اطلاعیه شماره (۱) ستاد مصاحبه آزمون استخدامی آبان ماه ۱۳۹۵ سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

به اطلاع آن دسته از پذیرفته شدگان سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی می رساند: برنامه زمان بندی مصاحبه پذیرفته شدگان مرحله علمی به شرح جدول پیوست جهت اطلاع اعلام می گردد :
پذیرفته شدگان می بایست براساس برنامه زمان بندی به محل برگزاری مصاحبه به آدرس: تهران، شهر زیبا، سه راهی کن، خیابان کانون اصلاح و تربیت، جنب کانون اصلاح و تربیت استان تهران مرکز آموزشی منطقه ۷ کشور مراجعه نمایند .

به همراه داشتن اصل و تصویر مدرک تحصیلی یا گواهی نامه فراغت از تحصیل در زمان مصاحبه الزامی می بحاشد شایان ذکر است عدم حضور پذیرفته شدگان در تاریخ های تعیین شده در محل مصاحبه به منزله انصراف تلقی و از ادامه روند مراحل استخدامی حذف خواهند شد.
ضمناً چنانچه افراد دارای سوابق پژوهشی شامل ( مقاله ISI – ISC- مقالات ارائه شده در کنفرانس ها – ثبت اختراع – کتاب منتشر شده – مقالات علمی و پژوهشی ) و یا دوره های آموزشی شامل ( TOFEL – ILETS – TOLIMO – MCHE ( MSRT) مهارتهای هفت گانه ICDL ، دوره های نرم افزارهای تخصصی و دوره های تخصصی مرتبط با شغل پذیرفته شده ) می باشند در موقع مصاحبه با ارائه اصل و تصویر از امتیاز پیش بینی شده برخوردار خواهند شد .
لازم به ذکر است پذیرفته شدگانی که قبلاً مدارک اولیه استخدامی را به ادارات کل زندانهای استان مربوطه ارائه ننموده اند ملزم به ارائه مدارک ذیل جهت تکمیل پرونده استخدامی در روز مصاحبه می باشند .
۱-کارنامه چاپ شده از سایت سازمان سنجش
۲-چهار قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ جدید .
۳-اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه ۲ سری
۴-اصل و تصویر کارت ملی و پایان خدمت یا معافیت ۲ سری
۵-اصل و تصویر دانشنامه یا گواهی نامه فراغت از تحصیل مطابق با رشته تحصیلی مجاز در خوشه شغلی محل انتخابی ۲ سری .
۶-ارائه گواهی سابقه خدمت برای کارکنان تمام وقت شاغل در دستگاه های اجرایی به انضمام مفاصاحساب بیمه.
۷-مدارک مربوط به بومی در کد شغل محل انتخابی مطابق اطلاعیه آزمون با شرایط قید شده در آگهی استخدامی .
۸-اصل معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران در مورد داوطلبانی که در کارنامه آنان سهمیه ایثارگری درج شده است.
تذکر: پذیرفته شدگانی که قبلاً مدارک یاد شده را به ادارات کل زندانهای استان مربوطه تحویل داده اند نیاز به ارائه مجدد مدارک فوق نمی باشند .

جهت دریافت لیست دعوت شدگان به مصاحبه آزمون استخدامی اینجا کلیک نمایید

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار