ثبت نام آزمون آموزشیاران نهضت سوادآموزی، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام سراسری بازار

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

17 مرداد 1400: اعلام نتایج آزمون آموزشیاران و آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی قبل از سال 1392 

اطلاعیه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در خصوص اعلام  نتایج  آزمون داخلی آموزشیاران آموزش‌دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی  داوطلبان گرامی؛ ضمن آرزوی توفیق، به استحضار می‌رساند :
کارنامه داوطلبان ارجمند از عصر روز شنبه ۱۶ مرداد در پروفایل کاربری در سامانه جهاد دانشگاهی بارگزاری می‌شود. داوطلبان گرامی می‌توانند با مراجعه به پروفایل کاربری و در بخش اعلام نتایج، نتیجه آزمون خود را مشاهده نمایند.
آن دسته از داوطلبان که در بخش نتیجه آزمون عبارت «با توجه به نمره مکتسبه، شما جهت بررسی مدارک به كارگروه بررسی مدارك استان معرفی می گردید» درج گردیده است، موفق به کسب نمره قبولی شده و جهت طی سایر مراحل اداری به وزارت آموزش و پرورش معرفی خواهند شد.
زمان و مکان حضور داوطلبان توسط اداره کل آموزش و پرورش استان‌ها اعلام خواهد شد.
ضمنا توجه داوطلبان گرامی را به نکات ذیل جلب می نماییم :
الف : داوطلبانی که کد رهگیری خود را فراموش کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به بخش «بازیابی کد رهگیری» در صفحه اول سامانه و وارد کردن اطلاعات مورد نیاز، کد رهگیری خود را از طریق شماره تلفنی همراه که در زمان ثبت نام ارائه نموده‌اند، دریافت نمایند.
ب : از داوطلبان گرامی خواهشمند است از مراجعه حضوری و تماس تلفنی به وزارت آموزش و پرورش و ادارات تابعه استانی، مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، ستاد معاونت آموزش و واحدهای تابعه در سراسر کشور، خودداری نموده و چنانچه نسبت به نمره مکتسبه اعتراض دارند، از طریق پروفایل کاربری خود و در بخش «درخواست‌ها» اعتراض خود را ثبت نمایند.
در پایان تاکید می شود؛ به دلیل شرایط همه‌گیری بیماری کرونا و وضعیت حاد شهر تهران، به هیچ وجه امکان پذیرش حضوری داوطلبان مقدور نبوده و تمام مراجعات حضوری بدون نتیجه خواهد بود.

جهت بازیابی کدرهگیری اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک نمایید


29 تیر 1400 – دریافت کارت آزمون آموزشیاران و آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی قبل از سال 1392 به اطلاع می رساند؛ لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی فعال گردید. زمان برگزاری آزمون 1 مرداد 1400 می باشد. فرم تعهدنامه زیر، پس از پرینت، حتماً باید تکمیل و در هنگام ورود به حوزه برگزاری آزمون، تحویل مسئولین مربوطه گردد.

جهت دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید


24 تیر 1400 – زمان برگزاری آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان مستمر(دو نفر و بالاتر) نهضت سوادآموزی، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی قبل از سال 1392
بر اساس هماهنگی به عمل آمده با وزارت آموزش و پرورش، آزمون مذکور در روز جمعه اول مردادماه برگزار می شود. داوطلبان گرامی می توانند از روز سه‌شنبه 29 تیرماه 1400 با مراجعه به سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.
پیرو اطلاعیه‌های قبلی در خصوص زمان برگزاری آزمون، به اطلاع می‌رساند با پیگیری‌های صورت گرفته، مجوز برگزاری آزمون از سوی کمیته‌های تخصصی ستاد ملی کرونا در روز چهارشنبه(23 تیرماه) اخذ و وزارت آموزش و پرورش نیز برای برگزاری آزمون در روز جمعه(اول مردادماه) موافقت نموده است.
لذا به استحضار داوطلبان گرامی می‌رساند آزمون صبح روز جمعه اول مردادماه 1400 به صورت هم‌زمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.
مرکز آزمون جهاد دانشگاهی ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبان گرامی، یادآور می‌شود کارت ورود به جلسه داوطلبان از روز سه‌شنببه 29 تیرماه 1400 جهت رویت و چاپ بر روی سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir قرار خواهد گرفت.


22 تیر 1400 – اطلاعیه تغییر زمان برگزاری آزمون داخلی آموزشیاران نهضت سوادآموزی، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی قبل از سال ۱۳۹۲

آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان مستمر(دو نفر و بالاتر) نهضت سوادآموزی، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی قبل از سال ۱۳۹۲

به استناد قانون الحاق یک تبصره به بند (۲) ماده الحاقی قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در آموزش و پرورش، مصوب ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ و شیوه نامه‌های شماره ۱۶۰۱۵۰ مورخ ۱۳۹۸/۹/۲ ، ۴۰/۱۴۰ مورخ ۱۳۹۹/۹/۵ و ۵/۱۴۰ مورخ ۱۴۰۰/۲/۲۰ وزارت آموزش و پرورش، آزمون داخلی به منظور تعیین حد نصاب برگزار می‌گردد.
به اطلاع داوطلبان گرامی می‌رساند، علیرغم پیگیری فراوان و مکاتبات صورت گرفته با ستاد ملی کرونا، تا این لحظه مجوز برگزاری آزمون از سوی ستاد مذکور صادر نشده است، بنابراین برگزاری آزمون در تاریخ ۲۵ تیرماه منتفی بوده و آزمون در زمان دیگری برگزار خواهد شد.


12 تیر 1400 – اطلاعیه زمان دریافت کارت و برگزاری آزمون آموزشیاران و آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی قبل از سال 1392 

بدینوسیله به اطلاع تمامی داوطلبان آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان مستمر(دو نفر و بالاتر) نهضت سوادآموزی، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی قبل از سال 1392می‌رساند ؛ بر اساس هماهنگی بعمل آمده با وزارت آموزش و پرورش ،  آزمون مذکور در روز جمعه ۲۵ تیرماه برگزار می شود.
داوطلبان گرامی می توانند از روز سه‌شنبه 22 تیرماه 1400 با مراجعه به سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.
قابل ذکر است، در صورتی که بنا به شرایط اضطرار از جمله وضعیت شیوع بیماری کرونا، ستاد ملی کرونا با برگزاری آزمون مخالفت نماید، امکان تغییر در شرایط برگزاری وجود دارد، در غیر این‌صورت تاریخ مذکور (۲۵ تیرماه) قطعی بوده و هیچ گونه تغییری در آن ایجاد نخواهد شد.


8 تیر 1400 – تعویق زمان برگزاری آزمون آموزشیاران و آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی قبل از سال 1392

کارجویان گرامی به اطلاع می رساند برگزاری آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر (دو نفر و بالاتر) نهضت سوادآموزی، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی قبل از سال 1392 از روز 18 تیرماه 1400، به زمان دیگری موکول شده است که به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.


22 خرداد 1400 – تمدید ثبت نام آزمون آموزشیاران و آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی قبل از سال 1392

بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان مستمر(دو نفر و بالاتر) نهضت سوادآموزی، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی قبل از سال 1392می‌رساند، با توجه به عدم تکمیل پرونده و عدم دریافت اطلاعات برخی از واجدین شرایط و تقاضای داوطلبان، مهلت ثبت‌نام این آزمون تا پایان روز دوشنبه 24 خردادماه 1400 تمدید شده است.


به استناد قانون الحاق یك تبصره به بند (2) ماده الحاقی قانون تعیین تكلیف استخدامی معلمین حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در آموزش و پرورش سراسر کشور، مصوب 1399/11/12 و شیوه نامه‌های شماره 160150 مورخ 1398/9/2 ، 40/140 مورخ 1399/9/5 و 5/140 مورخ 1400/2/20 وزارت آموزش و پرورش، آزمون داخلی به منظور تعیین حد نصاب برگزار می‌گردد.
ثبت‌نام این آزمون تا پایان جمعه 21 خردادماه 1400 ادامه خواهد داشت.

بخش اول: تعاریف

مفاهیم برخی از اصطلاحات بکار رفته در این دفترچه به شرح زیر است:
الف) قانون
قانون الحاق یك تبصره به بند (۲ (ماده الحاقی قانون تعیین تكلیف استخدامی معلمین حق التدر یسی و
آموزشیاران نهضت سوادآموز ی مصوب ۱۲/۱۱/۱۳۹۹ مجلس شورای اسلامی
ب) سازمان:
سازمان ادار ی و استخدامی كشور
ج) وزارت
وزارت آموزش و پرورش
د) دانشگاه
دانشگاه فرهنگیان
هـ) آموزشیار نهضت سوادآموز ی
فردی كه با رعایت ضوابط و مقررات آموزشی و ادار ی با مجوز گز ینش، گواهی آموزش تدر یس بدو خدمت و شناسه تدر یس در نهضت سوادآموزی از سال ۱۳۷۹ تا قبل از سال ۱۳۹۲ با نهضت سوادآموزی همكاری داشته و حقالزحمه خود را از محل اعتبارات دولتی دریافت نموده و همكار ی آنان هم اكنون ادامه دارد.
و) آموزش دهنده مستمر(دونفر و بالاتر) نهضت سوادآموزی
آموزش دهندگانی كه از سال ۱۳۷۹ تا قبل از سال ۱۳۹۲ به صورت مستقیم با نهضت سوادآموزی همكاری مستمر داشته و در هر دوره حداقل دو نفر سوادآموز را تحت پوشش قرار داده و حق الزحمه خود را از محل اعتبارات دولتی در یافت نموده و همكار ی آنان هم اكنون ادامه دارد.

جهت دانلود متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید
جهت ثبت نام در آزمون اینجا کلیک نمایید


12 خرداد 1400 – اطلاعیه آزمون آموزشیاران و آموزش‌دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی قبل از سال 1392

به استناد قانون الحاق یک تبصره به بند (۲) ماده الحاقی قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در آموزش و پرورش، مصوب ۱۲/۱۱/۱۳۹۹ و شیوه نامه‌های شماره ۱۶۰۱۵۰ مورخ ۲/۹/۱۳۹۸ ، ۴۰/۱۴۰ مورخ ۵/۹/۱۳۹۹ و ۵/۱۴۰ مورخ ۲۰/۲/۱۴۰۰ وزارت آموزش و پرورش، آزمون داخلی به منظور تعیین حد نصاب برگزار می‌گردد.

ثبت‌نام این آزمون از عصر روز چهارشنبه ۱۲ خردادماه ۱۴۰۰ شروع و تا پایان جمعه ۲۱ خردادماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

با توجه به این که اطلاعات واجدین شرایط به صورت مرحله‌ای در سامانه بارگذاری خواهد شد، به داوطلبان توصیه می‌شود در صورت داشتن شرایط ثبت‌نام، ثبت‌نام خود را در روزهای ابتدایی انجام داده و به روزهای پایانی موکول ننمایند.

برای مشاهده اطلاعیه ثبت نام اینجا کلیک نمایید

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام سراسری بازار

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.