اطلاعيه سازمان مديريت و برنامه ريزي رياست جمهوري درخصوص استخدام پيماني در مشاغل آموزشي وزارت آموزش و پرورش در سال 1394

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام سراسری

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

وزارت آموزش و پرورش به منظور تأمين نيروي انساني متعهد و كارآمد مورد نياز، براساس مجوز شماره 13532- 94/2/7 معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور و در چارچوب قانون مديريت خدمات كشوري حدود 3700 نفر از افراد واجد شرايط را از طريق برگزاري آزمون توانمندهاي عمومي و تخصصي در تاريخ 94/6/27 طبق شرايط ذيل به صورت پيماني در مشاغل آموزشي استخدام مي نمايد.

شرايط عمومي استخدام :
– داشتن تابعيت جمهوري اسلامي ايران
– اعتقاد به دين مبين اسلام يا يكي از اديان رسمي كشور مصرح در قانون اساسي
– التزام به قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران
– دارا بودن كارت پايان خدمت وظيفه عمومي يا معافيت دائم از خدمت (ويژه آقايان)
– عدم اعتياد به دخانيات و مواد مخدر
– نداشتن سابقه محكوميت جزائي موثر
– حداكثر سن داوطلبان داراي مدرك تحصيلي فوق ديپلم 25، ليسانس 30، فوق ليسانس و بالاتر 35 سال.
– داشتن سلامت جسماني و رواني و توانائي براي انجام كاري كه استخدام مي شوند. برابر ضوابط آموزش و پرورش كه در مرحله مصاحبه مورد سنجش قرار مي گيرد.
– داوطلبان استخدام نبايد از مستخدمين رسمي، ثابت و پيماني دستگاههاي اجرايي و يا بازخريد خدمت آنها باشند.
– نداشتن ممنوعيت از خدمات دولتي به موجب آراء مراجع قضائي و يا ذيصلاح.
تذكر: ملاك عمل براي محاسبه تاريخ گواهي فراغت از تحصيل، معافيت دائم و پايان خدمت نظام وظيفه عمومي و محاسبه سن داوطلبان، آخرين روز مهلت ثبت نام مي باشد.

موارد ذيل به شرط ارائه تاييديه معتبر به حداكثر سن مقرر اضافه خواهد شد:
الف) جانبازان، آزادگان – فرزندان و همسر شهدا – فرزندان و همسر جانبازان 25 درصد و بالاتر- فرزندان و همسر آزادگان كه حداقل يكسال سابقه اسارت دارند و رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه، از شرط حداكثر سن معاف مي باشند.
ب) افراد خانواده معظم شهدا (شامل : پدر، مادر، خواهر و برادر) تا ميزان 5 سال.
ج) رزمندگان كمتر از شش ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه، به ميزان مدت حضور در جبهه.
د) داوطلباني كه به صورت غير رسمي و تمام وقت در دستگاههاي اجرايي از تاريخ 1357/11/22 به خدمت اشتغال و حقوق از اعتبارات دولتي دريافت داشته اند ، به ميزان مدت خدمت غيررسمي آنها.
هـ ) سوابق خدمت مربيان پيش دبستاني و نيروهاي خريد خدمات آموزشي كه به صورت تمام وقت اشتغال داشته اند. لازم به ذكر است محاسبه سنوات خدمت در صورت پذيرفته شدن در آزمون، تابع قوانين و مقررات مربوط خواهد بود.

شرايط اختصاصي:
– دارا بودن مدرك و رشته تحصيلي مربوط براساس جدول فهرست مشاغل.
– برخورداري و حسن شهرت و عامل بودن به اخلاق و شئونات معلمي براساس طرح طبقه بندي معلمان.
– الزام به رعايت كليه شرايط اختصاصي جداول رشته هاي تحصيلي مجاز.

مراحل ثبت نام :
– تكميل فرم ثبت نام اينترنتي در زمان ثبت‌نام (از روز پنجشنبه مورخ 94/5/15 لغايت روز چهارشنبه 94/5/21).
– فايل عكس اسكن شده.
– داوطلب بايد يك قطعه عكس پرسنلي خود را با مشخصات زير اسكن نموده و فايل آن را براي ارسال از طريق برنامه ثبت نام اينترنتي آماده نمايد:
– عكس 4×3 كه در سال جاري گرفته شده باشد. (عكس تمام رخ )
– عكس اسكن شده فقط بايد با فرمت JPG باشد.
– اندازه عكس اسكن شده بايد حداقل 300×200 پيكسل و حداكثر 400×300 باشد.
– تصوير داوطلب بايد واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لكه باشد.
– حجم فايل ذخيره شده عكس نبايد از 70 كيلو بايت بيشتر باشد.
– حاشيه هاي زايد عكس اسكن شده بايد حذف شده باشد.
– حتي الامكان، عكس رنگي و داراي زمينه سفيد باشد.
تبصره 1: اسكن عكس از روي كارتهاي شناسايي (كارت ملي، شناسنامه و…) قابل قبول نمي باشد. ضروري است از اصل عكس و مطابق با توضيحات فوق اقدام به اسكن نمايند.
تبصره 2 : عكس خواهران بايد با حجاب و صورت كامل آنان مشخص باشد.
تبصره 3 : در صورت ارسال عكس غير معتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شركت در آزمون از وي سلب ميگردد.

3-پرداخت وجه ثبت نام :
– متقاضيان واجد شرايط بايد از روز پنجشنبه مورخ 94/5/15 لغايت روز چهارشنبه 94/5/21 به سايت سازمان سنجش به نشاني: www.sanjesh.org مراجعه و پس از پرداخت وجه ثبت‌نامي به صورت الكترونيكي و يا از طريق كارت‌هاي بانكي متصل به شبكه ي شتاب، نسبت به تكميل فرم ثبت نام و ارائه اطلاعات مورد نياز اقدام نمايند.
– لازم به توضيح است مدت ثبت نام به هيچ وجه تمديد نمي گردد و متقاضيان بايد درمهلت تعيين شده نسبت به ثبت‌نام اقدام و از موكول نمودن آن به روزهاي پاياني خودداري نمايند.
– متقاضيان شركت در آزمون بايد پس از پايان ثبت نام كد رهگيري خود را يادداشت و تا پايان مراحل استخدام نزد خود نگهداري نمايند.
– به ثبت نامهاي ناقص ترتيب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختي به هيچ وجه مسترد نمي گردد.
– هزينه انجام مراحل مصاحبه تخصصي بر عهده معرفي شدگان براي مرحله مصاحبه خواهد بود.

4-مدارك ثبت نام
– داوطلب در زمان ثبت نام بايد داراي مدارك ذيل باشد:
– آخرين مدرك تحصيلي مندرج در آگهي.
– كارت ملي.
– شناسنامه .
– كارت پايان خدمت نظام وظيفه عمومي و يا معافيت دائم (ويژه برادران).
– مدارك دال بر ايثارگري (براي داوطلبان ايثارگر).
– مدارك دال بر معلوليت براي داوطلبان معلول (ارائه گواهي معلوليت ازسازمان بهزيستي).
– مدارك دال بر بومي بودن (حسب مورد براساس هريك از مواردي كه در اطلاعيه ثبت‌نامي در تاريخ 15/5/94 درج خواهد شد) بخش امتيازات و سهميه‌هاي قانوني.
تذكر مهم : با توجه به اينكه اصل مدارك متقاضيان پس از تعيين نمرات داوطلبان در آزمون عمومي و تخصصي و قبل از انجام مصاحبه از معرفي‌شدگان چندبرابر ظرفيت بررسي خواهد شد؛ لذا در صورتي كه مدارك داوطلبان مغاير با شرايط مندرج در اين آگهي و همچنين اطلاعات مندرج در فرم ثبت نام باشد، هيچگونه حقي براي متقاضي ايجاد نخواهد كرد و در هر مرحله از آزمون (آزمون كتبي، مصاحبه و…)، اعلام نتايج اوليه و حتي در صورت پذيرش نهايي، داوطلب حذف خواهد شد و حق هيچگونه اعتراضي ندارد.

گروهها و رشته‌هاي شغلي:
رشته‌هاي شغلي در اين آزمون به سه گروه تقسيم مي‌شوند كه داوطلبان با توجه به رشته‌ و مقطع تحصيلي خود مي‌توانند متقاضي يكي از اين رشته‌هاي شغلي شوند:
گروه اول: بخش استادكار كه مربوط به هنرستان‌هاي فني و حرفه‌اي و كاردانش مي‌باشد و دارندگان مدرك کاردانی مي‌توانند با توجه به رشته تحصيلي خود متقاضي اين رشته‌هاي شغلي شوند.
گروه دوم: بخش هنرآموز كه مربوط به هنرستان‌هاي فني و حرفه‌اي و كاردانش مي‌باشد و دارندگان مدرك كارشناسي و كارشناسي ارشد مي‌توانند با توجه به رشته تحصيلي خود متقاضي اين رشته‌هاي شغلي شوند.
گروه سوم: بخش عمومي كه مربوط به مدارس ابتدايي و متوسطه نظري مي‌باشد و دارندگان مدرك كارشناسي و كارشناسي ارشد مي‌توانند با توجه به رشته تحصيلي خود متقاضي اين رشته‌هاي شغلي شوند.

زمان برگزاري آزمون و نحوه دريافت كارت شركت در آزمون:
آزمون در روز جمعه مورخ 94/6/27 باتوجه به آمار شركت كنندگان، حسب مورد در مراكز استانها برگزار خواهد شد و ملاك تعيين حوزه امتحاني داوطلبان، براساس شهرستان محل اقامت فعلي مي باشد كه داوطلب آن را در تقاضانامه ثبت‌نامي درج خواهد نمود. ساعت شروع و محل برگزاري آزمون، بر روي كارت شركت در آزمون، درج و به هنگام پرينت كارت به آگاهي داوطلبان خواهد رسيد.
كارت شركت در آزمون از روز سه‌شنبه مورخ 94/6/24 براي مشاهده و پرينت بر روي پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش به نشاني www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.
لازم به ذكر است صدور كارت شركت در آزمون، به منزله تائيد اطلاعات ارسالي از سوي داوطلبان نمي‌باشد.
*به هريك از داوطلبان يك دفترچه سوالات عمومي و يك دفترچه سوالات اختصاصي داده خواهد شد.

مواد آزمون عبارتند از:

الف – مواد آزمون عمومي به شرح زير تعيين مي شود:
– فناوري اطلاعات (مهارتهاي هفت گانه ICDL)
– رياضي و آمار مقدماتي
– زبان و ادبيات فارسي
– معارف اسلامي
– زبان انگليسي عمومي
– اطلاعات عمومي، دانش اجتماعي و حقوق اساسي
– هوش و توانمندي هاي ذهني
– آزمون به صورت چهار گزينه اي و با احتساب يك سوم نمره منفي طراحي خواهد شد.
– اقليت هاي ديني مصرح در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران از پاسخگويي به سوالات معارف اسلامي معاف بوده و در اين صورت نمره مكتسبه اين داوطلبان، براساس مجموع تراز شده ساير سوالات محاسبه خواهد شد.

ب : مواد آزمون تخصصي:
مواد آزمون تخصصي مطابق جدول مواد آزمون تخصصي استخدامي خواهد بود. (اطلاعات مربوط به مواد آزمون تخصصي در اطلاعيه اصلي همزمان با شروع ثبت‌نام در تاريخ 15/5/94 بر روي پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش قرار خواهد گرفت).

امتيازات و سهميه هاي قانوني:
جذب نيرو بر اساس بوم گزيني صورت خواهد پذيرفت (دامنه پذيرش بر اساس جداول مربوط كه در اطلاعيه مورخ 94/5/15 درج مي‌گردد، خواهد بود). جزئيات مربوط به امتيازات و سهميه‌هاي قانوني در اطلاعيه مورخ 94/5/15 اعلام مي‌گردد.

تذكرات مهم :
– از كليه پذيرفته شدگان نهايي آزمون استخدامي، تعهد مبني بر 10 سال خدمت، در محل جغرافيايي مورد تقاضا اخذ مي‌گردد.
– به مدارك تحصيلي بالاتر و پايين تر از مقاطع تحصيلي اعلام شده در شرايط احراز مشاغل مذكور در آگهي و همچنين مدارك معادل به استثناي دارندگان مدارك تحصيلي معادل صادره از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي كشور و سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور و يا معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور وقت كه درآزمون جامع دارندگان مدرك معادل سازمان سنجش آموزش كشور شركت نموده و حدنصاب لازم را كسب كرده‌اند و گواهي مبني برامكان ادامه تحصيل در مقاطع بالاتر با ارزش علمي دارند ترتيب اثر داده نخواهد شد.
– مدارك تحصيلي فارغ التحصيلان دانشگاه آزاد اسلامي درصورت پذيرفته شدن درآزمون، حداكثر 2 ماه پس از اعلام نتيجه، بايستي به تائيد سازمان مركزي دانشگاه مذكور برسد.
– مدرك تحصيلي كه داوطلب، براساس آن استخدام گرديده است آخرين مدرك وي تلقي و مدرك تحصيلي بالاتر اخذ شده قبل از تاريخ آگهي استخدام، پس از جذب به هيچ عنوان قابل پذيرش نمي باشد.
– داوطلبان بايد در زمان ثبت‌نام صرفاً مدارك مربوط به مقطع و رشته تحصيلي مندرج در آگهي استخدام را ارائه نمايند. به مدارك و مقاطع تحصيلي بالاتر اخذ شده قبل از آگهي استخدامي پس از جذب به هيچ وجه ترتيب اثر داده نخواهد شد.
– عدم حضور داوطلب در هر يك از مراحل آزمون (كتبي، مصاحبه،گزينش و…) انصراف محسوب و هيچگونه حق استخدامي، براي داوطلب ايجاد نخواهد نمود.
– مسئوليت ناشي از عدم رعايت دقيق ضوابط و شرايط اعلام شده در متن آگهي و يا ارائه مدارك به صورت ناقص در زمان مصاحبه و گزينش برعهده داوطلب خواهد بود و چنانچه در هر مرحله از مراحل آزمون، مسابقه و جذب، محرز شود، داوطلب به اشتباه يا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و يا فاقد شرايط مندرج در آگهي است، از انجام مراحل بعدي محروم گرديده و حتي در صورت صدور حكم استخدامي، حكم مزبور لغو و بلااثر مي گردد.
– انتخاب نهايي پذيرفته شدگان آزمون و مصاحبه پس از طي مراحل گزينش، معاينات پزشكي و …. صورت مي پذيرد و اسامي پذيرفته شدگان پس از تائيد مراجع ذيصلاح از طريق سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور به اطلاع داوطلبان خواهد رسيد.
– كليه پذيرفته شدگان ملزم به گذراندن دوره يكساله مهارت‌هاي تعليم و تربيت در دانشگاه فرهنگيان، بدون دريافت حقوق و مزايا مي باشند و صدور حكم استخدامي منوط به كسب موفقيت در دوره مذكور مي باشد. ضمناً تأمين بخشي از هزينه دوره مذكور با اعلام قبلي دانشگاه فرهنگيان به عهده پذيرفته شدگان خواهد بود.
لازم به تاكيد است كليه اطلاعات مربوط به شرايط و ضوابط پذيرش، عناوين و كدهاي رشته‌هاي شغلي، رشته‌هاي تحصيلي و مقاطع مورد پذيرش در رشته‌ها، شهرهاي پذيرنده و دامنه پذيرش در اين شهرها و مواد آزمون تخصصي در اطلاعيه اصلي و تكميلي همزمان با شروع ثبت‌نام در تاريخ 94/5/15 بر روي پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام سراسری

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.