری سایت انتقال حرارت، انتقال جرم و عملیات واحد، مکانیک سیالات، ترمودینامیک، سینتیک و طراحی راکتور
2 تعمیرات مکانیک حرارت و سیالات، دینامیک و ارتعاشات، استاتیک و مقاومت مصالح، ترمودینامیک
3 تعمیرات برق/ بهره برداری نیروگاه ماشین های الکتریکی، سیستم های کنترل خطی، بررسی سیستم های قدرت، مدارهای الکتریکی، الکترومغناطیس
4 تعمیرات ابزار دقیق الکترونیک، سیستم های کنترل خطی، مدارهای الکتریکی، سیگنال ها و سیستم ها، الکترومغناطیس
5 فناوری اطلاعات ساختمان داده و الگوریتم، سیستم عامل، شبکه های کامپیوتری، مدارهای منطقی، نظریه زبان ها
6 آزمایشگاه شیمی تجزیه، شیمی فیزیک، شیمی آلی، شیمی معدنی
7 مالی حسابداری مالی، حسابداری صنعتی، اصول تنظیم و کنترل بودجه، ریاضی و آمار، حسابرسی
8 برنامه ریزی تعمیرات کنترل پروژه، آمار و احتمال، اقتصاد مهندسی، مبانی سازمان و مدیریت، تحقیق در عملیات
9 منابع انسانی مبانی سازمان و مدیریت، مدیریت منابع انسانی، قانون کار، روانشناسی کار، مدیریت رفتار سازمانی
10 بازرگانی بازاریابی، اقتصاد خرد و کلان، اینکوترمز (2020)، بازرگانی بین الملل، مبانی سازمان و مدیریت، سیستم های خرید و انبارداری
11 حقوق حقوق اساسی، حقوق جزا (عمومی و خصوصی)، حقوق بین الملل (عمومی و خصوصی)، حقوق تجارت، حقوق کار، حقوق مدنی

تمامی دروس تخصصی دارای ضریب یک می باشند.

مراحل ثبت نام

مراحل ثبت نام در آزمون به شرح زیر می باشد.
1 .مراجعه به وب سایت آزمون
2.تکمیل فرم تقاضانامه الکترونیکی در سامانه ذکرشده در بند یک؛
3 .بارگذاری عکس 4×3 پرسنلی با زمینه سفید یا روشن؛
نکته 1 : عکس پرسنلی به صورت تمام رخ، بدون عینک، کراوات و کاله گیس باشد ؛
نکته 2 : عکس پرسنلی جدید بوده، در صورت هرگونه تغییر ظاهری و یا عمل جراحی منجر به تغییر در چهره به هر شکل ممکن، داوطلب می بایست نسبت به تهیه عکس جدید اقدام نماید ؛
نکته 3 :عکس پرسنلی خواهران، با مقنعه و با رعایت حجاب کامل به شکلی که تمام صورت مشخص باشد ؛
4 .بارگذاری تصویر تمام صفحات شناسنامه؛
5 .بارگذاری تصویر کارت ملی؛
6 .بارگذاری تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دایم غیر پزشکی؛
7 .بارگذاری تصویر آخرین مدرک تحصیلی ؛

نحوه پرداخت وجه ثبت نام

داوطلبان در صورت دارا بودن شرایط الازم می توانند از ساعت 8 صبح روز سه شنبه 23/ 10/ 1399 تا ساعت 24 روز شنبه 04 /1399/11 جهت ثبت نام به سایت آزمون مراجعه و پس از بارگذاری، کنترل اطلاعات و واریز آنلاین مبلغ 300.000 (سیصد هزار) ریال به عنوان هزینه ثبت نام، نسبت به اخذ شماره پرونده و دریافت نسخه چاپی اقدام نمایند .

موارد کلیدی مرتبط با ثبت نام و برگزاری آزمون

1 .زمان دریافت اینترنتی کارت ورود به جلسه ازطریق سامانه ثبت نام در آزمون از روز شنبه 1399/11/25 تا روز دوشنبه 1399/11/27 می باشد.
2 .جهت جلوگیری از اتلااف وقت در هنگام ثبت نام، تصویر مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام را تهیه نموده و همچنین جهت واریز وجه ثبت نام از اطالعات مربوط به رمز پویا (اینترنتی) و cvv2 کارت بانکی و همچنین فعال بودن امکان خرید اینترنتی کارت بانکی خود اطمینان حاصل فرمایید.
3 .ثبت نام زمانی تکمیل می شود که شماره پرونده از طریق سامانه به متقاضی اعلام گردد.
4 .مسئولیت صحت ثبت اطلاعات در سامانه اینترنتی به عهده شخص متقاضی می باشد. بدیهی است چنانچه مغایرتی در مندرجات مدارک ارایه شده با شرایط آگهی و دفترچه راهنمای آزمون وجود داشته باشد از ادامه مراحل جذب متقاضی در هر مرحله جلوگیری به عمل خواهد آمد و متقاضی حق هیچ گونه اعتراضی را نخواهد داشت.
نکته: به طور مکرر مشاهده گردیده افرادی که ثبت نام خود را از طریق کافی نت و یا از طریق شخص ثالث انجام می دهند ، در ورود اطلاعات و صحت آن دچار مشکل شده و در فرآیند شرکت داوطلب در آزمون اختالل جدی به وجود می آید . لذا ضروریست است در هنگام ثبت نام از ورود صحیح و کامل کلیه اطلاعات مورد نیاز مطابق با مشخصات فردی، اطمینان حاصل گردد.
5 .همراه داشتن کارت ورود به جلسه و شناسنامه (کارت ملی) در روز برگزاری آزمون ضروری می باشد .
6 .داوطلبان می بایست پس از اخذ کارت ورود به جلسه آزمون از طریق سامانه، نسبت به کنترل صحت مشخصات فردی، محل تولد و صدور شناسنامه، مدرک تحصیلی، معدل، سهمیه ایثارگری، شماره داوطلبی، شماره صندلی ، ساعت و محل برگزاری آزمون اطمینان حاصل نمایند.
7 .به مدارک ناقص، مبهم، مخدوش یا ناخوانا ترتیب اثر داده نخواهد شد.

تذکرات مهم

با توجه به اینکه صحت اطلاعات و مدارک ارایه شده متقاضیان شرکت در آزمون طی چند مرحله مورد ارزیابی قرار می گیرد، لذا توجه به موارد زیر الزامی است.
1 .ثبت نام متقاضیان صرفاً از طریق سایت مذکور و به صورت اینترنتی بوده و نیازی به ارسال فیزیکی مدارک در این مرحله نمی باشد.
2 .ثبت نام در آزمون صرفاً اینترنتی و براساس آگهی و دفترچه راهنمای آزمون مندرج در سامانه ثبت نام انجام خواهد شد .
3 .جذب نیروی انسانی در شرکت بر اساس موفقیت متقاضیان در تمامی مراحل استخدامی مشتمل بر آزمون کتبی (عمومی و تخصصی)، مصاحبه تخصصی – رفتاری و معاینات پزشکی طب کار و … متناسب با برنامه های اجرایی شرکت می باشد و چنانچه متقاضیان در هر یک از مراحل فوق شرایط لازم را کسب ننمایند، موضوع ادامه مراحل استخدامی آنان منتفی خواهد گردید.
4 .دریافت مدارک و اعلام نتایج در مرحله آزمون کتبی به منزله پذیرش نهایی داوطلب تلقی نخواهد شد و شرکت نسبت به انتخاب نیروهای مورد نیاز خود، پس از موفقیت در تمامی مراحل آزمون و انجام مراحل اداری اقدام خواهد نمود.
5 .پذیرفته شدگان مکلف هستند، از تاریخی که شرکت اعلام خواهد نمود، در مراکز آموزشی و صنعتی به عنوان کارآموز/کارورز در منطقه ماهشهر حضور داشته باشند.
6 .مدت زمان کارآموزی/ کارورزی حداقل 6 ماه خواهد بود.
7 .در طول دوره کارآموزی و کارورزی امکانات خوابگاهی به صورت مجردی ارایه خواهد شد.
8 .حضور پذیرفته شدگان در مراکز کارآموزی و کارورزی براساس برنامه زمان بندی تعیین شده شرکت به صورت شبانه روزی می باشد.
9 .در مدت زمان کارآموزی و کارورزی حداقل حقوق و دستمزد مصوب شورای عالی کار به کارآموزان پرداخت خواهد شد و هیچ گونه مزایای دیگری اعم از حق ماموریت، حق جذب و مزایای جغرافیایی به داوطلب پرداخت نمی گردد.
10 .محل کار کلیه پذیرفته شدگان واجد شرایط بعد از گذ راندن موفقیت آمیز دوره های کارآموزی و کارورزی، شرکت پتروشیمی بندرامام واقع در استان خوزستان، شهرستان بندر ماهشهر، منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی خواهد بود.
11 .برنامه کاری تمامی نیروها پس از اتمام دوره کارآموزی و کارورزی بصورت ساکن – شاغل میباشد و شرکت هیچ گونه تعهدی جهت تامین مسکن و ارایه تسهیلات ودیعه مسکن را نخواهد داشت.
12 .قرارداد کار پذیرفته شدگان نهایی در چارچوب قوانین و مقررات کار و تامین اجتماعی (مقررات کار و اشتغال منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی) خواهد بود.
13 .پذیرفته شدگان آزمون مکلف می باشند قبل از شروع فرایند کارآموزی، نسبت به ارایه تعهد نامه محضری مبنی بر حداقل پنج سال خدمت در شرکت (به شرط تمدید قرارداد سالانه) اقدام نمایند .
14 .بکارگیری و جذب پذیرفته شدگان آزمون مشروط به گذراندن موفقیت آمیز دوره کارآموزی و کارورزی خواهد بود.
15 .پس از جذب و بکارگیری افراد واجد شرایط، ارایه سرویس ایاب و ذهاب صرفاً در مراکز تعیین شده شرکت در منطقه ماهشهر امکانپذیر خواهد بود.
16 .با توجه به اینکه اصالت مدارک ارایه شده توسط شرکت استعلام خواهد شد، چنانچه در هر مرحله از رسیدگی، عدم صحت و اعتبار مدارک برای شرکت محرز گردد، در همان مقطع از ادامه همکاری افراد مورد نظر ممانعت به عمل خواهد آمد و مسئولیت این مورد بدون حق هرگونه اعتراض به عهده فرد متقاضی می باشد و شرکت در خصوص مطالبه خسارات وارده اقدام خواهد نمود.
17 .کلیه مراحل اجرایی آزمون با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می گردد.
18 .هرگونه اطالعیه و تغییر درخصوص موارد مرتبط با آزمون صرفاً از طریق سایت آزمون اطلاع رسانی خواهد شد، لذا ضروریست متقاضیان شرکت کننده در آزمون اطلاعات مورد نظر را با مراجعه مکرر به سامانه، از طریق سایت مذکور دریافت نمایند .
9 .ثبت نام متقاضیان در آزمون به منزله پذیرش کلیه مفاد آگهی آزمون ، ضوابط، مقررات و دستورالعمل های شرکت می باشد و حق هرگونه ادعایی درخصوص عدم اطلاع از مفاد آگهی و دفترچه راهنمای آزمون از متقاضی سلب می گردد.
20 .متقاضیان می توانند در صورت داشتن هر گونه سوال از ساعت 9 صبح الی 15 عصر در روزهای غیر تعطیل با شماره تلفن های 17-64545516 -021 تماس حاصل فرمایند و یا در تمام ساعات شبانه روز سوالات خود را به آدرس پست الکترونیکی mahchpe@aut.ac.ir ارسال نمایند.

جهت ثبت نام اینجا کلیک نمایید

جهت دانلود دفترچه راهنمای آزمون (PDF) اینجا کلیک نمایید

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام سراسری

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.