اشتغال؛ اصلی‌ترین دغدغه جوانان است/ سند اشتغال فارغ التحصیلان را پیگیری می‌کنیم

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

اشتغال؛ اصلی‌ترین دغدغه جوانان است/ سند اشتغال فارغ التحصیلان را پیگیری می‌کنیم

کبگانیان گفت: اشتغال از جمله اصلی‌ترین دغدغه فارغ التحصیلان است و به همین دلیل سند اشتغال را در بند‌های مختلف تصویب کردیم.
منصور کبگانیان دبیر ستاد نقشه جامع علمی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به موضوع اشتغال دانش آموختگان اظهار کرد: این موضوع مهم است زیرا به بحث اشتغال دانش آموختگان و بهبود فضای کسب و کار می‌پردازد.

دبیر ستاد نقشه جامع علمی کشور گفت: برای اشتغال پذیری بیشتر فارغ التحصیلان دانشگاهی سندی پیشنهاد شده است و اکنون به بررسی بند ۵ این سند رسیده‌ایم.

وی تصریح کرد: به دلیل حساسیت موضوع اشتغال جوانان نمی‌توان در پیشبرد برنامه‌ها عجله کرد، بلکه باید به صورت کاملا تخصصی به موضوع نگاه کرد.
تخصصی برمحورهای سند کار کرده‌ایم
کبگانیان با بیان اینکه روی تمام ماده‌های سند کار کرده‌ایم، اظهار کرد: در جلسه روز سه شنبه ستاد نقشه جامع علمی کشور ماده ۴ این سند در ۵ محور مورد بررسی قرار گرفت و نظرات کارشناسان ارائه شد.

دبیر ستاد نقشه جامع علمی کشور با بیان اینکه اشتغال اهمیت زیادی دارد، گفت: ما برای فارغ التحصیلانمان هزینه‌ می‌کنیم، اما با نبود شغل برای آن‌ها مشکل می‌آفرینیم، باید عالمانه به بررسی محور‌های اشتغال بپردازیم و موضوعات را برطرف کنیم.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار