اشتباهات بزرگ باعث شکست ما شد

دسته ها: اخبار

برانکو ایوانکوویچ پس از شکست ۲ بر یک شامگاه پنجشنبه تیمش برابر سپاهان در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس خبری ورزشگاه آزادی گفت: متاسفانه امروز موفق نشدیم هواداران پرسپولیس را شاد کنیم. به همین خاطر ناراحت هستم و غمگین. بازیکنانم هم تمام تلاششان را کردند. تماشاگران یک دیدار زیبا را تماشا کردند. ما یک حریف خوب را برابر خود داشتیم. ضمن اینکه شانس های زیادی هم برای رسیدن به گل داشتیم.

وی ادامه داد: باید به باشگاه سپاهان به خاطر این پیروزی تبریک بگویم. ما می خواستیم خودمان را آماده کنیم برای ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا.

برانکو ایوانکوویچ در مورد ارزیابی اش از مشکلات پرسپولیس گفت: من می دانستم که پرسپولیس این مشکلات را دارد. وقتی به سپاهان نگاه می کنید می بینید که آنها چرا در 10 سال گذشته یا قهرمان شده‌اند یا جزو مدعیان بوده اند. تیم ما ضعف های زیادی دارد که باید برطرف شوند. ما زمان کمی را تا پایان فصل داریم اما باید ضعف ها را تشخیص دهیم و برویم سراغ برطرف کردن آنها. امروز ما موقعیت های زیادی را ایجاد کردیم و می توانستیم به گل برسیم اما از آنها استفاده نکردیم.

وی افزود: این جرات را به خودم می دهم که خطا روی طارمی را پنالتی اعلام کنم. اگر داور آن صحنه را پنالتی می گرفت ما می توانستیم دو بر صفر جلو بیفتیم و این بازی را ببریم. اما به هر حال داوری هم اشتباهات خودش را دارد.

برانکو ادامه داد: ما روی اشتباهات بزرگ بازیکنان دو گل دریافت کردیم. با این حال ما هنوز فرصت های زیادی را برای جانشینی بازیکنان نداریم و نمی توانیم تغییراتی را ایجاد کنیم. تمام تلاش ما این است که بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم که تا پایان فصل بازیها را دنبال کنیم. ضمن اینکه باید تلاش کنیم هر چه بیشتر با شرایط تیم آشنا شویم و ضعف ها را برطرف کنیم.

وی در مورد اینکه پرسپولیس در منطقه سقوط قرار دارد گفت: چنین چیزی رخ نمی‌دهد ما دست به هر اقدامی می‌زنیم تا شرایط بهتری رخ بدهد و کاملا روشن است که در کنار لیگ تلاش کنیم نتایج خوبی در آسیا بگیریم. صد البته تلاش می‌کنیم با تیم بهتر آشنا شویم تا اقدام‌های لازم را برای برطرف کردن ضعف‌ها انجام بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد خستگی بازیکنان و مشکلاتی که برای ادامه بازیها ایجاد خواهد شد گفت: می دانم که مشکلات جدی و زیادی داریم اما باید به واسطه تمرینات و تلاش هایی که می‌کنیم تیم را دوباره به مسابقات برگردانیم. قبلا هم اعلام کردیم که چه اهدافی داریم. اول اینکه بتوانیم لیگ را با آرامش برسانیم و دوم اینکه بتوانیم به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم. در این مدت هم ارزیابی از وضعیت تیم خواهیم داشت تا برای فصل بعد آماده شویم.(مهر)

اخبار