استخدام شرکت کشتیرانی دریای طلایی کیش (اطلاعیه کارت آزمون)

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام سراسری

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

کاربران گرامی به اطلاع می رساند لینک دریافت كارت شركت در آزمون استخدامي دريانوردي شركت كشتيراني درياي طلايي كيش سال 96 فعال شد.

جهت دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۳ مهر ۹۶: اطلاعیه آزمون استخدامي دريانوردي شرکت كشتيراني دریای طلایی کیش در سال ۱۳۹۶ درباره تاريخ پرينت كارت شركت در آزمون و زمان‌ برگزاري آزمون

ضمن آرزوي موفقيت براي داوطلباني كه در آزمون استخدامي دريانوردي شركت كشتيراني درياي طلايي كيش در سال ۱۳۹۶ ثبت‌نام نموده‌اند، نظر اين داوطلبان را به موارد ذيل معطوف مي دارد:

الف‌ – نحوه‌ و زمان پرينت كارت شركت در آزمون

كارت‌ شركت در‌ آزمون‌ كليه‌ داوطلبان‌ از روز سه شنبه ۹۶/۰۷/۲۵ براي مشاهده و پرينت بر روي پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش آموزش كشور قرار خواهد گرفت. لذا كليه‌ داوطلبان‌ متقاضي شركت‌ در آزمون‌، براي شركت در جلسه امتحان بايد در تاريخ تعيين شده به شرح فوق به پايگاه اطلاع رساني مذكور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌اي (نام، نام‌خانوادگي، كد ملي، سال تولد و …) و يا اطلاعات ثبت‌نامي (شماره پرونده و كد پيگيري و …) از كارت شركت در آزمون خود يك نسخه پرينت تهيه و براساس آدرس و زمان تعيين شده بر روي كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحاني مربوط مراجعه نمايند. بديهي است براي شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و هم چنين اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامي است.

اين آزمون براي كليه داوطلبان در صبح روز پنجشنبه مورخ ۹۶/۰۷/۲۷ برگزار خواهد شد.

ب‌ – درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغايرتي مشاهده شد، داوطلبان لازم است به شرح زير اقدام نمايند:

۱ـ با توجه به اطلاعات مندرج بر روي كارت شركت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغايرتي در اطلاعات مندرج در كارت شركت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است براي اصلاح مورد يا موارد مذكور مطابق ساعت و تاريخ اعلام شده در بند «ج» به نماينده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در باجه‌ي رفع نقص حوزه مربوطه (به شرح جدول شماره۲) مراجعه نمايند.

۲ـ چنانچه عكس الصاقي به كارت ورودي داوطلب با چهره وي مغايرت داشته باشد لازم است شخص داوطلب همراه با دو قطعه عكس ۴ ×۳ و كارت ملي يا شناسنامه عكسدار براي اصلاح كارت، مطابق ساعت و تاريخ اعلام شده در بند «ج» به نماينده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در باجه‌ رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه نمايند. در غير اين صورت فرد به عنوان متخلّف تلقي و برابر مقررات با وي رفتار خواهد شد.

۳- چنانچه كارت شركت در آزمون داوطلب فاقد عكس مي باشد و يا چنانچه عكس روي كارت وي داراي اشكالاتي از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عكس و يا اشتباه عكس مي باشد ضروري است ضمن همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون، ۲ قطعه عكس ۴ ×۳ و كارت ملي يا شناسنامه عكسدار مطابق ساعت و تاريخ اعلام شده در بند «ج» به نماينده سازمان مذكور مستقر در باجه‌ي رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه و موضوع را پيگيري نموده تا مشكل برطرف گردد.

ضمناً ساير اطلاعات مندرج بر روي كارت شركت در آزمون هر داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام كه توسط خود داوطلب تكميل گرديده، در نظر گرفته شده است.

تذكر: داوطلبان براي آگاهي بيشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنماي شركت در آزمون كه بر روي سايت سازمان سنجش آموزش كشور قرار دارد پرينت تهيه و نسبت به مطالعه دقيق آن اقدام نمايند

ج – آدرس و محل‌ رفع نقص كارت شركت در آزمون

نماينده سازمان سنجش آموزش كشور در روز چهارشنبه ۹۶/۰۷/۲۶ صبح از ساعت ۸:۳۰ الي ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ الي ۱۷:۰۰ در باجه‌ي رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد. براي اطلاع آن دسته از داوطلباني كه براساس توضيحات بند «ب» ملزم به مراجعه به نماينده رفع نقص كارت سازمان مي گردند شهرهای حوزه امتحانی، آدرس و محل تشكيل باجه رفع نقص كارت شركت در ‌آزمون به شرح جداول شماره ۱و۲ این اطلاعیه مي‌باشد.

جدول شماره ۱ – شهرستانهاي محل برگزاري آزمون استخدامي دريانوردي شركت كشتيراني درياي طلايي كيش در سال ۱۳۹۶

استان نام شهرستان محل برگزاري آزمون استان محل اقامت
تهران(۱۶) تهران(۱۶۰۷) كليه داوطلبان استانهاي آذربايجان شرقي(۱۰)، آذربايجان غربي(۱۱) )، اردبيل(۱۲)، اصفهان(۱۳)، تهران(۱۶)، خراسان جنوبي(۱۸)، خراسان رضوي(۱۹)، خراسان شمالي(۲۰)، زنجان(۲۲)، سمنان(۲۳)، قزوين(۲۶)، قم(۲۷)، كردستان(۲۸)، كرمانشاه(۳۰)، گلستان(۳۲)، گيلان(۳۳)، مازندران(۳۵)، مركزي(۳۶)، همدان(۳۸)و البرز(۴۰)
خوزستان(۲۱) اهواز(۲۱۱۲) كليه داوطلبان استانهاي ايلام(۱۴)، چهارمحال و بختياري(۱۷)، خوزستان(۲۱)و لرستان(۳۴)
فارس(۲۵) شيراز(۲۵۳۶) كليه داوطلبان استانهاي بوشهر(۱۵)، فارس(۲۵) ، كهكيلويه و بويراحمد (۳۱) و يزد(۳۹)
هرمزگان(۳۷) بندرعباس۳۷۰۹) كليه داوطلبان استان سيستان و بلوچستان(۲۴)، كرمان(۲۹)و هرمزگان(۳۷)

 

 جدول شماره ۲ – نام  شهرستان  و آدرس محل رفع نقص كارت شركت در آزمون استخدامي دريانوردي شركت كشتيراني درياي طلايي كيش در سال ۱۳۹۶

نام استان نام شهرستان محل باجه رفع نقص آدرس محل تشكيل باجه رفع نقص
 تهران تهران دانشكده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره تهران: خيابان انقلاب، ميدان فردوسي، كوچه شاهرود، دانشكده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره
خوزستان اهواز موسسه آموزش عالي غيرانتفاعي غيردولتي جهاد دانشگاهي – خوزستان اهواز: بلوار گلستان، انتهاي بلوار پرديس-مجتمع آموزش عالي جهاد دانشگاهي خوزستان
فارس      شيراز            دانشگاه شيراز شيراز: خيابان ساحلي غربي، مجتمع فرهنگي رفاهي دانشگاه شيراز
هرمزگان بندرعباس دانشگاه هرمزگان بندرعباس: آزادشهر، بلوار افروزشهابي پور، مجتمع آموزشي وپژوهشي بصيرت(گفتگوي تمدنها)

خبر ۱۰ مهر ۹۶: جزئیات برگزاری آزمون استخدام دریانوردی همراه با بورسیه آموزشی

تاریخ برگزاری ازمون ۲۷ مهرماه ۹۶ میباشد
مدت زمان دوره هر یک از رشته های استخدامی به شرح زیر میباشد
افسر دوم و مهندسی هر کدام سوم ۳ ماه (تقریبا ۸۰ روز)
کاربری و ملوانی هر کدام یک ماه
منابع ازمون:
منبع سوالات مکانیک موتورهای دیزل از کتاب دیزل دوران هنرستان رشته مکانیک خودرو میباشد
بقیه سوالات در سطح دیپلم میباشد و برای تمامی رشته ها یک دفترچه عمومی میباشد
مدرک تحصیلی مورد نیاز:
برای دوره افسر دوم و مهندس سوم داشتن مدرک کاردانی و لیسانس الزامی میباشد(نوع مدرک و رشته اهمیتی ندارد)
برای دوره کاربر موتور و ملوانی با مدرک دیپلم میتوانید ثبت نام به عمل بیاورید
بورسیه اموزشی:
افراد بعد از قبولی در ازمون توسط شرکت برای شغل قبول شده شده در ازمون بورسیه اموزشی میشوند و در زمان بورسیه کلیه هزینه ها اعم از خوابگاه و هزینه اموزش بعهده شرکت میباشد
نحوه بررسی نتیجه ازمون و نمره ها:
افراد بعد از قبولی در ازمون باید توسط شرکت مصاحبه شوند و نمره مصاحبه با نمره ازمون جمع میشود و در نهایت جمع نمره بیانگر رتبه در ازمون میباشد
کارت سلامت پزشک معتمد سازمان بنادر
بعد از قبولی در ازمون به پزشک معتمد سازمان بنادر معرفی میشود و تست سلامت جسمانی ، کور رنگی ، و اعتیاد گرفته میشود
محل برگزاری ازمون:
ازمون به صورت کشوری میباشد و در تمامی استان های کشور امکان برگذاری حوزه وجود دارد زیرا محل حوزه ها بر اساس امار شرکت کنندگان تعیین میشوند
شرایط برگزاری ازمون برای همه یکسان بوده و سهمیه ایثارگر و یا بومی در ازمون ملاک نمیباشد
قابل توجه کسانی که مدرک دریانوردی دارند:
افرادی که دارای مدارک دریایی هستند میتوانند در ازمون شرکت کرده و پس از قبولی در ازمون به صورت جداگانه و مازاد بر ظرفیت جذب کار میشوند و نیازی به اموزش ندارند
حوزه کاری:
حوزه فعالیت شرکت بر روی شناور هایی با سفرهای نزدیک به ساحل میباشد (GT<500)
میزان مرخصی و حقوق و مزایا در فایل تسهیلات ازمون ذکر شده است

جهت دریافت فایل PDF تسهیلات قبولی در آزمون و جدول مشاغل مورد نیاز اینجا کلیک نمایید


بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون استخدامی دریانوردی می‌رساند، که ثبت‌نام در این آزمون از بين داوطلبان مرد منحصراً به صورت اینترنتی از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني: www.sanjesh.org از روز يكشنبه‌ مورخ 96/6/5 آغاز و در روز شنبه مورخ 96/6/11 پايان مي‌پذيرد. لذا كليه متقاضيان، ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرايط و ضوابط عمومي و اختصاصي آزمون و فراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نمايند.
الف- شرایط عمومی:
1. تابعیت اصلی جمهوري اسلامي ایران.
2. اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام، ایمان و عدالت.
3. التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اصل ولایت مطلقه فقیه.
4. داشتن سلامت جسمی و روانی و توانایی انجام شغل دریانوردی.
5. داشتن کارت پایان خدمت وظیفه، معافیت و معافیت پزشکی به گونه ایی که برای گرفتن کارت سلامت موردی نباشد. (ملاك محاسبه تاريخ پايان خدمت و معافيت 1396/7/27 مي‌باشد.)
6. داشتن حداقل 18(1378/6/5) و حداکثر 40 سال تمام(1356/06/5) در روز ثبت‌نام.

ب- شرایط اختصاصی:
داشتن حداقل مدرک دیپلم(ديپلم رياضي فيزيك، ديپلم علوم تجربي، ديپلم كاردانش و ديپلم فني وحرفه‌اي) (برای دوره های کاربر موتور، ملوان عمومی و ملوان آشپز)
داشتن حداقل مدرک کاردانی برای دوره‌های افسر دوم (Second officer) و مهندسی سوم (Chief engineer). (ملاك تاريخ فارغ التحصيلي 1396/7/27 مي باشد.)
آشنایی به آشپزی برای شغل ملوان آشپز
پذیرش فقط جهت آقایان
حداقل معدل 13تمام

ج- مراحل ثبت نام:
1. تکمیل دقيق فرم تقاضانامه ثبت‌نام
2. فايل عكس اسكن شده: داوطلب مي‌بايست يك قطعه عكس پرسنلي خود را با مشخصات زير اسكن نموده و فايل آن را براي ثبت‌نام اينترنتي آماده نمايد.
1-2- عكس 4´3 كه در سال جاري گرفته شده باشد (عكس تمام رخ).
2-2- عكس اسكن شده فقط بايد با فرمت JPG باشد.
3-2- اندازه عكس اسكن شده بايد حداكثر 400´300 پيكسل و حداقل 300´200 باشد.
4-2-تصوير داوطلب بايد واضح ، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لكه باشد.
5-2- حجم فايل ذخيره شده عكس نبايد از 70 كيلو بايت بيشتر باشد.
6-2- حاشيه‌هاي زايد عكس اسكن شده بايد حذف شده باشد.
7-2- حتي الامكان عكس، رنگي و داراي زمينه سفيد باشد.
تبصره- درصورت ارسال عكس غير معتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شركت در آزمون از وي سلب مي‌گردد.
تذکر مهم: با توجه به مشكلات به ‌وجود آمده در آزمون‌هاي قبلي، درخصوص اشتباه در ارسال عكس داوطلبان، كه اين موضوع اكثراً براي داوطلباني كه ثبت‌نام آنان توسط ديگران انجام مي‌شود، رخ داده است، تأكيد مي‌گردد كه علاوه بر كنترل اطلاعات ثبت‌نامي، حتماً نسبت به كنترل عكس ارسالي دقت نماييد تا اشتباهاً عكس داوطلب ديگري به جاي عكس شما ارسال نگردد. بديهي است كه در صورت ارسال عكس اشتباهي از طرف متقاضي، فرد به عنوان متخلف تلقي و مطابق مقررات با وي رفتار خواهد شد.

د-پرداخت وجه ثبت نام :
– ثبت‌نام به‌صورت اينترنتي از روز يكشنبه مورخ 1396/6/5 لغايت روز شنبه مورخ 1396/6/11 انجام خواهد پذيرفت.
– متقاضیان واجد شرايط می‌بایست نسبت به پرداخت وجه ثبت‌نام به مبلغ 1.280.000(یک میلیون و دویست و هشتاد هزار) ريال به‌صورت الکترونیکی و یا از طریق کارت‌های بانکی متصل به شبکه شتاب اقدام نمایند.
– لازم به توضیح است مدت ثبت‌نام به‌هیچ وجه تمدید نمی‌گردد و متقاضیان باید در مهلت تعیین شده نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند.
– متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت‌نام، کد پيگیری خود را یادداشت و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند.
– به ثبت‌نام‌های ناقص، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

هـ- زمان برگزاری آزمون ونحوه دريافتكارتشرکتدرآزمون:
– كارت شركت در آزمون از روز سه‌شنبه مورخ 1396/7/25 براي مشاهده و پرينت بر روي سايت سازمان سنجش آموزش كشور قرار خواهد گرفت.
آزمون روز پنجشنبه مورخ 1396/7/27درتهران و يا با توجه به آمار شركت‌كنندگان، حسب مورد درساير مراکزاستانها و شهرستانها برگزارخواهدشد و ملاك تعيين حوزه امتحاني داوطلبان، شهرستان محل اقامت فعلي مي‌باشد كه در تقاضانامه درج خواهند نمود.ساعت شروع و محل برگزاري آزمون بر روي كارت شركت در آزمون درج و به هنگام پرينت كارت به آگاهي داوطلبان خواهد رسيد.

و- مواد و ضرایب امتحانی آزمون:
1. هوش و استعداد شغلي (ضریب 2)
2. زبان انگلیسی – عمومي (ضریب1)
3. ریاضیات (ضریب 1)
4. فناوري اطلاعات (مهارت هاي هفتگانه I.C.D.L) (ضریب 1)
5. مکانیک موتور هاي ديزلي (ضریب 1)

ز- نحوه پذیرش :
به ميزان دو برابر ظرفیت (100 نفر) از داوطلبانی که موفق به قبولی در آزمون کتبی شوند براي طي ساير مراحل به امور گزینش شرکت معرفی و در صورت قبولی در گزینش به آموزشگاه معرفی خواهند شد.
کلیه هزینه های آموزش و خوابگاه بر عهده ی شرکت می باشد.
شرایط استخدام افرادی که دارای مدرک دریایی می‌باشند متعاقباً در سایت www.gsscompany.net اعلام خواهد شد.

ح-ملاحظات:
1ـ ملاک احراز شرایط عمومی و اختصاصی، زمان ثبت‌نام خواهد بود. مسؤولیت صحت و سقم اطلاعات ثبت شده در تقاضانامه به عهده داوطلب است. بنابراین کسانی که شرایط لازم برای شرکت در آزمون را ندارند، باید از ثبت نام در آزمون خودداری نمایند، در غیر این صورت در مراحل بعدی حذف خواهند شد.

2ـ تعداد افراد مورد نیاز برای هر یک از عناوين شغلي به شرح زیر است:

کد شغل عموان شغل تعداد پذیرش
101 افسر دوم 12
102 مهندس سوم 8
103 ملوان عمومي 5
104 کاربر موتور 20
105 ملوان آشپز 5
تعداد کل 50

بعد از آموزش افراد بنا به تشخیص شرکت به محل کار خود که بر روی شناورهایی که در حوزه دریای خلیج فارس کار می‌کنند معرفی و مشغول می‌شوند.

جهت مشاهده اطلاعیه در سایت سنجش اینجا کلیک نمایید

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام سراسری

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.