استخدام 500نفر تا پایان امسال در پالایشگاه آبادان

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

استخدام 500نفر تا پایان امسال در پالایشگاه آبادان

نماینده مردم آبادان: 500 نفر تا پایان امسال در پالایشگاه شهر استخدام می شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛غلامرضا شرفی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت:با اجرائی شدن عملیات فاز 2 پالایشگاه آبادان 500 نفر تا پایان امسال در این پالایشگاه استخدام می شوند.

طرح تثبیت ظرفیت پالایشگاه آبادان با اعتبار بالغ بر سه میلیارد دلار است با گشایش اعتبارات اسنادی ( L.C) با مشارکت 50 درصدی شرکت ایرانی و 50 درصدی شرکت چینی اجرایی می شود.

با اجرای کامل این طرح حدود هشت تا 12هزار نیروی کار در طول مدت حدود 6 ساله به تناسب اجرای فازها و مراحل مختلف کار اعم از مرحله طرح مطالعاتی، تجهیز کارگاه و ورود ادوات مورد نیاز و اجرای عملیات نهایی جذب می شوند.

شرفی افزود: مرحله آماده سازی زمین، تسطیح، زیرسازی و شمع کوبی فاز 2 پالایشگاه در حال حاضر آغاز شده است.

وی گفت:طبق برنامه ریزی انجام شده 500 نفر از جوانان آبادان تا پایان سالجاری به طور مستقیم در فاز 2 پالایشگاه آبادان مشغول بکار می شوند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت:پس از اتمام کارهای زیرسازی و با تجهیز کارگاه و نصب تجهیزات تعداد بیشتری نیرو جذب خواهد شد.

امضای قرارداد با طرف چینی برای اجرای طرح تثبیت خوراک پالایشگاه آبادان به یکی از بزرگترین و مهمترین دستاورد برجام یاد می شود.

قرار است با اجرای این پروژه واحدهای مدرن در پالایشگاه احداث و واحدهای قدیمی به عنوان میراث، تحویل موزه ها می شود.

ارتقای سطح کیفی محصولات به یورو 4 و 5 ارتقای سطح زیست محیطی منطقه و به تبع آن کشور، نوسازی و در پی آن سوددهی پالایشگاه را می توان از دستاورد این پروژه بزرگ اعلام کرد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار