اشتغال 11 هزار عضو خانواده ایثارگران در کشور

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

اشتغال 11 هزار عضو خانواده ایثارگران در کشور

مدیرکل ارزیابی عملکرد بنیاد شهید و امور ایثاگران کشور در استان خراسان شمالی گفت : در سال جاری 11 هزار نفر از خانواده ایثارگران در کشور مشغول به کار شدند .
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ محمود پاکدل مدیرکل ارزیابی عملکرد بنیاد شهید و امور ایثاگران کشور در نشست با استاندار خراسان شمالی گفت : امسال 11 هزار نفر از خانواده ایثارگران کشور مشغول به کار شدند که از این تعداد چهار هزار نفر با استفاده از وام های خود اشتغالی انجام شده است .
وی افزود : پرداخت وام به ایثارگران ، تابع دستورالعمل هایی است و صندوق اشتغال با بررسی طرح های ایثارگران و با توجه به مبلغی که سهمیه خود ایثارگر و همچنین تعداد نفراتی که در آن طرح مشغول شوند، مبالغی را مد نظر قرار می دهد.
پاکدل با بیان این که با تامین منابع مالی 30 درصد از هزینه های آموزشی فرزندان جانبازان زیر 25 درصد ، برعهده دولت قرار می گیرد، گفت : حق پرستاری و نگهداری 35 هزار نفر از والدین شهدا به خودشان پرداخت می شود.
مدیرکل ارزیابی عملکرد بنیاد شهید و امور ایثاگران کشور افزود : براساس لایحه دولت، برای سال 97 جانبازانی که قبلا تا سقف 20 میلیون تومان وام مسکن گرفته بودند، در صورت تسویه حساب تا پایان سال 96 می توانند مجددا از یک سهمیه وام استفاده کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار