اشتغال یکهزار و ۶۰۰ نیروی بومی در ۲ شهرک صنعتی اندیمشک

دسته ها: اخبار استان اخبار

مدیر شهرک‌های صنعتی اندیمشک گفت: ۲ شهرک صنعتی اندیمشک با مساحتی در حدود ۷۰۰ هکتار یکهزار و ۶۰۰ نیروی مشغول به کار دارد.

مهدی مختاری مدیر شهرک های صنعتی اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: یکهزار و ۶۰۰ نیروی اندیمشکی در شهرک‌های صنعتی اندیمشک مشغول به کار هستند.

او افزود: در میان این واحد‌های فعال فلزی، غیرفلزی، تجهیزات پزشکی و بهداشتی، غذایی و کشاورزی، واحد‌های توزیع، پخش و خدمات، واحد‌هایی وجود دارد که اثر بخشی منطقه‌ای دارند.

مختاری در توضیح اثر بخشی منطقه‌ای واحد‌های صنعتی اندیمشک بیان کرد: محصولات این شرکت‌ها به روسیه و کشور‌های حاشیه خلیج فارس صادر میشود. ضمن آنکه با توجه به پیام سال مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید با تلاش فعالان عرصه تولید در اندیمشک پیش بینی میشود از ۴۴ طرح در حال ساخت، ۱۰ طرح تا پایان سال ۹۹ به بهره برداری برسند که با تکمیل ۴۴ پروژه صنعتی، یکهزار و ۸۰۰ نفر دیگر به تعداد جوانان شاغل اندیمشکی افزوده خواهد شد.

اندیمشک یکی از شهر‌های خوزستان واقع در شمال استان است که استان های ایلام، خوزستان، لرستان و کرمانشاه را به هم ارتباط داده و از نظر موقعیت راه‌های ترانزیتی، در منطقه مهمی قرار دارد.

پس از احداث راه آهن در مجاورت خرابه‌های شهر قدیم لور در اندیمشک و ورود شرکت‌های خارجی و داخلی، این ناحیه تبدیل به منطقه‌ای صنعتی شده و میزبان هزاران پزشک، کارمند و کارگر خارجی و داخلی شد.

اخبار استان اخبار