استخدام وزارت علوم،تحقیقات و فناوری سال ۹۴

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام سراسری

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی مرکز مطالعات و همکاری‌های علمی بین‌المللی در سال ۱۳۹۴ می‌رساند، ثبت نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی:www.sanjesh.org از روز سه‌شنبه مورخ ۹۴/۴/۲ آغاز و در روز سه‌شنبه مورخ ۹۴/۴/۹ پایان می‌پذیرد.لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون وفراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نمایند. لازم به ذکراست استخدام در این مرکز بصورت قرارداد انجام کارمعین می‌باشد.

شرایط عمومی استخدام:
۱- داشتن تابعیت ایران.
۲- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مندرج در قانون اساسی.
۳- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
۴- عدم محکومیت به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوءپیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد. (با تأیید مراجع ذیصلاح)
۵- عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر و روانگردان ها.
۶- دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم قانونی برای آقایان.
توضیح: کارت یا برگ معافیت موقت مورد پذیرش نمی‌باشد و تاریخ ترخیص از خدمت وظیفه و یا صدور کارت معافیت دائم قانونی، باید قبل از تاریخ ۹۴/۴/۲ باشد.
۷- داوطلبان استخدام نباید مستخدم رسمی، ثابت، پیمانی و یا بازخرید سایر دستگاههای اجرایی باشند.
۸- نداشتن تعهد انجام کار در سایر سازمان ها، مؤسسات دولتی و وابسته به دولت و یا نهادهای انقلابی.

شرایط اختصاصی استخدام:
۱- حداکثر سن داوطلبان، با مدرک کارشناسی (متولدین ۱۳۶۴/۰۱/۰۱ به بعد) و کارشناسی ارشد و دکتری (متولدین ۵۶/۱/۱ به بعد) می‌باشد .
توضیح۱: موارد ذیل به شرط ارائه تاییدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:
الف) داوطلبانی که در جبهه های نبرد حق علیه باطل ( از تاریخ ۱۳۵۹/۶/۳۱ لغایت ۱۳۶۷/۵/۲۹) خدمت نموده اند، به میزان مدت حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان در اثر مجروحیت در جبهه های نبرد حق علیه باطل.
ب) داوطلبانی که به صورت غیر رسمی و تمام وقت در دستگاههای مشمول ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری به خدمت اشتغال داشته‌اند به میزان مدت خدمت غیر رسمی آنها.
توضیح۲: چنانچه در مراحل استخدامی یا سایر مراحل بعدی مشخص شود که داوطلبی شرایط سنی لازم را دارا نبوده است، موضوع استخدام وی منتفی خواهد شد.
۲- حداقل معدل کل برای متقاضیان استخدام در مقاطع کارشناسی (۱۶) و کارشناسی ارشد و دکتری (۱۷) می‌باشد.
۳- رشته های تحصیلی مورد نیاز مرکز مطابق جدول مندرج در آگهی به شرح ذیل می‌باشد.

مقاطع و رشته های تحصیلی مورد نیاز

مقطع تحصیلی رشته تحصیلی پست سازمانی تعداد مورد نیاز
کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت (دولتی، اجرایی و بازرگانی)، اقتصاد، علوم اداری، حسابداری کارشناس امور اداری و رفاهی ۲ نفر
کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری روابط بین‌الملل، روابط عمومی(علوم ارتباطات) اجتماعی ، مطالعات منطقه‌ای، علوم سیاسی کارشناس برگزاری همایش‌ها ۲ نفر
کارشناسی ارشد و دکتری سیاستگذاری عمومی، مدیریت سیستم‌ها، توسعه اقتصادی و برنامه‌ریزی، مدیریت استراتژیک کارشناس برنامه‌ریزی ۱ نفر

توضیح۱: صرفاً مدارک تحصیلی مؤسسات آموزشی عالی که مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات وفناوری می‌باشد؛ ملاک عمل قرار خواهندگرفت.

توضیح۲: تاریخ فراغت از تحصیل کلیه داوطلبان باید قبل از تاریخ ۹۴/۵/۱ باشد.

مراحل ثبت نام:
۱- مراجعه به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org .
۲- تکمیل فرم تقاضانامه الکترونیکی در سایت مذکور
۳- ارسال عکس: داوطلب می بایست یک قطعه عکس با مشخصات ذیل اسکن و در قسمت مربوط بارگذاری نماید.
عکس ۴×۳ که در سال جاری گرفته شده باشد.(عکس تمام رخ)
عکس اسکن شده باید با فرمت JPG باشد.
اندازه عکس اسکن شده باید حداکثر ۴۰۰×۳۰۰ پیکسل و حداقل ۳۰۰×۲۰۰ پیکسل باشد.
تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هر گونه لکه باشد.
حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰ کیلو بایت بیشتر باشد.
حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.
حتی الامکان عکس ها سیاه و سفید و یا در صورت رنگی بودن دارای زمینه سفید باشد.
۴- پرداخت وجه ثبت نام: متقاضیان واجد شرایط، به منظور ثبت نام در آزمون استخدامی می بایست از روز سه شنبه تاریخ ۲/۴/۹۴ تا پایان روز سه شنبه تاریخ ۹/۴/۹۴ پس از مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org نسبت به واریز مبلغ ۵۰۰.۰۰۰ (پانصد هزار) ریال به عنوان هزینه ثبت نام درآزمون استخدامی مرکز مطالعات و همکار‌ی‌های علمی بین‌المللی از طریق درگاه اینترنتی موجود در صفحه ثبت نام با کارت های بانکی متصل به شبکه شتاب اقدام نمایند.
توضیح ۱ : متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت‌نام، کد رهگیری خود را یادداشت و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند.
توضیح ۲ : به ثبت نام‌های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ عنوان مسترد نمی شود.
زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون :
کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه مورخ ۹۴/۵/۶ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه تاریخ ۹۴/۵/۹ منحصراَ در شهر تهران برگزار خواهد شد.
ساعت شروع برگزاری آزمون و محل برگزاری آزمون در هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی نمی‌باشد و مدارک داوطلبان بعد از آزمون بررسی خواهد شد.

مواد آزمون :
الف) مواد آزمون توانمندی‌های عمومی شامل:
۱-فناوری اطلاعات. ۲- ادبیات فارسی. ۳- معارف اسلامی. ۴- زبان انگلیسی – عمومی. ۵- هوش و استعداد تحصیلی.
توضیح : اقلیت‌های دینی از پاسخگوئی به سؤالات معارف اسلامی معاف می‌باشند و امتیاز آن در سایر مواد آزمون توزیع خواهد شد.

ب) مواد آزمون تخصصی شامل :

ردیف عنوان شغلی مواد آزمون
۱ کارشناس امور اداری و رفاهی ۱-مبانی سازمان و مدیریت. ۲- منابع انسانی و رفتار سازمانی. ۳-مالیه عمومی و بودجه ریزی. ۴-اقتصاد کلان. ۵-آمار کاربردی. ۶-زبان تخصصی (عربی- انگلیسی- فرانسه) *
۲ کارشناس امور برگزاری همایش‌ها ۱-اصول روابط بین الملل. ۲- اصول و مبانی روابط عمومی. ۳- سازمان‌ های بین المللی. ۴- حقوق بین المللی عمومی. ۵- مطالعات منطقه‌ای و مسائل سیاسی و اقتصادی جهان سوم. ۶- زبان تخصصی (عربی- انگلیسی- فرانسه) *
 ۳ کارشناس برنامه ریزی ۱- ریاضی و آمار. ۲- اقتصاد خرد و کلان . ۳- روش تحقیق. ۴- مدیریت استراتژیک، تصمیم‌گیری و خط‌مشی‌گذاری. ۵- اصول و مبانی برنامه‌ریزی توسعه. ۶- زبان تخصصی (عربی- انگلیسی- فرانسه) *

*داوطلبان باید توجه داشته باشند که در درس زبان تخصصی، فقط به سوالات زبان انتخابی خود در هنگام ثبت نام (عربی یا انگلیسی یا فرانسه) پاسخ دهند.
** سؤالات هر دو آزمون توانمندی‌های عمومی و تخصصی به صورت چهار گزینه‌ای و پاسخ غلط دارای نمره منفی می‌باشد.

تذکرات :
۱- انتخاب داوطلبان استخدام برای انجام مصاحبه تخصصی حداکثر به میزان ۴ برابر ظرفیت مورد نیاز در هر یک از پست‌های سازمانی از میان افرادی که حد نصاب نمره آزمون عمومی (۶۰ درصد) را کسب کرده‌اند، به ترتیب بالاترین نمرات آزمون تخصصی انجام و اسامی آنان حداکثر ۲ ماه بعد از تاریخ آزمون از طریق پایگاههای اطلاع رسانی مرکز مطالعات و همکاری‌های علمی بین‌المللی و سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.
۲- کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون به منزله پذیرش در استخدام محسوب نمی گردد و استخدام داوطلبان براساس نمرات آزمون و مصاحبه صورت می پذیرد.
۳- چنانچه در هرمرحله از بررسی‌های مرکز مشخص شود داوطلبی در زمان ثبت نام دانشجو بوده و تاریخ فارغ التحصیلی وی پس از موعد مقرر شده در آگهی است، استخدام وی در مرکز منتفی خواهد شد.
۴- در صورتی که داوطلبی با مدارک تحصیلی بالاتر و یا پایین تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در آگهی، درآزمون شرکت نماید، از استخدام و ادامه اشتغال وی در هر مرحله ممانعت بعمل خواهد آمد.
۵- انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون پس از طی مراحل مصاحبه و گزینش میسر می‌باشد. ضمناً اسامی پذیرفته شدگان نهائی پس از تایید مراجع ذی صلاح از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این مرکز به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
۶- در صورتی که مرکز درهر یک از مراحل استخدام حتی در خلال دوره آزمایشی متوجه عدم رعایت اصل صداقت در ثبت اطلاعات و تکمیل فرم ثبت نام از سوی متقاضی استخدام شود، موضوع استخدام کان لم یکن تلقی خواهد شد.

توضیحات مهم
۱- صرف شرکت در آزمون استخدامی تا پایان مراحل استخدامی شامل آزمون عمومی و تخصصی، مصاحبه، گزینش و … هیچ گونه تعهد استخدامی برای مرکز ایجاد نمی نماید.
۲- ثبت نام زمانی تکمیل می‌باشد که مراحل با موفقیت انجام شده و شماره رهگیری از طریق سیستم به متقاضی اعلام شود.
۳- ثبت نام متقاضیان صرفاً بصورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانیwww.sanjesh.org بوده و نیازی به ارسال مدارک نمی‌باشد. به تقاضاهای حضوری و یا مدارک ارسالی از طریق پست ترتیب اثر داده نخواهد شد و تعهدی را نیز برای مرکز ایجاد نخواهد کرد.
۴- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ثبت اطلاعات ناقص بر عهده داوطلب خواهد بود و چنانچه پس از توفیق متقاضیان در مرحله آزمون کتبی و بررسی و تطابق مدارک استخدامی آنان با شرایط مندرج در آگهی حاضر و یا در هر مرحله از بررسی های بعدی (مراحل مصاحبه، گزینش، معاینات پزشکی، دوره آموزشی و…) مشخص شود، داوطلبی واجد شرایط عمومی و اختصاصی اشاره شده در متن آگهی نبوده است، ادامه رسیدگی به وضعیت استخدامی و استمرار خدمت وی در مرکز منتفی خواهد شد و در این صورت داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.
۵- قبل از واریز وجه ثبت نام لازم است متقاضیان از احراز شرایط خود با مفاد آگهی استخدام اطمینان حاصل نمایند. بدیهی است هزینه ثبت نام به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.
۶- از آنجایی که از نفرات برتر در مرحله آزمون عمومی و تخصصی (پس از اعلام اسامی در سایت مرکز) برای شرکت در مصاحبه استخدامی دعوت بعمل می‌آید، لذا مقتضی است داوطلبان دقت لازم را در خصوص درج تلفن های ضروری تماس (در فرم تقاضانامه) مبذول نمایند.
داوطلبان‌ می‌توانند پس‌ از مطالعه‌ دقیق‌ اطلاعیه ثبت نام در صورت‌ نیاز برای‌ کسب‌ راهنمایی‌ ‌در ساعات‌ اداری‌ با شماره‌ تلفن ‌های‌: ۹۵-۸۸۹۱۹۸۹۴-۰۲۱ تماس‌ حاصل‌ نموده و یا با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانیwww.sanjesh.org سوالات خود را در میان بگذارند و از مراجعه حضور خودداری نمایند.
مرکز مطالعات و همکاری‌های علمی بین‌المللیوزارت علوم، تحقیقات و فناوری

جهت ورود به سامانه ثبت نام اینجا کلیک نمایید

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام سراسری

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.