استخدام کارمندان بدون بیمه تخلف اداری است

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

استخدام کارمندان بدون بیمه تخلف اداری است

نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه استخدام کارمندان بدون بیمه تخلف اداری است،گفت: نباید اجازه داد، کنترل حضور کارمندان بدون بیمه در حوزه اشتغال از دست دولت خارج شود.
یحیی کمالی پور درگفت وگو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت بیمه کارمندان در ادارات و دستگاه های اجرایی کشور،گفت؛ حضورکارمندان در فرصتهای اشتغال متعدد بدون عضویت در بیمه تخلف است زیرا حقوق قانونی کارمند و کارگر با این شرایط نادیده گرفته می شود و این امر به هیچ وجه ممکن‌ منطقی و سزاوار نیست.
لزوم تعیین وتکلیف وضعیت بیمه نیروی های استخدامی در تمام دستگاههای اجرایی
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: الزامی است که،ردیف بودجه ای مناسبی برای تعیین و تکلیف کلیه نیروهای استخدامی جهت پیوستن به بیمه در دستور کار قرار بگیرد تا در نهایتا بتوان به طریق قانونی نیروهای مورد نیاز را به خدمت گرفت.
ایجاد رشته های آموزشی فاقد فرصتهای اشتغال ممنوع
وی ادامه داد: رشته آموزشی که در کشور برای فارغ التحصیلانشان فاقد شغل است نباید جای در حوزه آموزش و اشتغال داشته باشند بنابراین نباید رشته های که در ساختارهای آموزشی فاقد شرایط استاندارد شغلی هستند جای در عرصه تحصیلی و آموزشی ما داشته باشند.
وضعیت استخدام در کشور دچار یک نوع بیماری شده است
کمالی پور افزود: استخدام در کشور دچار یک نوع بیماری شده است و بنده به عنوان وکلای بهارستان می خوام که دولت وضعیت استخدامی در کشور سرو سامانی کند تا وضعیت نیروهای استخدامی در کشور به بهترین شکل ممکن ساماندهی شوند.
استخدام کارمندان بدون بیمه تخلف اداری است
نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه استخدام کارمندان بدون بیمه تخلف اداری است یادآورشدگفت:نباید کنترل حضور کارمندان بدون بیمه در حوزه اشتغال از دست دولت خارج شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار