این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید
شرکت پخش توزیع گستران (سهامی خاص) در جهت تکمیل کادر اداری خود ، از داوطلبان واجد شرایط مطابق با شرایط مندرج در جدول ذیل در اهواز دعوت به همکاری می نمایند.
حقوق و مزایا: برخورداری از حقوق ثابت مطابق با تعرفه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی درمان ایران.
ساعت کار: ۷:۰۰ صبح الی ۱۴:۳۰
محل کار: دفتر شرکت توزیع گستران در منطقه امانیه اهواز
تأکید میشود صرفاً خانم های ساکن اهواز و با دارا بودن شرایط مندرج در جدول ، می توانند برای این شغل داوطلب همکاری باشند .
داوطلبان محترم می توانند ، رزومه (رزومه کامل شامل : مشخصات فردی ، سوابق تحصیلی ، مهارت ها و دوره های آموزشی ، سوابق شغلی ، آدرس محل سکونت و شماره تماس)خود را به آدرس ایمیل زیر ارسال نموده و یا طی ساعات ۸:۰۰ الی ۱۴:۰۰ با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند( به غیر از ایام تعطیل ).
آدرس ایمیل: tozi.gostaran@gmail.com
تلفن: 06133335911
عنوان شغلی | جنسیت | سن | تحصیلات | رشته تحصیلی | مهارت ها | شرح شغل |
کارمند امور اداری | فقط خانم | حداکثر 30 سال سن | کارشناسی | کامپیوتر/حسابداری | تسلط به photoshop word , excel آشنایی با نرم افزار بیمه تأمین اجتماعی |
کارمند اموراداری در این شغل عهده دار انجام وظایفی از قبیل ثبت ورود و خروج ، مرخصی و مأموریت پرسنل ، نگارش نامه ها ، تنظیم لیست بیمه ، دریافت و ارسال نامه ها با استفاده از سیستم و نرم افزارهای امور اداری است. |