استخدام غیربومی‌ها در شرکت کشت و صنعت نیشکر سلمان فارسی کذب است

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

استخدام غیربومی‌ها در شرکت کشت و صنعت نیشکر سلمان فارسی کذب است

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر سلمان فارسی گفت: تمامی نیروهای به کار گرفته‌شده در کشت و صنعت سلمان فارسی، بومی و از ساکنان روستاهای اطراف کشت و صنعت همچنین شهرستان‌های شادگان، کارون و اهواز هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، گودرز سلطانی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تجمع امروز عده‌ای از جوانان شهرستان کارون در مقابل کشت و صنعت نیشکر سلمان فارسی در اعتراض به استخدام نیروهای غیربومی در این شرکت، گفت: تمامی نیروهای به کار گرفته‌شده در کشت و صنعت سلمان فارسی، بومی و از ساکنان روستاهای اطراف کشت و صنعت همچنین شهرستان‌های شادگان، کارون و اهواز هستند.

وی افزود: اسناد استخدام افراد بومی در این شرکت موجود بوده و ادعاهای طرح‌شده درباره استخدام نیروهای غیربومی در این شرکت کذب است.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر سلمان فارسی بیان کرد: استراتژی شرکت توسعه نیشکر در خصوص اشتغال، در اولویت نخست تأمین نیروی انسانی از روستاهای حاشیه طرح و در اولویت دوم از شهرهای هم‌جوار و در گام سوم تأمین نیروی انسانی از کل استان خوزستان است.

وی گفت: در حال حاضر روستاییان هم‌جوار طرح، حلقه تکمیل‌کننده مکانیزاسیون بخش کشاورزی شرکت محسوب شده و علاوه بر نیروهای شاغل روستایی، پیمانکاران روستایی، مهم‌ترین حلقه تأمین‌کننده نیروی انسانی فصلی شرکت هستند و در کنار این شرکت، مجموعه عملیات کشاورزی را تکمیل می‌کنند.

سلطانی در اشاره به وضعیت اشتغال در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی آن عنوان کرد: درمجموع حدود 18 هزار و 800 نفر در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در حال فعالیت هستند که از این تعداد 99.6 درصد نیروهای بومی و 4 دهم درصد را نیروهای غیربومی تشکیل می‌دهند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار