آزمون‌ استخدام کارکنان اداری قو قضاییه

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام سراسری

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

آزمون‌ استخدام کارکنان اداری قو قضاییه

20 فروردین 98 – جزییات صدور ابلاغ انشائی پذیرفته‌شدگان آزمون کادر اداری قوه قضاییه
رئیس امور اداری و استخدامی کارکنان اداری قوه قضائیه عنوان کرد: آزمون کادر اداری قوه قضاییه در قالب ۶۴۰۰ سهمیه استخدامی در مورخ ۹۶/۰۹/۱۰ برگزار شد و تعداد ۷۲۲۸ نفر به عنوان نفرات قبول شده جهت مصاحبه به دادگستری استان‌ها معرفی شدند.

وی افزود: در اکثر استان‌ها دوره‌های آموزشی قبل از شروع به کار اعم از آموزش‌های شغلی، توجیهی بدو خدمت، آموزش سمپ و آموزش مهارت‌های رفتاری برگزار شده است.

رئیس امور اداری و استخدامی کارکنان اداری قوه قضائیه عنوان کرد: اطلاعات پذیرفته‌شدگان نهایی در سامانه راهکار ثبت شده و آماده صدور ابلاغ انشائی می‌باشد. امید است با پیگیری‌هایی که از سوی معاونت راهبردی قوه قضاییه، درخصوص تامین اعتبار و بودجه لازم، صورت می‌گیرد، موانع مرتفع شده و با شروع به کار پذیرفته‌شدگان، مشکلات کمبود کادر اداری استان‌ها کاسته شود.


۱ بهمن ۹۷ – اطلاعیه جزییات مراحل بعدی پذیرفته شدگان کادر اداری و امکان برگزاری مجدد آزمون قوه قضائیه

مهدی ناصری دولت آبادی با اشاره روند برگزاری آزمون کادر اداری قوه قضاییه عنوان کرد: آزمون کادر اداری قوه قضاییه در قالب ۶۴۰۰ سهمیه استخدامی در مورخ ۹۶/۰۹/۱۰ برگزار شد و تعداد ۷۲۲۸ نفر به عنوان نفرات قبول شده جهت مصاحبه به دادگستری استان‌ها معرفی شدند.

درخصوص بررسی نواقص پرونده، نتایج مورد پذیرش طی تماس تلفنی به پذیرفته‌شدگان اعلام می‌گردد و نیازی به پیگیری از سوی متقاضیان نمی‌باشد.

درخصوص فرایند مصاحبه مجدد مردودین نیز، مصاحبه تجدید نظر استان‌ها انجام گرفته است و مصاحبه تجدید نظر استان تهران نیز با اعضای جدید مصاحبه انجام شده است.

پذیرفته شدگان پس از اعلام نظر هسته‌های گزینش بر اساس رشته‌های شغلی جهت آموزش بدو خدمت به آموزش استان‌ها معرفی می شوند.

برای اولین‌بار است که قصد داریم، پذیرفته‌شدگان آزمون کادر اداری قوه قضاییه قبل از شروع به کار، آموزش‌های لازم اعم از شغلی یا توجیهی بدو خدمت، آموزش سمپ و آموزش مهارت‌های رفتاری را ‌بینند. وی در ادامه افزود: موارد آموزشی به مرکز آموزش معاونت منابع انسانی قوه قضاییه انعکاس داده شده است و برنامه‌ریزی و اجرای آن برعهده آن مرکز است.

پس از انجام گزینش، استعلامات و نیز آموزش؛ اطلاعات اولیه پذیرفته شدگان در سامانه راهکار ثبت و پرونده الکترونیکی جهت بررسی و صدور ابلاغ انشائی به این امور ارسال خواهد شد و شروع به کار پذیرفته‌شدگان با صدور مجوز از سوی معاونت راهبردی قوه قضاییه انجام می‌گردد.

رئیس امور اداری و استخدامی کارکنان اداری قوه قضائیه در پایان سخنان خود درخصوص امکان برگزاری مجدد آزمون کادر اداری قوه قضاییه بیان داشت: طبق قانون پنج‌ساله ششم توسعه، مجوز قانونی برای برگزاری آزمون به شرط تامین اعتبار لازم از سوی دولت وجود دارد.


13 آبان 97 – اطلاعیه آغاز فرایند مصاحبه مجدد برای مردودین آزمون استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه

امور اداری و استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه با ذکر اینکه افرادی که پس از شرکت در مصاحبه، حدنصاب لازم را جهت ادامه مراحل استخدامی کسب ننموده‌اند، فرصت مصاحبه مجدد دارند، اعلام می‌دارد: فرایند برگزاری مجدد مصاحبه تخصصی برای مردودین این مرحله آغاز شده است.

درخصوص بررسی نواقص پرونده و عدم انطباق با مدارک مورد نیاز، نتیجه بررسی به استان‌ها اعلام و بزودی افراد واجد شرایط جهت مصاحبه دعوت خواهند ‌شد. البته یکسری از نواقص مربوط به سهمیه‌ها و شرایط بومی بودن به منظور بررسی و اعلام نظر به سازمان سنجش و آموزش کشور ارجاع شده است. لازم به ذکر است پس از حصول نتیجه، مراتب از سوی دادگستری استان‌‌ها به این افراد اعلام خواهد شد و نیاز به پیگیری از سوی این امور نمی‌باشد.

پذیرفته‌شدگان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق سایت معاونت منابع انسانی اخبار مرتبط را پیگیری نمایند.


21 مهر 97  – اطلاعیه اتمام مصاحبه تخصصی آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه و امکان مصاحبه مجدد برای مردودین و نواقص پرونده

امور اداری و استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه اعلام کرد: مصاحبه تخصصی آزمون کادر اداری قوه قضاییه در تمامی استان‌ها به پایان رسیده است و پذیرفته شدگان به هسته‎های گزینش استان معرفی شده‌اند.
پس از سیر مراحل گزینش و اعلام نظر هسته‌ها به این امور، فرایند تکمیل مدارک استخدامی از جمله سوء پیشینه، پزشکی قانونی، استعلام مدارک تحصیلی و … در استان‌ها آغاز می‌گردد.
پذیرفته شدگان پس از بررسی مدارک تکمیلی و با توجه به رشته‌های شغلی هر استان جهت شرکت در دوره‌های آموزشی بدو خدمت معرفی خواهند شد و شرح وظایف متناسب با رشته‌های شغلی اعلام می‌گردد.
بدیهی است برگزاری دوره‌های آموزشی با برنامه‌ریزی مرکز آموزش قوه قضاییه برگزار خواهد شد.
امور اداری و استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه با ذکر اینکه افرادی که پس از شرکت در مصاحبه، حدنصاب لازم را جهت ادامه مراحل استخدامی کسب ننموده‌اند، فرصت مصاحبه مجدد دارند، اعلام کرد: امکان درخواست تجدیدنظر مصاحبه تخصصی وجود دارد و می‌توانند ظرف مدت یک هفته از تاریخ ابلاغ، درخواست تجدیدنظر خود را به مدیریت امور اداری و نیروی انسانی دادگستری استان مربوطه ارائه نمایند.
درخصوص بررسی نواقص پرونده و عدم انطباق با مدارک مورد نیاز، نواقص به استان‌ها اعلام و افراد مشمول جهت مصاحبه دعوت خواهند ‌شد و لازم به ذکر است پس از حصول نتیجه، مراتب از سوی دادگستری استان‌‌ها به این افراد اعلام خواهد شد و نیاز به پیگیری نمی‌باشد.


13 شهریور 97 – امکان بررسی درخواست تجدیدنظر مصاحبه تخصصی قبول‌شدگان آزمون کادر اداری

امور اداری و استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه در خصوص امکان بررسی درخواست تجدیدنظر مصاحبه تخصصی قبول‌شدگان آزمون کادر اداری اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت منابع انسانی، امور اداری و استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه اعلام کرد افرادی که پس از شرکت در مصاحبه، حدنصاب لازم را جهت ادامه مراحل استخدامی کسب ننموده‌اند، می‌توانند ظرف مدت یک هفته از تاریخ ابلاغ، درخواست تجدیدنظر خود را به مدیریت امور اداری و نیروی انسانی دادگستری استان محل انتخابی شغل ارائه کنند.

بدیهی است پس از بررسی درخواست‌ها، جهت انجام مصاحبه مجدد دعوت به عمل خواهد آمد.


 

۲۹ مرداد ۹۷ – اطلاعیه قابل توجه قبول‌شدگان مرحله اول آزمون کادر اداری/جزییات فهرست اسامی افراد دارای نقص پرونده

امور اداری و استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه اعلام کرد؛ با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته به منظور اطلاع‌رسانی به قبول‌شدگان مرحله اول آزمون کادر اداری قوه قضاییه s جهت شرکت در مصاحبه علمی و تخصصی، پیامک زمان‌بندی حضور ایشان در موعد و محل مقرر ارسال گردیده است.

پرونده آن دسته از افرادی که دارای نواقصی بوده و به مصاحبه دعوت نشده‌اند، در مرحله بررسی از سوی این امور می‌باشد.

لازم به ذکر است پس از حصول نتیجه، مراتب از سوی دادگستری استان‌ها به این افراد اعلام خواهد شد و نیاز به پیگیری نمی‌باشد.

هرگونه اطلاع رسانی در این زمینه از طریق سایت معاونت منابع انسانی به نشانی www.qazahrm.ir صورت می‌گیرد.


۲۰ مرداد ۹۷ – اطلاعیه قابل توجه کلیه قبول‌شدگان مرحله اول آزمون کادر اداری قوه قضاییه

امور اداری و استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه اعلام کرد؛ به اطلاع کلیه قبول‌شدگان مرحله اول آزمون کادر اداری قوه قضاییه می‌رساند، مصاحبه تخصصی قبول‌شدگان در زمینه‌های فردی، علمی، مهارتی با حضور روان شناس طی روز‌های آتی توسط دادگستری استان ‌ها انجام می‌پذیرد.

این مصاحبه تا ۹۷/۰۶/۲۰ بر اساس برنامه‌ریزی دادگستری‌ها در استان‌ها بعمل خواهد آمد. لازم به ذکر است نصاب قبولی در مصاحبه کسب نمره ۱۵۰از ۲۴۰ می‌باشد و قبول‌شدگان مصاحبه متعاقباً به گزینش استان معرفی خواهند شد.


۸ مرداد ۹۷ – اطلاعیه بررسی و تطبیق مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه
امور اداری و استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه اعلام کرد ، بررسی و تطبیق مدارک اولیه داوطلبانی که با توجه به نمره مکتسبه در آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه پذیرفته شده‌اند، در جریان می‌باشد.

دستورالعمل مصاحبه تخصصی قبول‌شدگان مرحله اولیه آزمون به دادگستری کل استان‌ها ابلاغ می‌گردد و بدیهی است زمان مصاحبه تخصصی از سوی دادگستری کل استان‌ها به اطلاع قبول‌شدگان خواهد رسید.

مباحث آزمون مصاحبه تخصصی مرتبط با رشته تحصیلی، مهارت و دانش شغلی، فن‌آوری اطلاعات (ICDL) و مسائل روانشناسی می‌باشد.

هرگونه اطلاع رسانی از طریق سایت معاونت منابع انسانی و کانال ارتباطی سروش صورت می گیرد.


31 اردیبهشت 97: آخرین وضعیت پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه

رئیس امور اداری و استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه خبر داد؛ پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه برابر تاریخ‌های مقرر به واحد انتخابی مراجعه نمایند
رئیس امور اداری و استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه بیان داشت: داوطلبانی که با توجه به نمره مکتسبه در آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه پذیرفته شده‌اند، می‌بایست جهت بررسی مدارک اولیه از تاریخ 97/03/01 لغایت 97/04/01 با در دست داشتن مدارک مندرج به دادگستری استان انتخابی محل خدمت ( معاونت منابع انسانی) مراجعه نمایند.
مهدی ناصری دولت‌آبادی رئیس امور اداری و استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه اظهار کرد: معاونت منابع انسانی قوه قضاییه به منظور تکمیل پرسنل اداری دستگاه قضایی اقدام به برگزاری آزمون استخدامی کارکنان اداری نمود که این آزمون در آذر ماه سال 96 از طریق سازمان سنجش کشور برگزار گردید.
وی در ادامه گفت: مدارک اولیه مورد نیاز جهت ارائه به امور اداری دادگستری استان انتخابی محل خدمت: اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه، اصل و کپی کارت پایان خدمت برای آقایان، اصل و کپی مدرک تحصیلی و ارائه مدارک مستدل در صورت استفاده از سهمیه ایثارگران، شورای حل اختلاف، حافظین قرآن و معلولین می‌باشد.
ناصری دولت‌آبادی در پایان عنوان کرد: پس از بررسی و تطبیق مدارک ارائه شده با موارد اعلام شده و تایید نتایج قطعی، مراتب جهت برگزاری مصاحبه تخصصی و سپس معرفی قبول‌شدگان به هسته‎های گزینش متعاقباً اعلام خواهد شد

۲۷ اردیبهشت ۹۷ – اطلاعیه پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه

به گزارش ایلنا اطلاعیه پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه به شرح ذیل است:

ضمن تبریک خدمت پذیرفته شدگان آزمون استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه(۱۰/۰۹/۹۶) به اطلاع می‌رساند.

با توجه به زمان و روز تعیین شده از ساعت ۹ صبح تا ۱۲:۳۰ ظهر جهت ارائه مدارک به امور اداری و استخدامی مراجعه نمایند.

از پاسخگویی به پذیرفته شدگان گرامی در غیر از روز تعیین شده معذور می‌باشیم

به همراه داشتن اسکن (مدرک تحصیلی-کارت پایان خدمت-کارت ملی-شناسنامه صفحات اول و دوم)در قالب فایل فشرده (CD) که حجم آن از ۴۰۰ کیلو بایت بیشتر نباشد.

مدارک مورد نیاز جهت ارائه

۱.اصل و تصویر شناسنامه خود و افراد تحت تکفل(کلیه صفحات)

۲.اصل و تصویر کارت ملی و کارت پایان خدمت و یا معافیت

۳.اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی

۴.ارائه گواهی خدمت در شورا حل اختلاف (مختص کسانی که از امتیاز شورای حل اختلاف استفاده نموده اند)

۵.ارائه گواهی ایثارگری از بنیاد شهید و امور ایثارگران(مختص مشمولین سهیمه ۲۵ درصد و ۵ درصد ایثارگران)

۶.ارائه گواهی معلولین (مختص سهمیه ۳ درصد)

۷.ارائه مستندات مبنی بر بومی بودن

۸. شش قطعه عکس ۴*۳ پشت نویسی شده

۹.پوشه سفید رنگ و گیره


16 اسفند 96: اطلاعیه تکمیلی درخصوص نتایج آزمون استخدام کارکنان اداری قوه قضاییه

بدین وسیله به اطلاع می‌رساند، کلیه دواطلبان آزمون استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه که به نتایج آزمون معترض هستند، می‌توانند تقاضای کتبی خود را حداکثر تا تاریخ 96/12/24 به آدرس پستی: تهران – خیابان حافظ – روبروی دانشگاه امیرکبیر – پلاک 445 – معاونت منابع انسانی قوه قضاییه – طبقه چهارم – دبیرخانه مرکزی – کدپستی 1599653316 از طریق پست ارسال نمایند.
لازم به ذکر است به اعتراضات حضوری و یا تلفنی پاسخ داده نخواهد شد. در ضمن به اعتراضاتی که بعد از تاریخ مذکور واصل گردد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
داوطلبانی که شماره پرونده یا داوطلبی خود را فراموش کردند و نمی‌توانند از نتیجه آزمون مطلع شوند با سازمان سنجش آموزش کشور تماس حاصل نمایند.
گفتنی است پس از اتمام مهلت مذکور کلیه اعتراضات جهت رسیدگی به سازمان سنجش آموزش کشور ارسال خواهد شد.


16 اسفند 96: اطلاعیه تکمیلی درخصوص نتایج آزمون استخدام کارکنان اداری قوه قضاییه

بدین وسیله به اطلاع می رساند کارنامه آزمون استخدام کارکنان اداری سال 1396 ازطریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس داوطلبان قرار گرفته است.
داوطلبانی که با توجه به نمره مکتسبه در آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه پذیرفته شده اند، می بایست براي بررسی مدارک اولیه از تاریخ 97/3/1 لغایت 97/4/1 با در دست داشتن مدارک زیر به دادگستری استان انتخابی محل خدمت (معاونت منابع انسانی) مراجعه نمایند. قبل از تاریخ مذکور از هرگونه مراجعه خودداری شود.
مدارک مورد نیاز برای بررسی:
1- اصل و تصویر شناسنامه خود و افراد تحت تکفل (کلیه صفحات)
2- اصل و تصویر کارت ملی و کارت پایان خدمت و یا معافیت
3- اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی
4- ارائه گواهی خدمت در شورای حل اختلاف (مختص کسانی که از امتیاز شورای حل اختلاف استفاده نموده اند)
5- ارائه گواهی ایثارگری از بنیاد شهید و امور ایثارگران (مختص مشمولین سهمیه 25% و 5% ایثارگران)
6- ارائه گواهی معلولین (مختص سهمیه 3%)
7- ارائه مستندات مبنی بر بومی بودن
8- ارائه گواهی مشمولین حافظان قرآن
ضمناً داوطلبان شرکت کننده درآزمون درخصوص هرگونه سوال دررابطه با نتایج آزمون می توانند حداکثر تا96/12/24 تقاضای کتبی خودرا به حوزه معاونت منابع انسانی قوه قضائیه ارسال واز مراجعه حضوری اکیداً خودداری فرمایند.بدیهی است به اعتراضاتی که بعد از تاریخ مذکور واصل گردد پاسخ داده نخواهد شد.
معاونت منابع انسانی قوه قضائیه


15 اسفند 96 – اطلاعیه اعلام نتایج آزمون استخدام کارکنان اداری قوه قضاییه سال ۹۶

حسب پیگیری‌های بعمل آمده توسط منابع انسانی قوه قضاییه، از سازمان سنجش نتایج آزمون استخدامی کارکنان اداری را تا پایان روز سه شنبه مورخ ۹۶/۱۲/۱۵ در دسترس داوطلبان قرار خواهد داد.

داوطلبانی که با توجه به نمره مکتسبه در آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه پذیرفته شده‌اند، می‌بایست جهت بررسی مدارک اولیه از تاریخ ۹۷/۰۳/۰۱ لغایت ۹۷/۰۴/۰۱ با در دست داشتن مدارک مندرج به دادگستری استان انتخابی محل خدمت (معاونت منابع انسانی) مراجعه نمایند. قبل از تاریخ مذکور از هر گونه مراجعه خودداری شود.

مدارک مورد نیاز برای بررسی:
۱. اصل و تصویر شناسنامه خود و افراد تحت تکفل (کلیه صفحات)
۲. اصل و تصویر کارت ملی و کارت پایان خدمت و یا معافیت
۳. اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی
۴. ارائه گواهی خدمت در شورای حل اختلاف (مختص کسانی که از امتیاز شورای حل اختلاف استفاده نموده اند)
۵. ارائه گواهی ایثارگری از بنیاد شهید و امور ایثارگران (مختص مشمولین سهمیه ۲۵% و ۵% ایثارگران)
۶. ارائه گواهی معلولین (مختص سهمیه ۳%)
۷. ارائه مستندات مبنی بر بومی بودن
۸. ارائه گواهی مشمولین حافظان قرآن

جهت مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک نمایید


9 اسفند 96: زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه
کارجویان گرامی بدین ‌وسیله به اطلاع می رساند؛ سازمان سنجش نتایج آزمون استخدامی کارکنان اداری را تا پایان روز سه شنبه 15 اسفند اعلام می نماید.


۱ بهمن ۹۶ – اطلاعیه معاونت انسانی قوه قضاییه درخصوص اعلام نتایج آزمون استخدامی کارکنان اداری

معاونت منابع انسانی قوه قضاییه اطلاعیه‌ای درباره اعلام نتایج آزمون استخدامی کارکنان اداری این قوه صادر کرد.
به گزارش ایسنا، در این اطلاعیه آمده است: بدین‌وسیله به اطلاع عموم داوطلبان آزمون استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه ۱۳۹۶ می‌رساند، نتایج آزمون مذکور نیمه دوم بهمن ماه سال جاری از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌شود.
بر این اساس داوطلبان می‌توانند پس از اعلام نتایج، با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به مشاهده و دریافت کارنامه خود اقدام کنند.
متقاضیان محترم می تواننداز طریق سایت معاونت منابع انسانی قوه قضاییه qazahrm.ir اخبار مرتبط را پیگیری کنند.


توزیع کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی كاركنان اداري قوه قضائيه سال ۹۶

به اطلاع میرساند هم اکنون امکان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام قوه قضاییه سال ۹۶ (کادر اداری) فعال شد.

جهت دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید


اطلاعيه تاريخ پرينت كارت و زمان‌ برگزاري آزمون استخدامی كاركنان اداري قوه قضائيه – سال 1396

بدينوسيله به اطلاع كليه داوطلبان متقاضي شركت در آزمون استخدامی كاركنان اداري قوه قضائيه در سال 1396 مي‌رساند كه آزمون مذكور صبح روز جمعه مورخ 96/09/10 در 31 شهرستان كشور برگزار مي‌شود. فرآيند برگزاري آزمون از ساعت 8:30 صبح آغاز و درهاي ورود به جلسه امتحان نيم ساعت قبل از شروع فرآيند بسته خواهد شد، لذا كليه داوطلبان مي‌بايست قبل از بسته شدن درهاي ورودي در محل حوزه امتحاني خود حاضر باشند.

الف‌ – نحوه‌ و زمان پرينت كارت شركت در آزمون

لينك مربوط به كارت و برگ راهنماي شركت در آزمون از روز سه شنبه 96/09/07 بر روي سايت اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني: www.sanjesh.org قرار مي‌گيرد و متقاضیان مي‌توانند با وارد كردن اطلاعات شناسنامه‌اي (نام، نام‌خانوادگي، شماره ملی، سال تولد و …) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرينت كارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعيين شده بر روي پرينت كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحاني مربوط مراجعه نمايند. بديهي است براي شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و هم چنين اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامي است.

ب – درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغايرتي مشاهده شد، داوطلبان لازم است به شرح زير اقدام نمايند:

1ـ با توجه به اطلاعات مندرج بر روي كارت شركت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغايرتي در اطلاعات مندرج در كارت شركت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است براي اصلاح مورد يا موارد مطابق ساعت و تاريخ اعلام شده در بند «ج» به نماينده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ي رفع نقص مراجعه نمايند.

2ـ چنانچه عكس الصاقي به كارت ورودي داوطلب با چهره وي مغايرت داشته باشد لازم است شخص داوطلب همراه با دو قطعه عكس و كارت ملي يا شناسنامه عكسدار براي اصلاح كارت، مطابق ساعت و تاريخ اعلام شده در بند «ج» به نماينده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ رفع نقص مراجعه نمايند. در غير اين صورت فرد به عنوان متخلّف تلقي و برابر مقررات با وي رفتار خواهد شد.

3- چنانچه عكس روي كارت داوطلب داراي اشكالاتي از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عكس و يا اشتباه عكس مي-باشد ضروري است ضمن همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون، 2 قطعه عكس 4×3 و كارت ملي يا شناسنامه عكسدار مطابق ساعت و تاريخ اعلام شده در بند «ج» به نماينده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ي رفع نقص مراجعه نمايند. موضوع را پيگيري نموده تا مشكل برطرف گردد.

ضمناً ساير اطلاعات مندرج بر روي كارت شركت در آزمون هر داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام كه توسط خود داوطلب تكميل گرديده، در نظر گرفته شده است.

تذكر: داوطلبان براي آگاهي بيشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنماي شركت در آزمون كه بر روي پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان قرار دارد پرينت تهيه و نسبت به مطالعه دقيق آن اقدام نمايند.

ج – آدرس و محل‌ رفع نقص كارت شركت در آزمون

در صورت بروز اشكال در تهيه پرينت از كارت شرکت در آزمون و يا مشاهده مغايرت در اطلاعات مندرج در كارت ورودی با اطلاعات ثبت‌نامي و يا هريك از موارد مندرج در بند «ب» فوق ، داوطلبان مي‌توانند از ساعت 8:30 الي12:00 صبح و 14:00 الي 17:00 بعدازظهر روزهاي چهارشنبه مورخ 96/09/08 و پنجشنبه مورخ 96/09/09 به نماینده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط (مطابق جدول ذيل) مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشكال احتمالي کارت خود اقدام نمايند.

د- زمان و محل برگزاري آزمون

آزمون کليه داوطلبان در صبح روز جمعه مورخ 96/09/10 برگزار مي‌گردد و فرآيند برگزاري آزمون از ساعت‌ 8:30 (هشت و سي دقيقه‌) همان روز خواهد بود. آدرس محل برگزاري آزمون بر روي پرينت كارت شركت در آزمون داوطلبان درج گرديده است.

ه‍‍ ـ تذكرهاي‌ مهم‌

1- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون‌، اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار الزامي است.

2- در ورودي ِحوزه هاي امتحاني نيم ساعت قبل از شروع فرآيند برگزاري آزمون بسته خواهد شد لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهاي ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحاني حاضر باشند.

3- هر داوطلب براي حضور در جلسه آزمون بايد علاوه بر پرينت كارت شركت در آزمون، اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار، چند مداد سياه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاكن و يك سنجاق و يا سوزن به همراه داشته باشد.

4- مخدوش نمودن و پاره نمودن پاسخنامه، عدم ارائه پاسخنامه در زمان مقرر و تعلل در ارائه مدارك امتحاني ماهيتاً از مصاديق تخلّف و تقلّب محسوب ميگردد و با داوطلبان متخلف برابر با قانون رسيدگي به تخلفات و جرايم در آزمونهاي سراسري رسيدگي و برخورد خواهد شد.

5- داوطلبان بايد از آوردن وسايل اضافي از جمله كيف دستي، ساك دستي، پيجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، كتاب، ماشين‌حساب، هرگونه نُت و يادداشت و نظاير آن و همچنين وسايل شخصي به جلسه آزمون اكيداً خودداري نمايند. بديهي است كه به همراه داشتن هر كدام از وسايل مندرج در اين بند به عنوان تقلب و تخلف تلقي و با داوطلبان ذيربط براساس قانون رسيدگي به تخلفات و جرايم در آزمونهاي سراسري رفتار خواهد شد.

6- با توجه به اينكه سازمان سنجش آموزش كشور در جهت بهبود و ارتقاء كيفي حوزه هاي برگزاري آزمون، نياز به نظرات شما به عنوان معتبرترين منبع اخذ داده و اطلاعات براي ارزيابي حوزه ها دارد، خواهشمند است نسبت به تكميل نمودن پرسشنامه ارزيابي حوزه امتحاني خود در اين آزمون از تاريخ 96/09/10 لغايت 96/09/16 بصورت اينترنتي از طريق پايگاه اطلاع رساني اين سازمان اقدام نمائيد.

در خاتمه اضافه مي‌نمايد كه داوطلبان درصورت لزوم مي‌توانند سئوال يا سئوالات خود را در اين خصوص از اين تاريخ لغايت روز پنج شنبه 96/09/09 همه روزهع بغیر از ایام تعطیل و در وقت اداری با بخش پاسخگويي اينترنتي اين سازمان و يا شماره ‌تلفن ‌42163-021 در ميان بگذارند.

جدول‌ نشاني باجه‌هاي رفع نقص احتمالي كارت هاي شركت درآزمون استخدامي كاركنان قوه قضائيه  سال 1396 

نام استان محل اقامت

نام شهرستان محل برگزاري

محل رفع نقص كارت

نشاني باجه‌هاي رفع نقص

آذربايجان شرقي

تبريز

دانشگاه تبريز

تبريز: بلوار29بهمن، دانشگاه تبريز، طبقه همكف، ساختمان مديريت امور آموزشي و تحصيلات تكميلي

آذربايجان غربي

اروميه

دانشگاه اروميه

اروميه: خيابان شهيد بهشتي، دانشگاه اروميه، ستاد مركزي پرديس دانشگاهي دانشگاه‌ اروميه

اصفهان

 اصفهان

دانشگاه اصفهان

اصفهان: ميدان آزادي، دروازه شيراز،خيابان دانشگاه،درب شمالي دانشگاه اصفهان،جنب اداره كل آموزش، دفتر ستاد آزمونها

اردبيل

اردبيل

دانشگاه محقق اردبيلي

اردبيل: خيابان دانشگاه، دانشگاه محقق اردبيلي، ساختمان سابق اداره كل امور آموزشي

ايلام

ايلام

دانشگاه ايلام

ايلام: بلوارپژوهش، دانشگاه ايلام، حوزه معاونت آموزشي

بوشهر

 بوشهر

دانشگاه خليج فارس بوشهر

بوشهر: خيابان شهيد ماهيني، دانشگاه خليج فارس بوشهر

تهران

تهران

دانشكده فرهنگ وارتباطات دانشگاه سوره

تهران: خيابان انقلاب، ميدان فردوسي، بن بست شاهرود، دانشكده فرهنگ وارتباطات دانشگاه سوره

چهارمحال و بختياري

شهر كرد

دانشگاه شهركرد

شهركرد: بلواررهبر، دانشگاه شهركرد، معاونت آموزشي

خراسان جنوبي

بيرجند

دانشگاه بيرجند

بيرجند: ميدان شهدا، خيابان دانشگاه، دانشگاه بيرجند، دانشكده هنر

خراسان شمالي

بجنورد

دانشگاه بجنورد

بجنورد: كيلومتر4 جاده اسفراين، دانشگاه بجنورد، ساختمان شماره دو دانشكده علوم انساني

خراسان رضوي

مشهد

دانشگاه فردوسي مشهد

مشهد: بلوار وكيل آباد،روبروي پارك‌ ملت، درب شمالي دانشگاه فردوسي مشهد، مديريت آموزشي دانشگاه

خوزستان

اهواز

دانشگاه شهيد چمران اهواز

اهواز: جاده گلستان، جنب پل پنجم، ورودي دانشگاه شهيدچمران اهواز

زنجان

زنجان

دانشگاه زنجان

زنجان: كيلومتر 6 جاده تبريز، دانشگاه زنجان، ساختمان مركزي واحدرايانه

سمنان

سمنان

دانشگاه سمنان

سمنان: روبروي پارك سوكان، پرديس شماره يك دانشگاه سمنان، ساختمان انتشارات دانشگاه

سيستان وبلوجستان

زاهدان

دانشگاه سيستان و بلوچستان

زاهدان: خيابان دانشگاه،ورودي زيبا شهر، سازمان مركزي دانشگاه سيستان وبلوچستان، دفترمعاونت آموزشي

فارس

شيراز

دانشگاه شيراز

شيراز: خيابان ساحلي غربي، مجتمع فرهنگي رفاهي دانشگاه شيراز

قزوين

قزوين

آموزشكده فني و حرفه اي پسران قزوين  (شهيد بابايي)

قزوين: خيابان شهيدبابايي، آموزشكده فني وحرفه اي پسران قزوين

قم

قم‌

دانشگاه قم

قم: انتهاي بلوارمحمدامين، بعد از شهرك قدس، دانشگاه قم، سازمان مركزي دانشگاه

كردستان

سنندج

دانشگاه كردستان-سنندج

سنندج: خيابان پاسداران، خيابان دانشگاه، درب اصلي دانشگاه كردستان، مهمانسراي دانشگاه

كرمان

كرمان

دانشكده فني و حرفه اي شماره يك كرمان (شهيد چمران)

كرمان: خيابان شهيدمصطفي خميني، ابتدای اتوبان هفت باغ علوی، دانشكده فني و حرفه­اي شماره يك كرمان(شهيد چمران)

كرمانشاه

كرمانشاه

دانشگاه رازي كرمانشاه

كرمانشاه: طاق بستان، باغ ابريشم، پرديس دانشگاه رازي، سازمان مركزي دانشگاه، اداره آموزش

كهگيلويه و بويراحمد

ياسوج

دانشگاه ياسوج

ياسوج: ميدان معلم، خيابان دانشجو، دانشگاه ياسوج، ساختمان مديريت آموزشي و تحصيلات تكميلي

گلستان

گرگان

دانشگاه علوم كشاورزي و منابع طبيعي گرگان

گرگان: خيابان شهيد بهشتي، دانشگاه علوم كشاورزي ومنابع طبيعي گرگان

گيلان

رشت

دانشگاه گيلان

رشت: بلوار حافظ، خيابان ملت، روبروي شهربازي، پرديس دانشگاه گيلان

لرستان

خرم‌آباد

دانشگاه لرستان

خرم‌آباد: كيلومتر 5 جاده (خرم آباد – تهران)، دانشگاه لرستان

 

مازندران

ساري

دانشكده فني امام محمد باقر (ع)

ساري: بلوار خزر، خيابان شهيد مطهري (طبرستان)، دانشكده فني امام محمدباقر (ع)

مركزي

اراك

دانشگاه اراك

اراك: ميدان شريعتي، دانشگاه اراك، درب اصلي دانشگاه، روبروي باجه انتظامات

هرمزگان

بندرعباس

دانشگاه هرمزگان

بندرعباس: آزادشهر، بلوارافروزشهابي پور، مجتمع آموزشي وپژوهشي بصيرت (گفتگوي تمدنها)

همدان

‌همدان

دانشگاه بوعلي سينا همدان

همدان: شهرك مدرس، خيابان ابوطالب، دانشكده علوم انساني، معاونت آموزشي دانشكده

البرز

كرج

دانشگاه خوارزمي كرج

كرج: حصارك، ميدان دانشگاه، دانشگاه خوارزمي پرديس كرج

يزد

يزد

دانشگاه يزد

يزد: صفائيه، چهار راه پژوهش، ورودي درب دانش ، ساختمان كنار سالن فجر


امکان ثبت نام مجدد در آزمون استخدام قوه قضاییه سال96 (کادر اداری)

طبق اعلام سازمان سنجش به پاسخ سوال متقاضیان گرامی در مورد عدم موفقیت در ثبت نام در آزمون کارکنان اداری قوه قضائیه تا امروز پنجشنبه مورخ ۹۶/۰۸/۱۱ از ساعت ۱۸ به سایت سازمان مراجعه کرده و در لینک مربوط به دفترچه آزمون در صفحات آخر دفترچه – پیش نویس تقاضانامه ثبت نام را پرینت و پر کرده و تا ساعت ۲۲ به شماره ۰۲۶۳۶۱۸۲۳۶۱ فکس نمایید. سپس در روزهای آتی با شما تماس گرفته میشود. بدیهی است به فکس های دریافتی بعد از این تاریخ و ساعت ترتیب اثر داده نمی شود.

برای دریافت نمونه فرم ثبت نام آزمون استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه سال ۱۳۹۶اینجا کلیک نمایید


تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی قوه قضاییه سال ۹۶

کاربران گرامی، به اطلاع میرساند زمان ثبت نام آزمون استخدامی قوه قضاییه (کادر اداری) تا ۹۶/۸/۹ تمدید شد.


افزایش سقف سنی استخدام قوه قضاییه برای کارکنان شورای حل اختلاف

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، سنوات خدمت در شورای حل اختلاف به سقف سنی داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه اضافه شد.

با رایزنی‌ها و پیگیری‌های بعمل آمده از سوی شورای حل اختلاف استان تهران و مرکز امور شورا‌های حل اختلاف کشور مستند به نص صریح ماده ۴۰ قانون شورا‌ها با معاونت منابع انسانی و آموزش قوه قضاییه سنوات خدمت کارکنان شورای حل اختلاف به شرط سنی حداکثر ۳۵ سال برای دارندگان مدرک فوق دیپلم و لیسانس و حداکثر ۳۸ سال برای فوق لیسانس و دکتری اضافه گردید و با هماهنگی با سازمان سنجش آموزش کشور امکان ثبت نام اینترنتی و پذیرش در سامانه رایانه‌ای فراهم گردیده است.


بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون استخدام کارکنان اداری قوه قضاییه در سال ۱۳۹۶ می‌رساند، که ثبت نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org از روز شنبه مورخ 1396/07/29 آغاز و در روز شنبه مورخ 1396/08/06 پایان می‌پذیرد. لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نمایند.

الف – شرایط عمومی استخدام
۱- داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران .
۲- نداشتن سابقه محکومیت جزائی مؤثر.
۳- عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر.
۴- داشتن توانائی جسمی و روانی متناسب با شغل مورد درخواست و عدم ابتلا به بیماری‌های مسری به تشخیص پزشک قانونی یا پزشک معتمد دادگستری جمهوری اسلامی ایران
۵- اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی مصرّح درقانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
۶- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۷- نداشتن منع استخدامی در دستگاههای دولتی به موجب آراء مراجع قضائی و ذیصلاح.
۸- انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت دائم برای آقایان
۹-داوطلبان استخدام نباید در زمان ثبت نام از مستخدمین رسمی،ثابت و پیمانی دستگاههای اجرایی و یا بازخرید خدمت آنها باشند
– تذکر: مدارک تحصیلی پایین تر و یا بالاتر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل در آگهی استخدام و همچنین مدارک معادل،برای شرکت در آزمون و استخدام معتبر نمی باشد.

۱۰-داشتن حداقل بیست (۲۰) سال تمام و حداکثر سن سی و پنج (۳۵) سال تمام برای مدارک فوق دیپلم و کارشناسی و حداکثر سی و هشت (۳۸) سال تمام برای مدارک تحصیلی فوق کارشناسی و دکتری.
تذکر: ملاک عمل برای محاسبه، سن، تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه داوطلبان زمان برگزاری آزمون(۱۰/۰۹/۱۳۹۶) می باشد.
۱۱-مواد ذیل به شرط ارائه تأئیدیه های معتبر ،به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد.
الف)جانبازان، آزادگان، فرزندان و همسر شهدا، فرزندان و همسر جانبازان ۲۵درصد به بالا و فرزندان و همسر آزادگان که حداقل یک سال و بالاتر سابقه اسارت دارند، و رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه از شرط حداکثر سن معاف می باشند.
ب)افراد خانواده معظم شهدا (شامل پدر،مادر،خواهر و برادر)تا میزان ۵سال
ج)رزمندگان کمتر از شش ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه،به میزان مدت حضور در جبهه
۱۲- اشتغال قبول‌شدگان از بدو استخدام در رشته‌ شغلی پذیرفته شده و در منطقه جغرافیایی انتخابی حداقل به مدت ده سال خواهد بود ( در این مدت امکان انتقال و جابجایی وجود نداشته و تعهد محضری لازم از قبول‌شدگان اخذ خواهد شد.)
ب)امتیازات و سهمیه قانونی :
– ایثارگران سهمیه ۲۵%: شامل جانبازان، آزادگان و همسر و فرزندان شهدا، همسر و فرزندان جانبازان ۲۵% و بالاتر و همسر و فرزندان آزادگان دارای یک سال و بالای یک سال اسارت.
– ایثارگران سهمیه ۵ درصد: رزﻣﻨﺪﮔﺎن ﺑﺎ ﺳﺎﺑﻘﻪ ﺣﺪاﻗﻞ ﺷﺶ ﻣﺎه ﺣﻀﻮر داوﻃﻠﺒﺎﻧﻪ در ﺟﺒﻬﻪﻫﺎ و ﻫﻤﺴﺮ و ﻓﺮزﻧﺪان آﻧﺎن و ﻓﺮزﻧﺪان ﺟﺎﻧﺒﺎزان زﯾﺮ ﺑﯿﺴﺖ و ﭘﻨﺞ درﺻﺪ (۲۵ درصد) و فرزندان آزادگان کمتر از یک سال اسارت.
– ﺑﺮ اﺳﺎس ﻫﻤﺎﻫﻨﮕﯽﻫﺎی ﺑﻌﻤﻞ آﻣﺪه ﺑﺎ ﺑﻨﯿﺎد ﺷﻬﯿﺪ و اﻣﻮر اﯾﺜﺎرﮔﺮان، ﺟﺬب اﯾﺜﺎرﮔﺮان از ﻣﺤﻞ ﺳﻬﻤﯿﻪﻫﺎی اﺳﺘﺨﺪاﻣﯽ ﺻﺮﻓﺎً از ﻃﺮﯾﻖ ﺷﺮﮐﺖ در آزﻣﻮن اﺳﺘﺨﺪاﻣﯽ رﻗﺎﺑﺖ ﺑﯿﻦ ﮐﻠﯿﻪ داوﻃﻠﺒﺎن اﯾﺜﺎرﮔﺮ ﻫﺮ ﯾﮏ از ﺳﻬﻤﯿﻪﻫﺎی ۲۵ درﺻﺪ و ۵ درﺻﺪ ﺑﺮ اﺳﺎس ﻧﻤﺮه ﻣﮑﺘﺴﺒﻪ آزﻣﻮن و با اولویت اصلی و ذخیره ﺟﻬﺖ ﻣﻌﺮﻓﯽ ﺑﻪ ﻣﺼﺎﺣﺒﻪ اﺳﺘﺨﺪاﻣﯽ و ﺑﺎ رﻋﺎﯾﺖ ﺳﺎز و ﮐﺎر ذﯾﻞ ﺻﻮرت ﻣﯽﭘﺬﯾﺮد.
الف) ﻣﺸﻤﻮﻟﯿﻦ ﺳﻬﻤﯿﻪ ۲۵ درصد اﯾﺜﺎرﮔﺮان ﻣﺠﺎز ﺑﻪ ﺑﻬﺮه ﻣﻨﺪی از ﺳﻬﻤﯿﻪ اﺳﺘﺨﺪامی ۵ درصد ﺳﺎﯾﺮ اﯾﺜﺎرﮔﺮان و ﯾﺎ ﺑﺎﻟﻌﮑﺲ، ﻧﻤﯽﺑﺎﺷﻨﺪ ﺑﻪ ﻋﺒﺎرت دﯾﮕﺮ ﻫﺮ داوﻃﻠﺐ ﻣﯽﺗﻮاﻧﺪ در ﺻﻮرت ﻣﺸﻤﻮل ﺑﻮدن، ﺻﺮﻓﺎً از ﯾﮑﯽ از ﺳﻬﻤﯿﻪﻫﺎی ﻣﺸﺨﺺ ﺷﺪه اﺳﺘﻔﺎده ﻧﻤﺎﯾﺪ. ﺑﺪﯾﻬﯽ اﺳﺖ در اﯾﻦ ﺻﻮرت ﻣﺸﻤﻮﻟﯿﻦ ﺳﻬﻤﯿﻪ ۲۵ درﺻﺪ اﯾﺜﺎرﮔﺮان، ﺟﻬﺖ اﺳﺘﻔﺎده از ﺳﻬﻤﯿﻪ ﻣﺨﺘﺺ ﺧﻮد، ﺻﺮﻓًﺎ ﻣﯽﺑﺎﯾﺴﺘﯽ ﻣﺸﺎﻏﻞ ﻣﺨﺘﺺ و ﻣﺸﺨﺺ ﺷﺪه در دﻓﺘﺮﭼﻪ را اﻧﺘﺨﺎب ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ. داوﻃﻠﺒﺎن ﻣﺸﻤﻮل ﺳﻬﻤﯿﻪ ۵ درﺻﺪ اﯾﺜﺎرﮔﺮان ﺣﻖ اﻧﺘﺨﺎب ﺷﻐﻞ ﻣﺤﻞ ﻫﺎی ﻣﺸﺨﺺ ﺷﺪه ﺑﺮای ﺳﻬﻤﯿﻪ ﻫﺎی۲۵ درﺻﺪ اﯾﺜﺎرﮔﺮان را ﻧﺪارﻧﺪ.
ب) در ﻓﺮآﯾﻨﺪ ﺟﺬب و اﺳﺘﺨﺪام ﻣﺸﻤﻮﻟﯿﻦ سهمیه ۲۵ درصد اﯾﺜﺎرﮔﺮان، اوﻟﻮﯾﺖ اﺳﺘﺨﺪام آﻧﻬﺎ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺿﻮاﺑﻂ و ﻣﻘﺮرات ﺟﺎری و ﺑﺎ ﻫﻤﺎﻫﻨﮕﯽ ﺑﻨﯿﺎد ﺷﻬﯿﺪ و اﻣﻮر اﯾﺜﺎرﮔﺮان ﺻﻮرت ﺧﻮاﻫﺪ ﭘﺬﯾﺮﻓﺖ.
ج) ﺑﻪ ﺗﻤﺎﻣﯽ اﯾﺜﺎرﮔﺮان ﻣﺸﻤﻮل ﺳﻬﻤﯿﻪ اﺳﺘﺨﺪاﻣﯽ ۲۵ درصد اﯾﺜﺎرﮔﺮان ﺗﻮﺻﯿﻪ ﻣﯽﺷﻮد، ﺑﺮای ﺣﺼﻮل اﻃﻤﯿﻨﺎن از اﻣﮑﺎن ﺑﻬﺮهﻣﻨﺪی ﺧﻮد از ﺳﻬﻤﯿﻪ اﺳﺘﺨﺪاﻣﯽ ﻣﺬﮐﻮر، ﻗﺒﻞ از ﺛﺒﺖﻧﺎم ﺑﺎ ﺑﻨﯿﺎدﺷﻬﯿﺪ و اﻣﻮر اﯾﺜﺎرﮔﺮان ﻣﺤﻞ ﺗﺸﮑﯿﻞ ﭘﺮوﻧﺪه ﺧﻮد ﺗﻤﺎس و ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻣﺸﺨﺺ ﺷﺪن وﺿﻌﯿﺖ ﺷﻐﻠﯽ و در ﺻﻮرت ﻟﺰوم اﺻﻼح آن اﻗﺪام ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ.
– تذکر: ﭼﻨﺎﻧﭽﻪ ﻣﺸﻤﻮﻟﯿﻦ ﺳﻬﻤﯿﻪ ۲۵ درﺻﺪ اﯾﺜﺎرﮔﺮان، وﻓﻖ ﺿﻮاﺑﻂ ﺟﺎری ﺑﻨﯿﺎد ﺷﻬﯿﺪ و اﻣﻮر اﯾﺜﺎرﮔﺮان اﺳﺘﺎن ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ، در اوﻟﻮﯾﺖ ﯾﺎ ﺷﻤﻮل سهمیه ۲۵ درﺻﺪ اﯾﺜﺎرﮔﺮان ﻗﺮار ﻧﮕﯿﺮﻧﺪ، ﺻﺮﻓﺎً از امتیاز ﺣﺪاﮐﺜﺮ ﺳﻦ ﺑﻬﺮهﻣﻨﺪ ﺧﻮاﻫﻨﺪ ﮔﺮدﯾﺪ. در ﺻﻮرت اﻧﺘﺨﺎب ﺷﻐﻞ ﻣﺤﻞ ﻫﺎی ﻣﺸﺨﺺ ﺷﺪه ﺑﺮای ﺳﻬﻤﯿﻪ ۲۵ درﺻﺪ اﯾﺜﺎرﮔﺮان، اﻧﺘﺨﺎب داوﻃﻠﺐ ﮐﺎن ﻟﻢ ﯾﮑﻦ ﺗﻠﻘﯽ ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ و داوﻃﻠﺐ ﺣﻖ ﻫﯿﭻ ﮔﻮﻧﻪ اﻋﺘﺮاض ﻧﺨﻮاﻫﺪ داﺷﺖ.
د) اوﻟﻮﯾﺖ ﭘﺬﯾﺮش درﻣﺸﻤﻮﻟﯿﻦ ﭘﻨﺞ درﺻﺪ (۵درﺻﺪ) اﯾﺜﺎرﮔﺮان،ﺑﺎ رزﻣﻨﺪﮔﺎنﻣﯽﺑﺎﺷﺪ. (رزﻣﻨﺪﮔﺎن در ﺻﻮرت ﺛﺒﺖ ﻧﺎم و ﺷﺮﮐﺖ در آزﻣﻮن اﺳﺘﺨﺪاﻣﯽ و داﺷﺘﻦ ﺷﺮاﯾﻂ اﺣﺮاز ﻻزم در ﺣﺪ ﺳﻬﻤﯿﻪ ﺗﻌﯿﯿﻦ ﺷﺪه از ﺷﺮط ﺣﺪﻧﺼﺎب در آزﻣﻮن ﻣﻌﺎف ﺑﻮده و ﺑﺮ اﺳﺎس ﻧﻤﺮات ﻓﻀﻠﯽ ﻣﮑﺘﺴﺒﻪ اﻧﺘﺨﺎب ﺧﻮاﻫﻨﺪ ﺷﺪ) و ﺳﺎﯾﺮ ﻣﺸﻤﻮﻟﯿﻦ ﺳﻬﻤﯿﻪ ﻣﺬﮐﻮر در ﺻﻮرت ﮐﺴﺐ ﺣﺪ ﻧﺼﺎب در اوﻟﻮﯾﺖ ﺑﻌﺪی ﻗﺮار داﺷﺘﻪ و در ﺑﯿﻦ ﺧﻮد ﺑﻪ رﻗﺎﺑﺖ خواهند پرداخت.
ﻫ) اﯾﺜﺎرﮔﺮان ﻣﺸﻤﻮل ﺳﻬﻤﯿﻪ استخدامی ۵ درصد اﯾﺜﺎرﮔﺮان، ﺟﻬﺖ اﺳﺘﻔﺎده از ﺳﻬﻤﯿﻪ ﻣﺨﺘﺺ ﺧﻮد، ﻣﯽﺑﺎﯾﺴﺘﯽ در زﻣﺎن اﻧﺘﺨﺎب ﺷﻐﻞ، ﻣﺸﺎﻏﻠﯽ را اﻧﺘﺨﺎب ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ ﮐﻪ ﻇﺮﻓﯿﺖ ﻣﻮرد ﻧﯿﺎز آن ﻣﺸﺎﻏﻞ ﺑﯿﺶ از ﯾﮏ ﻧﻔﺮ ﺑﺎﺷﺪ و ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺟﺰو ﻣﺸﺎﻏﻞ ﻣﺸﺨﺺ ﺷﺪه ﻣﺨﺘﺺ ﺳﻬﻤﯿﻪ ۲۵ درصد اﯾﺜﺎرﮔﺮان ﻧﺒﺎﺷﺪ. ﺑﺪﯾﻬﯽ اﺳﺖ اﺳﺘﻔﺎده از ﺳﻬﻤﯿﻪ اﯾﺜﺎرﮔﺮان ۵ درصد ﺻﺮﻓًﺎ در ﻣﺸﺎﻏﻠﯽ اﻋﻤﺎل ﻣﯽﮔﺮدد ﮐﻪ ﻇﺮﻓﯿﺖ ﭘﺬﯾﺮش آنﻫﺎ ﺑﯿﺶ از ﯾﮏ ﻧﻔﺮ ﺑﺎﺷﺪ (در ﻣﺸﺎﻏﻞ ﺑﺎ ﯾﮏ ﻧﻔﺮ ﻇﺮﻓﯿﺖ، ﺳﻬﻤﯿﻪ ﻣﺬﮐﻮر ﻟﺤﺎظ ﻧﺸﺪه و اﻧﺘﺨﺎب اﻓﺮاد ﺻﺮﻓﺎً ﺑﺮاﺳﺎس ﻧﻤﺮات ﻣﮑﺘﺴﺒﻪ ﺻﻮرت ﺧﻮاﻫﺪ ﭘﺬﯾﺮﻓﺖ). ﺳﻬﻤﯿﻪ ۵ درصد اﯾﺜﺎرﮔﺮان ﻗﺎﺑﻞ ﺗﺨﺼﯿﺺ ﺑﻪ ﺳﺎﯾﺮ داوﻃﻠﺒﺎن ﻧﺒﻮده و در ﺻﻮرت ﻋﺪم ﺗﮑﻤﯿﻞ، ﺳﻬﻤﯿﻪ ۵ درﺻﺪ اﯾﺜﺎرﮔﺮان ﻣﺤﻔﻮظ ﺧﻮاﻫﺪ ﻣﺎﻧﺪ.
و) ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻫﻤﺎﻫﻨﮕﯽﻫﺎی ﺑﻪ ﻋﻤﻞ آﻣﺪه ﺑﺎ ﺑﻨﯿﺎد ﺷﻬﯿﺪ و اﻣﻮر اﯾﺜﺎرﮔﺮان ﺳﻬﻤﯿﻪ اﺳﺘﺨﺪاﻣﯽ ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ ﺳﻬﻤﯿﻪ ۲۵ درﺻﺪ اﯾﺜﺎرﮔﺮان در دﻓﺘﺮﭼﻪ آزﻣﻮن اﺳﺘﺨﺪاﻣﯽ ﻣﺸﺨﺺ ﮔﺮدﯾﺪه و از ﺳﻬﻤﯿﻪ داوﻃﻠﺒﺎن آزاد ﺟﺪا ﮔﺮدﯾﺪه اﺳﺖ و داوﻃﻠﺒﺎن ﻣﺸﻤﻮل اﯾﻦ ﺳﻬﻤﯿﻪ، ﺑﺮای اﻋﻤﺎل ﺳﻬﻤﯿﻪ ﻣﺬﮐﻮر ﺻﺮﻓًﺎ ﻣﯽﺑﺎﯾﺴﺖ ﻣﺸﺎﻏﻞ ﻣﺸﺨﺺ ﺷﺪه ﺑﺮای ﺳﻬﻤﯿﻪ ۲۵ درصد اﯾﺜﺎرﮔﺮان را اﻧﺘﺨﺎب ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ. ﺳﻬﻤﯿﻪ ۲۵ درصد اﯾﺜﺎرﮔﺮان ﻗﺎﺑﻞ ﺗﺨﺼﯿﺺ ﺑﻪ ﺳﺎﯾﺮ داوﻃﻠﺒﺎن ﻧﺒﻮده و در ﺻﻮرت ﻋﺪم ﺗﮑﻤﯿﻞ، ﺳﻬﻤﯿﻪ ۲۵ درصد اﯾﺜﺎرﮔﺮان ﻣﺤﻔﻮظ ﺧﻮاﻫﺪ ﻣﺎﻧﺪ.

ز) اﺳﺘﺨﺪام ﻣﺎزاد ﺑﺮ ﺳﻬﻤﯿﻪ اﺳﺘﺨﺪاﻣﯽ اﯾﺜﺎرﮔﺮان (۲۵ درﺻﺪ و ۵ درﺻﺪ) از ﻃﺮﯾﻖ رﻗﺎﺑﺖ ﺑﺎ ﺳﺎﯾﺮ داوﻃﻠﺒﺎن آزاد ﺻﻮرت ﻣﯽﭘﺬﯾﺮد.
– داوطلبان بومی:
نمره داوطلبان بومی استان با ضریب یک و دو دهم (۲/۱) و بومی شهرستان با ضریب یک و چهاردهم (۴/۱) نمره مکتسبه در هر حیطه از آزمون و مصاحبه استخدامی و صرفاً در صورت کسب حد نصاب آزمون در مرحله معرفی برای مصاحبه محاسبه می گردد.
تذکر ۱ : استخدام برای شغل و محل های دادگستری استان ها که محل خدمت آن ها در مرکز استان قرار دارد، برای تمامی داوطلبان همان استان و شهرستان های همان استان بومی استان محسوب گردیده و کلیه داوطلبان بومی اعم از بومی استان و شهرستان صرفاً از امتیاز یک و دو دهم (۲/۱) برخوردار خواهند شد.
– در استانهای سیستان و بلوچستان،خراسان جنوبی ، هرمزگان صرفاً افراد بومی حق شرکت در آزمون استخدامی را دارند و افراد غیر بومی در صورت پذیرفته شدن مراحل اداری و استخدامی نامبردگان متوقف می گردد.
داوطلبان بومی به افرادی اطلاق می‌شود که دارای یکی از شرایط مندرج در بند‌های ذیل باشند.
• شهرستان یا استان محل تولد داوطلب یا همسر وی با شهرستان یا استان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.
• داوطلب حداقل چهار(۴)سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی ، دبیرستان و یا دانشگاه)را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان و یا استان محل مورد تقاضا برای استخدام طی نموده باشد.
• همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل و یا بازنشسته) که شهرستان یا استان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با شهرستان یا استان محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد.
• داوطلب یا پدر ،مادر و یا همسر وی حداقل چهار سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان و یا استان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشد. (پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفاً توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است.)
– معلولین عادی به شرط دارا بودن سایرشرایط مندرج دراین دفترچه (علی‌الخصوص بند ۴ شرایط عمومی استخدام) از ۳% سهمیه قانونی بهره‌مند خواهند بود.
– ﺗﺬﮐﺮ ۱: ﻣﻌﻠﻮﻟﯿﻦ ﻣﺸﻤﻮل سهمیه ۳ درصد ﺟﻬﺖ اﺳﺘﻔﺎده از ﺳﻬﻤﯿﻪ ﻣﺨﺘﺺ ﺧﻮد، ﻣﯽﺑﺎﯾﺴﺘﯽ در زﻣﺎن اﻧﺘﺨﺎب ﺷﻐﻞ، ﻣﺸﺎﻏﻠﯽ را اﻧﺘﺨﺎب ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ ﮐﻪ ﺗﻌﺪاد ﻣﻮرد ﻧﯿﺎز (ﻇﺮﻓﯿﺖ) آن ﻣﺸﺎﻏﻞ ﺑﯿﺶ از ﯾﮏ ﻧﻔﺮ ﺑﺎﺷﺪ. (در ﻣﺸﺎﻏﻞ ﺑﺎ ﯾﮏ ﻧﻔﺮ ﻇﺮﻓﯿﺖ، ﺳﻬﻤﯿﻪ ﻣﺬﮐﻮر ﻟﺤﺎظ ﻧﺸﺪه و اﻧﺘﺨﺎب اﻓﺮاد ﺻﺮﻓﺎً ﺑﺮ اﺳﺎس ﻧﻤﺮات ﻣﮑﺘﺴﺒﻪ ﺻﻮرت ﺧﻮاﻫﺪ ﭘﺬﯾﺮﻓﺖ). ﺑﺪﯾﻬﯽ اﺳﺖ اﻧﺘﺨﺎب اﻓﺮاد ﺑﺮﺗﺮ ﺟﻬﺖ اﺳﺘﻔﺎده از ﺳﻬﻤﯿﻪ ﻣﻌﻠﻮﻟﯿﻦ از ﻃﺮﯾﻖ رﻗﺎﺑﺖ ﺑﯿﻦ ﺟﺎﻣﻌﻪ ﻣﻌﻠﻮﻟﯿﻦ ﺻﻮرت ﺧﻮاﻫﺪ ﭘﺬﯾﺮﻓﺖ. ﺳﻬﻤﯿﻪ ۳ درﺻﺪ ﻣﻌﻠﻮﻟﯿﻦ ﻗﺎﺑﻞ ﺗﺨﺼﯿﺺ ﺑﻪ ﺳﺎﯾﺮ داوﻃﻠﺒﺎن ﻧﺒﻮده و در ﺻﻮرت ﻋﺪم ﺗﮑﻤﯿﻞ، ﺳﻬﻤﯿﻪ ﺳﻪ درﺻﺪ ﻣﻌﻠﻮﻟﯿﻦ ﻣﺤﻔﻮظ ﺧﻮاﻫﺪ ﻣﺎﻧﺪ.
– ﺗﺬﮐﺮ ۲: ﻣﻌﻠﻮﻟﯿﻦ ﻣﺤﺘﺮم ﻣﯽﺑﺎﯾﺴﺖ ﺗﻮاﻧﺎﯾﯽ اﻧﺠﺎم ﮐﺎری ﮐﻪ اﺳﺘﺨﺪام ﻣﯽﺷﻮﻧﺪ را داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ و در ﺻﻮرت ﻋﺪم ﺗاﯾﯿﺪ ﺗﻮاﻧﺎﯾﯽ ﻣﻌﻠﻮﻟﯿﻦ در ﻣﺮﺣﻠﻪ ﻣﺼﺎﺣﺒﻪ اﺳﺘﺨﺪاﻣﯽ و ﻣﻌﺎﯾﻨﻪ ﭘﺰﺷﮑﯽ، از سایر مراحل استخدام محروم خواهند شد.
– افرادیکه بطور پیوسته با شوراهای حل اختلاف همکاری داشته‌اند به استناد قانون شورای حل اختلاف مصوب ۱۰/۰۸/۹۴ مجلس شورای اسلامی به شرط اشتغال و دارابودن شرایط مندرج در آگهی متناسب با سابقه خدمت حداکثر از ۲۰ امتیاز در آزمون عمومی برخوردار خواهند بود. (بابت هر یک سال سابقه خدمت، ۲ امتیاز)
– حافظان قرآن دارای درجات (۱ تا ۵) از ده درصد امتیاز در امتحان عمومی و به همین میزان، در امتحان تخصصی یا مسابقه تخصصی یا مصاحبه تخصصی بهره مند خواهند شد.
– تذکر: حافظین محترم صرفاً مجاز به شرکت در رشته های شغلی کارشناس امور فرهنگی و کارشناس امور دینی جهت استفاده از سهمیه مقرر خواهند بود.
– تذکر: داوطلبان آزاد نباید رشته شغل هایی که مختص به بنیاد شهید و امور ایثارگران می باشد را انتخاب نمایند.

پ)مواد آزمون:
به هر یک از داوطلبان ، یک دفترچه سوالات عمومی و یک دفترچه سوالات اختصاصی داده خواهد شد.

مواد آزمون عمومی به شرح زیر می¬باشد:
۱. فناوری اطلاعات (مهارتهای هفت گانه) ICDL
۲. زبان و ادبیات فارسی
۳. معارف اسلامی
۴. زبان انگلیسی عمومی
۵. هوش و توانمندیهای عمومی
سوالات تخصصی متناسب با رشته شغلی داوطلبان (به شرح جدول آتی) می باشد .
– اقلیت های دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف بوده و در این صورت نمره مکتسبه این داوطلبان ، براساس مجموع تراز شده سایر سوالهای آزمون عمومی محاسبه خواهد شد.
داوطلبان صرفاً در صورتی می توانند در این آزمون ثبت نام نمایند که مقطع تحصیلی،عنوان رشته تحصیلی و گرایش رشته تحصیلی آنها به مقطع و عنوان رشته و گرایش تحصیلی ذکرشده در جدول شرایط احراز مشاغل مطابقت داشته باشد.
– به منظور احراز مهارت های پایه و عمومی فناوری اطلاعات افراد واجد شرایط جهت استخدام در مشاغل تخصصی ،کارشناسی و بالاتر (موضوع تبصره ۲ ماده۴۲ قانون مدیریت خدمات کشوری ) دواطلبان استخدام مؤظفند حداکثر یک ماه پس از اعلام تأئیدیه گزینش، مدارک مربوط به کسب مهارت های هفت گانه صادره از مراکز و مؤسسات تأئید صلاحیت شده توسط سازمان اداری استخدامی کشور را ارائه نمایند.

ت)زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه
کارت شرکت در آزمون از روزسه شنبه مورخ ۰۷/۰۹/۱۳۹۶ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه مورخ ۱۰/۰۹/۱۳۹۶ در تهران و مراکز استان¬ها برگزار خواهد شد و ملاک تعیین حوزه امتحانی داوطلبان شهرستان محل اقامت فعلی می باشد که در تقاضانامه درج خواهد نمود.ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.
لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون توسط دستگاه بررسی خواهد شد.

ث- مدارک مورد نیاز:
۱.تکمیل تقاضانامه
۲. پرداخت هزینه ثبت¬نام به مبلغ۱.۰۰۰.۰۰۰(یک میلیون) ریال بصورت الکترونیکی از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور
۳. فایل عکس اسکن شده: داوطلب می‌بایست یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر اسکن نموده و فایل آن را برای ثبت‌نام اینترنتی آماده نماید.
۱-۳- عکس ۴  ۳ که در سال جاری گرفته شده باشد (عکس تمام رخ)
۲-۳- عکس اسکن شده فقط باید با فرمت JPG باشد.
۳-۳- اندازه عکس اسکن شده باید حداکثر ۴۰۰۳۰۰ پیکسل و حداقل ۳۰۰  ۲۰۰ باشد.
۴-۳-تصویر داوطلب باید واضح ، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
۵-۳- حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰ کیلو بایت بیشتر باشد.
۶-۳- حاشیه‌های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.
۷-۳- حتی الامکان عکس ، رنگی و دارای زمینه سفید باشد.
تبصره۱- عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد.
تبصره۲- درصورت ارسال عکس غیر معتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب می‌گردد.
تذکر مهم: باتوجه به مشکلات بوجود آمده در آزمون های قبلی، درخصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که در کافی نت ثبتنام میکنند رخ داده است، تاکید میگردد چنانچه ثبت نام خود را توسط کافی نت ها انجام می‌دهید، علاوه بر کنترل اطلاعات ثبتنامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تائید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون توسط دستگاه بررسی خواهد شد.

جهت دانلود فایل دفترچه شرایط آزمون استخدام (جدید) اینجا کلیک نمایید

جهت ثبت نام در آزمون اینجا کلیک نمایید

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام سراسری

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.