اطلاعیه تکمیلی جذب هیأت علمی دارای سوابق علمی برجسته دانشگاه تهران

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

اطلاعیه تکمیلی جذب هیأت علمی دارای سوابق علمی برجسته دانشگاه تهران

آیین‌نامه اجرایی جذب هیأت علمی دارندگان سوابق تحصیلی و علمی برجسته و درخشان علمی در دانشگاه تهران با توضیحات تکمیلی در خصوص حقوق و مزایا منتشر شد.

به گزارش روابط‌ عمومی دانشگاه تهران، شیوه نامه اجرایی جذب هیأت علمی دارندگان سوابق تحصیلی و علمی برجسته و درخشان علمی با توضیح تکمیلی به شرح ذیل می باشد:

این آیین نامه به منظور عملیاتی کردن مصوبه ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ هیأت امنای دانشگاه تهران تدوین شده که در آن آمده است: «هیأت امنا به استناد بند «ب» ماده ۲۰ قانون برنامه پنجم توسعه به دانشگاه اجازه می‌دهد تدابیری برای جذب افرادی که دارای سوابق تحصیلی و علمی برجسته و درخشان هستند در کادر هیأت علمی خود بیندیشد تا این افراد از شروع استخدام از حقوق و امتیازاتی متفاوت نسبت به سایرین تا سقف معادل ۳۰ درصد حقوق و مزایای مصوب شروع استخدام برخوردار شوند».

این آیین نامه شامل متقاضیان جدیدالاستخدامی می‌باشد که در فراخوان هیأت مرکزی جذب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای دانشگاه تهران ثبت نام نمایند. پرونده متقاضیان جذب هیأت علمی برجسته پس از تأیید هیات اجرایی جذب با تأیید رئیس محترم دانشگاه به کمیته منتخب ارجاع می‌شود و پس از تأیید نهایی کمیته برای صدور حکم به هیأت رئیسه دانشگاه ارسال می‌شود.

جهت مشاهده اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار