اعتراض دانشجویان نسبت به ادغام پردیس خودگردان و دانشکده دندانپزشکی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

اعتراض دانشجویان نسبت به ادغام پردیس خودگردان و دانشکده دندانپزشکی

جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نسبت به ادغام پردیس خودگردان با دانشکده دندانپزشکی این دانشگاه اعتراض کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، آیین تودیع و معارفه روسای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با حضور ایرج حریرچی قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تالار شهدا این دانشگاه برگزار شد.

در این برنامه اساتید، دانشجویان رشته‌های مختلف، کارکنان و کارمندان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز حضور داشتند که از زحمات اسماعیل ایدنی رئیس پیشین تقدیر و ایرج نظری به عنوان سرپرست این دانشگاه معرفی شد.

از نکات جالب توجه آیین تودیع و معارفه روسای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز حضور پرشور و گسترده دانشجویان رشته دندانپزشکی این دانشگاه بود که بخش زیادی از سالن را به خود اختصاص دادند.

دانشجویان رشته دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به منظور اعلام اعتراض خود نسبت به ادغام پردیس خودگردان دانشگاه با این دانشکده در این برنامه حضور یافتند.

این دانشجویان دست نوشته‌های همراه خود داشتند که بر اساس آن مخالفت خود را با ادغام پردیس خودگردان دانشگاه با این دانشکده دندانپزشکی اعلام ‌کردند.

ما با ادغام مخالفیم، عدالت آموزشی چه می‌شود، صدای ما شنیدنی است و سلامت بیماران شوخی نیست از جمله دست نوشته‌های دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در اعتراض به ادغام پردیس خودگردان دانشگاه با این دانشکده بود.

طنز تلخ عدالت آموزشی، وقتی ظرفیت وجود ندارد جذب دانشجو چه معنی دارد، ما دانشجویان روزانه دانشکده دندانپزشکی به دلیل کمبود فضای آموزشی مخالف ادغام با دانشجویان پردیس خودگران هستیم نیز از دیگر دست‌نوشته‌های دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار