استخدام ۸۶۰ نیروی جدید در سازمان جنگل‌ها

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور از فراهم شدن مقدمات لازم برای استخدام ۸۶۰ نیروی جدید در سازمان جنگل‌ها خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمد باقر نوبخت امروز (دوشنبه) در نشستی که در سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور برگزار شد، اظهار کرد: برنامه ما این است که با برگرداندن بخشی از درآمدهای سازمان جنگل‌ها به این سازمان، منابع اعتباری آن را تامین کنیم.

وی افزود: درخواست سازمان جنگل‌ها این است که برای اجرای پروژه‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری در شش ماهه نخست سال حداقل ۵۰ درصد اعتبارات تخصیص پیدا کند. ما نیز در این زمینه همکاری مساعد را خواهیم داشت.

نوبخت ادامه داد: از سویی دیگر سازمان جنگل‌ها درخواست تخصیص کامل بودجه طرح‌های حفاظت و صیانت در برابر حریق را داشت. باید به این نکته توجه کنیم که این سازمان برای پیشگیری از حریق نیازمند استفاده از فناوری‌های نوین است و در کنار این به نیروی انسانی مجهز نیاز دارد.

رییس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه طی سال‌های اخیر ۲۵۰۰ نفر از نیروهای سازمان جنگل‌ها بازنشسته شده‌اند، گفت: از این‌رو مقدمات استخدام ۸۶۰ نیروی جدید فراهم شده است و این نیروها طی تیرماه آزمون خواهند داد.

نوبخت در پایان گفت: بر این اساس باتوجه به شروع آتش‌سوزی‌های جنگلی در کشور تجهیزات نیروهای شاغل و داوطلبان مردمی نیز تقویت می‌شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار