اشتغال فرزندان مهمترین مطالبه جانبازان گتوندی است

دسته ها: اخبار استان اخبار

اشتغال فرزندان مهمترین مطالبه جانبازان گتوندی است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گتوند گفت:مهمترین مطالبه جانبازان این شهرستان ، اشتغال برای فرزندانشان است اما به دلیل فرصت های اندک شغلی در این شهرستان تحقق آن امکانپذیر نیست.

محمدرضا تاج بخش جمعه شب در حاشیه ضیافت افطار جانبازان شهرستان گتوند در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: بسیاری از جانبازان گتوند روزانه برای پیگیری اشتغال فرزندان خود به بنیاد شهید و امور ایثارگران مراجعه می کنند.

وی از مسئولان ذیربط خواست در این رابطه جانبازان را یاری کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گتوند به خدمات ارائه شده به جانبازان این شهرستان در یکسال گذشته تاکنون اشاره کرد و افزود: پرداخت 104 فقره تسهیلات مسکن 600 و 850 میلیون ریالی با نرخ سود چهاردرصد ،پرداخت تسهیلات خرید کالا ، کمیسیون پزشکی و تعیین درصد برای یکصد نفر از جانبازان از مهمترین خدمات ارائه شده به جانبازان شهرستان گتوند بوده است.

تاج بخش دیدار و دلجویی از جانبازان، پیگیری افزایش امتیاز در رابطه با سهمیه استخدام و سهمیه تسهیلات مسکن ، کمیسیون پزشکی و پیگیری برای برقراری حقوق جانبازی را از مهمترین برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال 97 عنوان کرد.

به گزارش ایرنا در راستای تکریم و تجلیل از جانبازان گتوند آئین ضیافت افطار جمعه شب با حضور امام جمعه و نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی و 580 جانباز این شهرستان در مصلای امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ایران اسلامی گفت:امروز ایران اسلامی با فداکاری و جانفشانی شهدا،جانبازان و ایثارگران به حریم امنیتی بالایی رسیده است.

سهراب گیلانی افزود: ایثارگری شهدا،جانبازان و ایثارگران بود که امروزه به این مهم دست یافتیم و تا ابد مدیون شهدا و ایثارگران هستیم.

وی به مشکلات جانبازان و ایثارگران شهرستان گتوند اشاره کرد و بر رسیدگی به این قشر از سوی ادارات و دستگاه های اجرایی تاکید کرد.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس اضافه کرد:سهمیه اشتغال که برای جانبازان در ادارات و دستگاه ها در نظر گرفته شده باید از سوی مدیران اجرا شد.

گیلانی به پیگیری نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص رفع مشکلات ایثارگران اشاره کرد و گفت:رفع مشکل ایثارگران در دستور کار مجلس است و امیدواریم هرچه سریعتر مشکلات این قشر رفع شود.

مردم شهرستان گتوند 347 شهید در دوران دفاع مقدس و یک شهید مدافع حرم تقدیم کرده اند.

اخبار استان اخبار