استفاده از دانشگاه آزاد و غیرانتفاعی در به کارگیری بورسیه ها

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

استفاده از دانشگاه آزاد و غیرانتفاعی در به کارگیری بورسیه ها

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: قرار است از سایر بخش های آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد و غیرانتفاعی ها نیز در به کار گیری بورسیه ها استفاده شود.

مجتبی صدیقی در گفتگو با خبرگزاری مهر، درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده بورسیه ها توسط وزارت علوم گفت: وظیفه سازمان امور دانشجویان در مورد این افراد به پایان رسیده و در حال حاضر مساله آنها جایابی است که این موضوع توسط مرکز امور هیات علمی در وزارت در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: بورسیه هایی که قبلا جایابی شده بودند و در حال حاضر، با عدم نیاز توسط دانشگاه ها مواجه شده اند، از سوی مرکز هیت علمی با مسئولان دانشگاه های مذکور صحبت می شود تا دلیل عدم نیاز آنها محرز و مشخص شود، سپس به دانشگاه‌های دیگر معرفی می شوند.

معاون وزیرعلوم ادامه داد: اسامی افرادی هم که جایابی نداشتند برای معرفی به دانشگاهها به مرکز هیات علمی و هیات مرکزی جذب داده شده، همچنین قرار است از سایر بخش های آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد و غیرانتفاعی ها نیز در بکار گیری بورسیه ها استفاده شود. باز هم تاکید می کنم کار جایابی توسط مرکز امور هیات علمی دنبال می شود و سازمان امور دانشجویان در آن نقشی ندارد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار