اطلاعیه دانشگاه شهید چمران اهواز در خصوص برنامه زمانی و مدارک مورد نیاز برای شرکت در مصاحبه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون دکترای تخصصی و PhD (نیمه متمرکز) سال 1396

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

اطلاعیه دانشگاه شهید چمران اهواز در خصوص برنامه زمانی و مدارک مورد نیاز برای شرکت در مصاحبه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون دکترای تخصصی و PhD (نیمه متمرکز) سال 1396

بدین وسیله توجه داوطلبانی که بر اساس اعلام سازمان سنجش در ردیف معرفی شدگان چند برابر ظرفیت مصاحبه دکتری در کد رشته محل های این دانشگاه قرار گرفته اند را به نکات ذیل معطوف می دارد:

1-   داوطلبان محترم لازم است بر اساس جداول پیوست با توجه به کد رشته یا کد رشته های معرفی شده  و با در دست داشتن مدارک ذیل برای شرکت در جلسه مصاحبه رأس ساعت 8:30 روزهای مندرج در جدول به دانشکده ی مربوطه واقع در دانشگاه شهید چمران اهواز مراجعه نمایند. بدیهی است عدم مراجعه در جلسه مصاحبه مطابق با برنامه زمانبندی ارائه شده به منزله انصراف داوطلب از پذیرش در کد رشته یا کد رشته های انتخابی تلقی می گردد.

2-     مدارک مورد نیاز که می بایست معرفی شدگان برای انجام مراحل مصاحبه همراه خود داشته باشند عبارتند از:

الف: واریز مبلغ 000/000/1 ریال (صد هزار تومان) به حساب سیبا به شماره 2177272204005 بانک ملی شعبه شهر دانشگاهی اهواز به نام رابط تمرکز درآمد حاصل از برگزاری دوره های آموزشی خاصبا شناسه پرداخت 2239432  و تحویل اصل فیش واریز شده به مسئول ذیربط هنگام شرکت در مصاحبه.

تبصره در صورت معرفی داوطلب در چند کد رشته و انجام چند نوبت مصاحبه لازم است به تعداد کد رشته های معرفی شده فیش واریزی ارائه گردد. چنانچه برای چند کد رشته فقط یک جلسه مصاحبه تعیین شده باشد نیازی به واریز وجه اضافی نیست.

ب- اصل و تصویر مدرک یا گواهی موقت کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) و کارنامه ریز نمرات  

تبصره معرفی شدگانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای بوده و حداکثر تا تاریخ 31/06/96 فارغ التحصیل می شوند لازم است اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک مطابق فرم مندرج در صفحه 40 دفترچه راهنمای شرکت در آزمون مذکور و فرم مندرج در صفحه 96 دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی را ارائه نمایند. همچنین معدل مندرج در آن گواهی باید با معدل اعلامی به سازمان سنجش یکسان باشد.

ج- اصل و تصویر مدرک یا گواهی موقت کارشناسی (لیسانس) و کارنامه ریز نمرات

تبصره 1- آن دسته از معرفی شدگانی که دانش آموخته ی دوره ی کارشناسی ناپیوسته می باشند، علاوه بر اصل مدرک کارشناسی می بایست اصل مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند.

تبصره 2- معرفی شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک یا مدارک مندرج در بندهای ب و ج  نمی باشند، لازم است اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک را به همراه داشته باشند.

د- یک قطعه عکس و اصل شناسنامه و کارت ملی برای تطبیق مشخصات داوطلب با اطلاعات ارسالی از سوی سازمان سنجش.

ه- برای متقاضیان استفاده از سهمیه ی مربیان، ارائه ی اصل گواهی مبنی بر این که عضو هیات علمی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده و به تایید بالاترین مقام مسئول ذیربط نیز رسیده باشد.

ژ- ارائه مدرک دال بر داشتن نمره قبولی در یکی از آزمون های زبان انگلیسی آیلتس (5.5) ، تافل (نمره 460) ، تولیمو (نمره 460)، ام اس آر تی (نمره 50) یا آزمون بسندگی زبان (نمره 50) از دانشگاه های جامع کشور که بیش از 2 سال از اخذ آن نگذشته باشد.

تبصره: داوطلبان فاقد مدرک زبان می بایستی در صورت پذیرفته شدن مطابق با شیوه نامه اجرایی دوره های دکتری دانشگاه پیش از آزمون جامع نسبت به ارائه نمره زبان اقدام نمایند.

ح تکمیل و ارائه ی فرم های موجود بر روی سایت دانشگاه در روز مصاحبه به مسئولین ذیربط

و- ارائه ی مستندات مربوط به سوابق آموزشی و پژوهشی.

ز- ارائه ی مدرک دال بر رعایت مقررات نظام وظیفه.

3-   پس از انقضای مهلت مقرر برای شرکت در مصاحبه، هیچ گونه تقاضایی قابل پذیرش نمی باشد و به داوطلبان اکیداً توصیه می شود که در مهلت مقرر تعیین شده به محل آزمون مراجعه نمایند.

4-  پذیرفته شدگان دوره روزانه چه در دانشگاه قبولی ثبت نام کرده و چه ثبت نام نکرده باشند سال بعد از سال قبولی اجازه شرکت در آزمون را ندارند.

5-     تصویر کارنامه مرحله اول آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 96

 

توجه : از کلیه داوطبان تقاضا می شود فرم های تکمیل شده و کپی مدارک مورد نیاز شامل مدارک تحصیلی ،گواهی زبان، مقالات ارائه شده در مجلات و کنفرانس ها، چکیده پایان نامه کارشناسی ارشد و سایر مستنداتی که برای مصاحبه لازم است را در یک پوشه مناسب از قبل آماده نمایند و در روز مصاحبه تحویل دهند.


جدول زمانبدی حضور داوطلبان در دانشگاه شهید چمران جهت مصاحبه آزمون دكترای تخصصی 96

 

 

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار